هتل ترنج کیش، رویای زندگی روی آب

هتل ترنج کیش، رویای زندگی روی آب

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 2,00 از 5 ( 4 رای )
Loading...

جزیره کیش محبوب‌ترین مکان گردشگری در ایران به‌حساب می‌آید. سواحل نیلگون، تفریحات ساحلی، مراکز خرید و ایونت‌های گردشگری، سالانه افراد زیادی را از داخل و خارج از کشور به این جزیره می‌کشاند. امروزه وقتی در خیابان‌های کیش قدم می‌زنید، هتل‌های مدرنی را می‌بینید که هرکدام با معماری خاصی بنا شده و میزبان گردشگران هستند. در این مطلب می‌خواهیم یکی از خاص‌ترین هتل‌های کیش را به شما معرفی کنیم، هتل ترنج کیش که به رویای روی آب شهرت دارد. پیش از آغاز مطلب پیشنهاد می‌کنیم رزرو هتل در کیش را با کسب اطلاعات کامل و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه با اسنپ تریپ تجربه کنید.

هتل ترنج کیش

نمای کلی از هتل دریایی ترنج، قدم‌زدن بر روی آب

مجموعه گردشگری ترنج یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های کیش است که در سال ۱۳۹۴ در شمال غربی این جزیره احداث شد. اولین هتل دریایی خاورمیانه که در دو فاز ساحلی و روی آب طراحی شده است. در معماری هتل از نماد‌های ایران باستان همچون بته جقه بهره برده‌اند. هتل ۱۰۰ سوییت روی آب را در بر می‌گیرد. کف سوییت‌ها شیشه‌ای بوده و نمایی زیبا از دریای خلیج‌فارس زیر پایتان نمایان است. خوابیدن بر روی تختخواب راحت و تماشای این منظره جذاب، تجربه‌ای خاص و هیجان‌انگیز را برایتان رقم می‌زند. بالکن چوبی، شما را به دل طبیعت می‌برد و دو جزیره کوچک مصنوعی در هتل، شمایه‌ای از زندگی دور از شهر را برایتان زنده می‌کند.
طلوع و غروب واقعی کیش خارج از هیاهوی شهر، در منظره هتل چشم را می‌نوازد. لابی هتل کوچک است؛ اما لوکس و مجلل. رو به دریا، در کنار ساحل و با چشم‌اندازی زیبا. در کنار آن به کلوپ دریایی می‌رسید که مکانی مناسب برای استراحت و نوشیدن یک آبمیوه خنک و طبیعی است. فضای سبز، انواع سالن‌های ورزشی، دو کافی‌شاپ و دو رستوران در کنار سالن ماساژ و اتاق بازی کودکان دیگر بخش‌های مهم هتل ترنج را تشکیل می‌دهند. اینجا پر است از پرندگان مهاجر که به جزیره کوچ کرده‌اند و خسته از فضای شهری در کنار سوییت شما پرواز می‌کنند تا طبیعت این مکان را تکمیل کنند.

امکانات هتل دریایی ترنج، ۵ ستاره‌ای که در جزیره می‌درخشد

امکانات هتل دریایی ترنج کیش

امکانات هتل بی‌شمار است. آن‌قدری که اگر برای استراحت در اینجا اقامت دارید، نیازی نیست به خارج از هتل بروید و تمامی نیاز‌های رفاهی برای شما مهیا است. از جمله این امکانات که پس از رزرو هتل کیش می‌توان از آن‌ها استفاده کرد در متن زیر آمده است:

  • کافه گلف دوطبقه با دکوراسیون بی‌نظیر، میزبان جلسات مهم شما خواهد بود. طبقه بالایی این کافه، در روف هتل قرار دارد که نمایی زیبا از جزیره را برای شما به نمایش می‌گذارد.
  • رستوران خورشید با منوی جذاب و خوشمزه بر روی سواحل خلیج‌فارس واقع شده است. صبحانه رایگان همه‌روزه در این رستوران سرو می‌شود و منوی آن مملو از غذا‌های ایرانی و فرنگی است.
  • کافی‌شاپ ساحلی همان‌طور که از اسمش پیداست در ساحل واقع شده و با نوشیدنی‌های خاص و خوش طعم خود، لحظاتی به‌یادماندنی را برایتان رقم می‌زند.
  • در کنار کافه ساحلی، لمکده قرار دارد. کافه‌ای دنج که البته مکانی برای قلیان کشیدن است.
  • دیگر رستوران هتل به تاج ترنج شهرت دارد. رستورانی روی آب با دکوراسیون شگفت‌انگیز که منوی آن مملو از غذا‌های سنتی و فرنگی است. تماشای منظره زیبای جزیره و میل کردن شام ساعتی جذاب را برای شما رقم می‌زند.
  • سالن ماساژ هتل همواره مملو از گردشگرانی است که برای رفع خستگی به اینجا آمده‌اند. انواع ماساژ سوئدی، تایلندی، سنگ داغ، هد اند شولدر و فوت ماساژ در این مکان توسط ماساژور‌های حرفه‌ای انجام می‌گیرد.
  • برای شما چقدر جذاب است که پس از رزرو هتل کیش و اقامت در آن ورزش‌کردن روی آب را تجربه کنید؟ سالن بدنسازی مجموعه ترنج کیش روی آب قرار دارد و با برترین دستگاه‌های ورزشی تکمیل شده است.
  • سالن بیلیارد هتل از مکان‌های محبوب برای میهمانان است. با میز‌هایی یکدست که ساعتی خوش را برای شما رقم می‌زند.
  • هتل ترنج به فکر کودک شما نیز بوده و یک سالن بازی کودکان در هتل ساخته شده است.
  • ترانسفر فرودگاهی و شهری در طول روز برقرار است.
  • اگر قصد سفر به مرکز شهر را دارید می‌توانید از سرویس‌های هتل که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ صبح فردا دایر هستند بهره ببرید.
    پارکینگ، اینترنت، سونا و جکوزی، نمازخانه، لابی و استخری بزرگ از دیگر امکانات این هتل دریایی ۵ ستاره است.

اتاق‌های رویایی هتل ترنج

اتاق‌های هتل ترنج تنوع خاصی دارند و با احترام به طبیعت، آرامش بی‌نظیری را به شما هدیه می‌کنند. حدود ۱۰۰ سوییت که روی آب تعبیه شده و دارای بالکن و کف شیشه‌ای هستند. با رزرو هتل و اقامت در این سوئیت‌ها رویای قدم‌زدن روی آب برای شما زنده می‌شود و تجربه‌ای جدید را برای شما رقم می‌زند. از داخل بالکن چوبی نمایی دل‌انگیز از ساحل جزیره قابل‌مشاهده است. سوئیت‌ها در متراژ ۴۰ تا ۱۲۰ متری احداث شده و در دوطبقه رویال و وی آی پی قابل رزرو هستند. از اتاق‌های ویژه هتل می‌توان به امپریال ۱۲۰ متری و سوئیت ماه عسل با تمامی امکانات رفاهی اشاره کرد.

هتل دریایی ترنج کدام منطقه کیش واقع شده است؟

موقعیت هتل ترنج کیش

شاید نقطه‌ضعف برای رزرو هتل کیش ترنج، لوکیشن آن باشد که فاصله زیادی با مرکز جزیره دارد. مجموعه، این ضعف را با سرویس‌های ویژه خود مرتفع کرده است. شما همه‌روزه از ۱۲ ظهر تا ۶ صبح فردا می‌توانید با این سرویس‌ها به مرکز شهر سفر کنید.

آدرس هتل دریایی ترنج

ایران. هرمزگان. جزیره کیش. میدان جاسک. ابتدای جاده جهان. مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

تجربه اقامت بر آب‌های نیلگون با هتل ترنج کیش

رویای زندگی روی آب دریا با اقامت در هتل ترنج برای شما زنده می‌شود. این هتل از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های کیش در بین کاربران اسنپ تریپ است. برای رزرو هتل در کیش همین حالا به وب‌سایت اسنپ تریپ سر بزنید و با کسب اطلاعات کامل و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه، بهترین انتخاب را داشته باشید. مثل همیشه این سرویس سفری آرام و دلنشین را برای شما و همراهانتان آرزومند است.

نظرات در مورد هتل ترنج کیش، رویای زندگی روی آب

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *