آغاز پیش فروش تورهای نوروز 1402

آغاز پیش فروش تورهای نوروز 1402

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,67 از 5 ( 3 رای )
Loading...

گردشگرانی که تا حالا فرصت نکردند برای تعطیلات نوروز خود برنامه ترتیب دهند اصلا نگران نباشند، هفته آخر اسفند و حتی ایام نوروز هم همه گردشگران می‌توانند از تورهای آفر و نرخ‌های ویژه هتل و پرواز ناخدای سفر استفاده کنند.
اگر قصد رزرو تورهای نوروز 1402 را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین تورهای مسافرتی نوروز 1402 بیشتر آشنا شویم. شما تنها با خرید پکیج تور نوروز 1402 و یا رزرو تورهای نوروزی می توانید سال نو منحصر به فردی را در کنار خانوادتان تجربه کنید.

تور قشم

تور کیش نوروز 1402؛ گران اما محبوب

در سال 1402 تور نوروز کیش همانند نوروز هر سال قیمت بالایی دارد . اما امسال به دلیل وجود تعداد مسافر بالا نرخ تور های کیش به نسبت هر سال بالاتر است. یکی دیگ از دلایل گران شدن تور کیش نوروز 1402 , آب و هوای جزیره کیش در نوروز و فصل بهار، بسیار معتدل و مطبوع است. از این رو نوروز بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش است. قیمت تور نوروز کیش، گاها چند برابر قیمت همین تور در فصل تابستان است. با این وجود شاید اسفند ماه نیز برای رزرو تورهای نوروزی کیش کمی دیر باشد. زیرا ممکن است علاوه بر پرواز کیش، هتل‌های کیش هم پر شوند.

تور کیش از مشهد نوروز 1402تور کیش از شیراز نوروز 1402تور کیش از اصفهان نوروز 1402

تور کیش

تور نوروزی آنتالیا و استانبول

شهر ساحلی آنتالیا در غرب ترکیه یکی از محبوب ترین شهر های توریستی این کشور است. این شهر با داشتن جاذبه های تاریخی فراوان، گنجینه فرهنگی ترکیه محسوب می شود. شهر آنتالیا به واسطه قرار گرفتن در حاشیه دریای مدیترانه، تابستان هایی گرم و زمستان هایی معتدل و بارانی دارد. تور آنتالیا نوروز 1402 و تور استانبول نوروز 1402 بهترین زمان برای سفر به این شهر و تجربه آب تنی در دریای مدیترانه است.

محله لارا

تور نوروز قشم

جزیره قشم امسال یکی از مسیر هایی می باشد که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. جزیره قشم نیز در نوروز آب و هوایی شبیه به کیش اما کمی بهاری‌تر دارد. ممکن است در ایام نوروز، ناگهان شاهد بارش باران در جزیره باشید. جزیره قشم، جاذبه‌های خاص خود را دارد. ضمن اینکه خیلی‌ها صرفا برای خرید به قشم سفر می‌کنند. وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان و نیز امکان سفر به این جزیره به صورت زمینی و هوایی، از جمله عوامل جذابیت تور قشم در نوروز 1402 است. تور قشم نوروز و مسافرت نوروزی برای ما ایرانی ها که ذاتا اهل سفر هستیم، یک فرصت بی نظیر محسوب می شه. چون در وجود همه ما مسافری هست که هیچ وقت آرام و قرار ندارد.

قشم

تورنوروزی دبی

دبی یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین شهرهای جهان بشمار می رود که به واسطه سواحل زیبایش، هتل های پیشرفته و مدرن، امکانات تفریحی شگفت انگیز و حضور بهترین شرکت ها و مراکز خرید در این شهر، بسیار مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا می باشد. به احتمال زیاد به خوبی میدانید که تمامی متقاضیان رفتن به سفرهای نوروزی ، تمام تدارکات خود را از دو هفته مانده به سال نو چیده اند و در دهه پایانی سال اقدام به رفتن به سفر مینمایند اما گفتنی است که رایج ترین زمان سفرهای نوروزی از 25 اسفند تا پایان هفته آغازین سال نو میباشد که متقاضیان سفر به کشور امارات متحده عربی با تور دبی نوروز 1402 راهی این مقصد پرطرفدار میشوند. دبی بزرگترین و مدرن ترین شهر در کشور امارات می باشد که به واسطه صنعت گردشگری که دارد، حضور بزرگترین شرکت های تجاری در این شهر، اجازه ساخت و ساز و سرمایه گذاری به افراد خارجی در سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی داشته است ، البته استقبال از سفر به دبی آنقدر زیاد است که به طور مداوم تورهای جدید برای حضور علاقمندان برنامه ریزی می شود ، اما واقعیت این است که اقامت در بهترین هتل ها، پرواز در ساعت مناسب با خطوط هوایی خوب به سرعت تکمیل می شوند و هرچه به زمان برگزاری تورها در نوروز نزدیک تر می شویم، فراهم آوردن این امکانات در برنامه ریزی تورها سخت و یا غیرممکن می شود ، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم برای داشتن سفری خاطره انگیز با بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت، و به منظور پیشبرد بهتر مراحل اخذ ویزا از سفارت امارات متحده ی عربی در تهران، در اولین فرصت نسبت به خرید تور دبی نوروز 1402 اقدام کنید.

تور دبی 1402
خدمات مسافرتی بیست گشت آریا: https://20gasht.com

نظرات در مورد آغاز پیش فروش تورهای نوروز 1402

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *