بعد از سقوط هواپیما کدام پروازها لغو شدند

بعد از سقوط هواپیما کدام پروازها لغو شدند

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

لغو تمامی پرواز ها از ایران به مقصد سوئد

تمام پروازهای ایران به کشور سوئد با توجه به اتفاقات پیش آمده توسط دولت سوئد لغو شد. شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی اعلام کرد: به اطلاع مسافران گرامی پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) به مقصد کشور سوئد می‌رساند با توجه به مشکلات اعلام شده از سوی سازمان هوانوردی کشور سوئد تا اطلاع ثانوی پروازهای این شرکت به مقصد استکهلم و گوتنبرگ کنسل اعلام می‌شود مسافرین عزیز تور سوئد در حال حاضر باید منتظر تصمیم های آتی کشور سوئد بمانند و یا ایران را به مقصد سایر کشور ها ترک و سپس برای ورود به کشور سوئد اقدام کنند .

sweden airline

هواپیمایی اوکراین

هواپیمایی اوکراین پس از این اتفاق ناگوار و تلخ اعلام کرد مسیرهای پروازی خود را تغییر دادیم و دیگر از آسمان ایران عبور نمی کنیم و همچنین اوکراین خواستار پوزش و پرداخت غرامت از سوی ایران شد .

کاهش ترافیک هوایی در ایران

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید پس از این اتفاق ایران با کاهش شدید ترافیک هوایی مواجه شده و ایرلاین ها ترجیه میدهند از خارج ایران به مقصد خود بروند .

traffic

بازگشت هواپیمای لوفت هانزا

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اعلام کرد که پرواز این شرکت به مقصد تهران در یک اقدام احتیاطی به فرانکفورت بازگشته است  . با توجه به اتفاقات اخیر ارزیابی امنیتی آنها از آسمان ایران و فرودگاه تهران تغییر کرده است. شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اعلام کرده است که پس از کسب اطلاعات بیشتر درباره ازسرگیری پروازهایش به ایران تصمیم گرفته خواهد شد .

نظرات در مورد بعد از سقوط هواپیما کدام پروازها لغو شدند

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *