بهترین مناطق برای اقامت در مارماریس

بهترین مناطق برای اقامت در مارماریس

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

مارماریس یکی از زیبا ترین شهر های کشور ترکیه می باشد که با داشتن طبیعتی بکر و هتل های مجلل با خدمات بی نظیر و کامل یکی از بهترین مقاصد برای سفر به ترکیه می باشد.

انواع هتل ها در مناطق مختلف شهر مارماریس وجود دارند از هتل های ساحلی گرفته تا هتل های نزدیک به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری که بیشتر هتل ها در مناطق ساحلی قرار دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی مناطق این شهر بی نظیر مکان مورد نظر برای اقامت خود را انتخاب نمایید.

ابتدا لازم به ذکر است که برای انتخاب بهترین منطقه برای اقامت در مارماریس باید با توجه به اینکه به در سفر به دنبال چه چیزی هستید یا به چه چیزی علاقه دارید بهترین منطقه برای اقامت خود را انتخاب نمایید.
برای رزرو تور های مارماریس و اطلاع از هتل های مارماریس و هزینه های تور مارماریس کلیک نمایید.

مرکز شهر مارماریس ( MARMARIS CITY CENTER )

اگر می خواهید هم از تفریحات ساحلی لذت ببرید و همزمان به گشت و گذار و خرید بپردازید در مرکز شهر مارماریس که اصلی ترین و پر طرفدارترین منطقه مارماریس است اقامت داشته باشید.

مرکز شهر مارماریس در کنار ساحل شهر مارماریس واقع شده می باشد و پر از فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های پر جنب و جوش و جذاب است. بازار بزرگ معروف مارماریس نیز در مرکز منطقه مارماریس واقع شده است و انواع اجناس را در آن می توانید خریداری نمایید. در این منطقه از مارماریس امکانات تفریحی متعددی هم وجود دارد و تمام روز را می توانید در این هتل به تفریح بپردازید. با اقامت در این منطقه سرزنده، شاد و جذاب سفری بی نظیر را تجربه خواهید نمود. خوب است این را هم بدانید که در مرکز شهر مارماریس هتل های مرکز مارماریس بسیار متعدد هستند و در سبک های مختلفی ساخته شده اند و رنج قیمتی متنوعی دارند. شما در مرکز شهر مارماریس می توانید انواع هتل از هتلهای لوکس و مجلل تا آپارتمان های آشپزخانه دار را پیدا کنید و یک هتل خوب با بودجه مناسب در آن رزرو نمایید.

مرکز شهر مارماریس

منطقه ایچملر مارماریس ( ICMELER )

هتل های منطقه ایچملر مارماریس به اندازه هتل های مرکز شهر مارماریس به مکان های دیدنی مارماریس نزدیک نیستند. اما اگر عاشق مکانی با حال و هوای دنج تر و آرامش بخش تر هستید در هتل های این منطقه اقامت داشته باشید. همچنین می توانید به راحتی به فروشگاه ها، کافه ها و رستوران های منطقه ایچملر مارماریس دسترسی داشته باشید. از مزایای اقامت در این محله این است که شما با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانید در آن خرید نمایید و همچنین می توانید به راحتی و با یک بودجه معقول در آن یک غذای خوب برای خودتان تهیه نمایید. به علاوه خوب است بدانید یک جزیره کوچک به نام جزیره چیفتلیک در نزدیکی ایچملر واقع شده است که شما به آسانی می توانید با قایق از منطقه ایچملر به آن دسترسی داشته باشید. از تفریحات بسیار جذاب این جزیره امکان غواصی و سافاری با جیپ می باشد و به همین دلیل هم اصولا کسانی که در منطقه ایچملر مارماریس اقامت می کنند، به قصد تفریح به آن منطقه سفر می کنند. بیشتر هتل های این منطقه هتل ها لوکس و پنج ستاره هستند. این هتل ها معمولا با جنگل های سرسبز احاطه شده می باشند و آرامش در فضای آن ها موج می زند و بهترین منطقه برای ریلکس کردن است.

ایچملر در مارماریس
منطقه تورونچ مارماریس ( TURUNC )

بیشتر هتل های منطقه تورونچ مارماریس دارای آشپزخانه هستند و گردشگران در این هتل می توانند خودشان غذای خودشان را در هتل تهیه نمایند و سفر ارزان تری را به مقصد مارماریس تجربه نمایند.
دهکده تورونچ مارماریس در دامنه یک کوه سرسبز قرار دارد و چشم انداز بی مانندی به خلیج و طبیعت دل انگیز و سرسبز اطرافش دارد. در این دهکده زیبا کافه ها، فروشگاه ها و رستوران های متعددی نیز ساخته شده اند و هتل های این منطقه خدمات رفاهی کاملی را ارائه می دهند. این منطقه از مارماریس به این دلیل به یکی از محبوب ترین مناطق مارماریس تبدیل شده است که در آن هتل آپارتمان های متعددی نیز وجود دارد که مهمانان در آن ها امکان طبخ غذا دارند و اقامت ارزان تری خواهند داشت. البته هتل های دیگری نیز در منطقه تورونچ مارماریس ساخته شده است، اما با این حال هتل آپارتمان های این منطقه محبوب تر هستند. همچنین لازم به ذکر است، منطقه تورونچ مارماریس دسترسی بسیار راحتی به مرکز شهر مارماریس و منطقه ایچملر مارماریس دارد و حزء یکی از بهترین مناطق مارماریس به شمار می آید.

منطقه تورنچ مارماریس
منطقه داتچا مارماریس ( DATCA )

منطقه داتچا مارماریس منطقه ای بسیار دلنشین و پر از چشم انداز های جذاب و چشم نواز، طبیعتی بی نظیر، سواحل زیبا و هوای تازه دارد. این منطقه بهترین منطقه مارماریس برای ریلکس کردن در روزهای آرام در دل طبیعت می باشذ. اگر در این منطقه از مارماریس اقامت کنید، می توانید که ورزش های آبی متنوعی را تجربه نمایید و روزهای آرام و بی دغدغه ای را سپری کنید. منطقه داتچا پر از هتل هایی است که اهالی مارماریس آن ها را تاسیس کرده اند و به صورت خانوادگی اداره می شوند. در این هتل های ساده و ارزان در مارماریس انواع امکانات رفاهی اولیه به مهمانان ارائه می شود و اقامتی بی نظیر و همچنین ارزان را در آن تجربه خواهید کرد.

داتچا مارماریس

نظرات در مورد بهترین مناطق برای اقامت در مارماریس

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *