پایتخت‌های شکلات در دنیا | خوشمزه ترین شهرهای جهان

پایتخت‌های شکلات در دنیا | خوشمزه ترین شهرهای جهان

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

اگر جزو علاقه‌مندان به دنیای شکلات ‌های متنوع هستید، می‌توانید به ساده ترین شکل ممکن به دنیایی از فروشگاه های شکلات فروشی دسترسی داشته باشید و لذتی خاص را در طول تورمسافرتی خود تجربه کنید. شاید به نظرعجیب بیاید، اما علاقه‌مندان به دنیای شکلات به خوبی می‌دانند که قرار گرفتن در شهری که دسترسی به شکلات های اعلاء در آن آسان است، تا چه حد لذت بخش می باشد. طرفداران شکلات بدشان نمی‌آید که سفر آینده را به سفر به چنین شهرهایی اختصاص دهند و از طعم ناب و منحصر به فرد بهترین شکلات فروشی‌های جهان بچشند. با 20gasht.com همراه باشید.

شکلات

 1- Tuscany، ایتالیا

این منطقه از ایتالیا که مثلثی است مابین شهرهای فلورانس، پیزا و منتکا چینی، بهترین وناب ‌ترین فروشگاه‌های شکلات فروشی و همچنین کارگاه های شکلات پزی در دنیا را در خود جای داده است خواستگاه خاص‌ ترین شکلات‌های دنیا است. به همین دلیل بومی‌ها و طرفداران شکلات، این منطقه را با نام دره‌ی شکلات می‌شناسند. اگر تورمسافرتی فلورانس را برای سفر انتخاب می‌کنید، یادتان باشد که از معروف ترین شکلات فروشی این شهر،  Vestri دیدن کنید. می‌توانید خوش مزه ترین شکلات‌های دنیا را از این فروشگاه خریداری نمائید، درضمن لازم است بدانید که شکلات تلخ این فروشگاه از خاص ترین و خوش طعم ترین‌ شکلات هایی است که تا کنون چشیده اید.

شکلات

 2- Paris، فرانسه

پاریس یکی دیگر از شهرهایی است که نیمی از شهرت خود را مدیون مغازه ‌های شکلات فروشی لوکس است و می‌ توانید بهترین و مرغوب ‌ترین شکلات‌های تلخ را در این شهر پیدا کنید. شاید جالب باشد بدانید که در حال حاضر، این شهر خواستگاه بیش از 300 فروشگاه شکلات فروشی است. در طبخ شکلات‌های پاریسی بهترین آشپزها با اعلاء ترین مواد اولیه، مجموعه ای از ناب ترین شکلات های جهان را به گردشگران تورمسافرتی ارائه می‎دهند. از جهت دیگر اگر خوش شانس باشید، تورمسافرتی شما با مسابقات تخصصی بهترین شکلات پزهای دنیا که هر ساله در پاریس برگزار می‌شود، مصادف خواهد بود.

شکلات

 3- Brussels، بلژیک

طرفداران این حوزه می‌دانند که این شهر به عنوان پایتخت شکلات‌های دنیا معروف است و معروف ‌ترین برندهای شکلات سازی را می توانید در این شهر مشاهده کنید. این شهر نه چندان بزرگ، معدنی از فروشگاه‌های کوچک و بزرگ شکلات فروشی است. در هر منطقه از شهر که قدم بزنید، می‌توانید فوق العاده ترین طعم‌های شکلاتی که در کل عمرتان چشیده اید را پیدا کنید. بازدید از موزه‌ی شکلات از دیگر جذابیت‌های سفر شما خواهد بود. این موزه که در سال 1919 بازگشایی شد، یکی از ویژه‌ترین نقاطی است که در طول تورمسافرتی خود لازم است از آن بازدید نمائید.

شکلات