بهترین رستوران های دبی

بهترین رستوران های دبی

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

دبی، شهر درخشان و یکی از مدرن‌ترین شهرهای آسیا شناخته می‌شود که جاذبه های دیدنی بی نظیر، مراکز خرید مدرن، تفریحات متنوع و رستوران‌های بسیار زیادی دارد. به همین دلیل دبی را نیویورک آسیا می نامند. در ادامه بهترین رستوران های دبی را برایتان معرفی خواهیم کرد تا از میان آنها رستوران محبوب خود را به راحتی پیدا نمایید.

همچنین برای اطلاع از هتل ها و قیمت های تور دبی کلیک نمایید.

رستوران های لوکس دبی

در این بخش لوکس ترین رستوران های دبی را برایتان معرفی خواهیم کرد که علاوه‌بر طراحی منحصربه‌فرد، منوی متنوع و باکیفتی نیز دارند و البته لازم به ذکر است که بسیار گران قیمت هستند.

رستوران الماهارا (Al Mahara resturant)  

اگر به دنبال بهترین رستوران در دبی هستید که دکوراسیونی شیک و لوکسی داشته باشند و غذاهای بین‌المللی و کوکتل‌های ویژه‌ای سرو نمایند، به رستوران المهارا دبی بیایید. طراحی داخلی این رستوران و وجود آکواریومی بزرگ در آن سبب می‌شود که احساس کنید که در اعماق اقیانوس هستید و غذای خود را در کنار موجودات دریایی میل نمایید. به علاوه، نور پردازی‌های آبی و ملایم، دکوراسیون بی نظیر، منوی جذاب و البته گران، برخورد صیمانه پرسنل و موقعیت قرارگیری آن در بهترین منطقه دبی یعنی برج العرب؛ المهارا را جزو لوکس ترین رستوران های دبی قرار می‌دهد. منوی رستوران المهارا دبی شامل انواع غذاهای دریایی و بین‌المللی مانند صدف، ریزوتوو قارچ ایتالیایی، Crudo di Mare ، Scampi Langoustines، Tagliolini al Limone،Crema di Pomodoro ، خاویار، انواع دسر، منوی متنوع کوکتل و بار می‌شود. سرآشپز این رستوران فردی بریتانیایی است.  از غذهای موجود در منوی این رستوران می توان به خاویار و صدف اشاره کرد.

ساعت کاری رستوران المهارا: هر روز از ساعت 12 تا 14:30 و 18:30 تا 22:30 و پنج شنبه و جمعه ها از ساعت 12 تا 14:30 و از 18:30 تا 23

آدرس رستوران المهارا دبی: هتل جمیرا، برج العرب، طبقه همکف

رستوران المهارا دبی

رستوران دینر این د اسکای دبی( Dinner In The Sky )

اگر به هیجان، امتحان تجارب جدید و لحظات خاص علاقمند هستید،صرف غذا در رستوران دینر این د اسکای دبی را نباید از دست بدهید. جالب است بدانید در این رستوران هیچ پله و ساختمانی وجود ندارد! شما در ارتفاع 500 متری خواهید بود و غذای خود را در چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر نوش جان خواهید کرد به علاوه از تماشای نمایش شعبده بازی نیز لذت خواهید برد. رستوران دینر این د اسکای از نظر طراحی یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین رستوران‌های جهان می باشد و برای ورود به آن باید از قبل صندلی رزرو نمایید. همچنین از آنجایی که معمولا غذاهای رستوران دینر این د اسکای از هتل 5 ستاره مینا سیاحی بیچ ریزورت مارینا تهیه می‌شود، هزینه بالایی داشته و لازم به ذکر است که یکی از گران ترین رستوران های دبی شناخته می‌شود. به علاوه این رستوران در مجله معروف فوربز به عنوان یکی از رستوران های ویژه جهان نام برده شده است.

یک عکاس حرفه ای تصاویری زیبا از شما خواهد گرفت، پس دیگر نیازی به گرفتن عکس نخواهید داشت.

میزهای رستوران دینر این د اسکای در 500 متری سطح دریا قرار دارند در نتیجه در زیر پاهای شما دریا است و رو به رویتان برج های دبی قرار گرفته اند.

منوی رستوران دینر این د اسکای دبی شامل بشقاب مخصوص خاورمیانه، انواع پاستا و بیف، غذای دریایی، انواع سالاد مانند سالاد مرغ تنوری و سالاد بوراتا، انواع دسر از کیک و بستنی و چیزکیک، کروسان، تارت و ماکارون می باشد.

آدرس رستوران دینر این د اسکای در دبی: خیابان Al Seyahi

رستوران دینر این د اسکای دبی

رستوران ال ایوان (Al Iwan Restaurant)

اگر می‌خواهید اصیل‌ترین غذاهای عربی را در رستوران های لاکچری دبی امتحان کنید و یک تجربه متفاوت برای خود رقم بزنید، به رستوران ال ایوان دبی  سر بزنید. این رستوران با دکوراسیون بسیار مجلل که شبیه یک قصر طراحی شده است، توجه شما را به خود جلب می نماید و لحظات به یاد ماندنی را برایتان رقم خواهد زد. افزون بر این موارد چیدمان جذاب با رنگ‌های سلطنتی، چشم‌انداز آب‌های خلیج زیبای فارس و منوی متنوع رستوران؛ سبب می‌شود ال ایوان یکی از لوکس ترین رستوران ها در دبی باشد. منوی رستوران ال ایوان انواع غذاهای اصیل عربی، شیش تاوک مرغ، عرایس، انواع کباب های عربی و غذاهای گوشتی، پنیر کبابی، سمک صیادیه، سوپ لنتیل، انواع هوموس و محمر، سمبوسه، غذاهای دریایی،کباب برهو روکاکِت پنیری، منوی بار و آبمیوه، سالاد فتوش، فینگرفود، موتابل و باباگونی و انواع دسر و سالاد را شامل می‌شود.

این رستوران عربی غذاهای خوشمزه ای را به مهمانان خود ارائه می نماید. معماری این رستوران شبیه به قصرهای سلطنتی می باشد. رستوران ال ایوان از جمله رستوران های گران قیمت دبی می باشد که در بوفه آن غذاهای عربی سرو می شود.

ساعت کاری رستوران ال ایوان: از ساعت 12 الی 15:30 و 18 تا 24

آدرس رستوران ال ایوان دبی: هتل جمیرا، برج العرب، طبقه اول

رستوران ال ایوان دبی

رستوران الحطیره دبی (al hadheerah restaurant)

یکی از اقامتگاه های رویایی دبی اقامتگاه باب الشمس می باشد. این اقامتگاه در تپه های ماسه ای قرار گرفته شده است و نزدیک به فرودگاه دبی نیز می باشد. رستوران الحطیره در این ساختمان واقع شده است و غذاهای خوشمزه ای را برای مهمانان خود سرو می نماید. از جمله ویژگی های این اقامتگاه صرف ناهار در بوفه، رژه اسب ها، اجرای موسیق زنده و …. می باشد. در روزهای پنجشنبه و جمعه هم آتش بازی نمایش داده می شود.

غذاهای ویژه دبی در این رستوران در اجاق چوبی تهیه می شوند و همچنین در منوی آن ماهی کبابی، گوشت گوسفند و مرغ سوخاری سرو می شود شما می توانید انواع دسرها را نیز سفارش دهید و در محیطی رو باز نوش جان نمایید.

ساعت کاری رستوران الحطیره: تمام ایام هفته از ساعت 19 تا 23:30
آدرس رستوران الحطیره دبی: دبی، اقامتگاه باب الشمس

رستوران الحطیره دبی

رستوران هندی نایا (naya restaurant)

اگر می‌خواهید طعم غذاهای متنوع و تند و تیز هندی‌ را امتحان نمایید و غذای خود را با چشم‌انداز زیبای برج العرب نوش جان کنید، به رستوران نایا دبی بروید. در این رستوران لوکس انواع و اقسام غذاهای هندی با طعم اصیلشان پخته می‌شوند و تنوع زیادی هم برای گوشت‌خواران و هم گیاهخواران وجود دارد. منوی رستوران هندی نایا انواع کباب لم مانند کباب لم چاپس، انواع چیکن تیکا مانند چیکن تیکا ماسالا، غذاهای دریایی، انواع غذاهای کبابی، غذای مخصوص وگان مانند بشقاب سبزیجات و خوراک هندی چات، کوفته سبزی مخصوص نایا، انواع بریانی گوشت هندی، انواع سالاد و نان محلی و انواع دسر، پودینگ و پاناکوتا شکلاتی سرو می‌شود.

آدرس رستوران نایا در دبی: ساحل ام سقیم دبی، هتل ساحلی جمیرا

اگر به غذاهای هندی علاقه مند هستید، رستوران پاتیالا در دبی هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان باشد. دکوراسیون این رستوران به صورت مدرن با تم مشکی طراحی شده است و جلوه بسیار زیادی نیز دارد. در منوی آن نیز غذاهای خوشمزه هندی از وعده‌های ناهار و شام تا سوپ و دسر سرو می‌شوند. برای مراجعه به این رستوران هندی دبی باید به منطقه Souk Al Bahar بروید.

مک دونالد (mcdonald’s dubai)

در دبی و به طور کلی امارات تعداد زیادی رستوران مک دونالد وجود دارد که انواع غذاهای برگر را ارائه می‌دهد. پس اگر به همبرگرهای ویژه، جوجه برستدهای ترد و ناگت‌های پنیری علاقمند هستید، مک دونالد دبی را از دست ندهید. منوی رستوران مک دونالد دبی منوی صبحانه مانند مک مافین، تخم‌مرغ‌، سوسیس، هش براون، ساندویج سوسیس مرغ، انواع برگر، مرغ سوخاری و برستد، منوی نوشیدنی و قهوه، سیب زمینی سرخ کرده، ناگت، اسنک، انواع دسر و کیک و بستنی را شامل می‌شود.

آدرس شعب رستوران مک دونالد در دبی: یک شعبه در دبی مال، یک شعبه در مارینا مال دبی، یک شعبه در Dubai Murjan 2

رستوران مک دونالد

رستوران راوی (ravi restaurant)

اگر می‌خواهید انواع غذاهای بین المللی از جمله غذاهای هندی، پاکستانی و مغولی را امتحان نمایید و با هزینه‌ای اقتصادی یک وعده غذایی خوشمزه سفارش دهید، به رستوران راوی در دبی بروید. این رستوران یکی دیگر از رستوران های دبی با قیمت مناسب به شمار می‌ آید که منوی متنوعی از غذاهای محلی و معروف هندی و پاکستانی را دارا می باشد. منوی رستوران راوی در دبی شامل صبحانه مانند غذای پاکستانی نیهاری، املت، حلیم، غذای گیاهی چانا ماسالا، نان شکم پر هندی Aloo Paratha، نیمرو، کباب پاکستانی پیشاوری، چیکن ماسالا، انواع غذاهای کبابی با گوشت گوسفند و مرغ، غذای هندی mughlai chicken، انواع بریانی گوشتی، سبزیجات، پلو، انواع بشقاب سبزیجات و غذاهای مخصوص وگان، غذهای گریل شده، چکن هاندی و انواع نان محلی، سالاد و دسر می‎ باشد.

آدرس رستوران راوی در دبی: منطقه السطوه

نظرات در مورد بهترین رستوران های دبی

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *