ترسناک ترین تورهای گردشگری دنیا

ترسناک ترین تورهای گردشگری دنیا

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 3,33 از 5 ( 3 رای )
Loading...

موجودات ماوراء طبیعی همیشه مورد علاقه بشر  علاقه بوده و یکی از علایق مورد بحث این بود که بشر بتواند  ارواح را ببیند ، هرقدر این تجربه بخواهد ترسناک باشد برای بسیاری از مردم جذاب و هیجان انگیز است. همین امر موجب شده تا در برخی نقاط دنیا تورهایی برای دیدن و برخورد با ارواح برگزار می شود. این تورها معمولا افراد را به داخل ساختمان ها و بناهای متروکه ای که داستان ها و افسانه های ترسناکی درباره آنها در بین مردم رواج دارد، می برند. ولی حقیقتا در این تورها ، ارواح به چشم دیده می شوند ؟ با تور مشهد همراه باشید تا درباره تورهای ارواح ، ترسناک ترین تورهای گردشگری و وحشتناک ترین تورهای گردشگری دنیا در مجموعه ترسناک ترین مقاصد دنیا بیشتر بدانید.

خانه وحشت بلوم هاوس «لس آنجلس » آمریکا

واقع در شهر لس آنجلس یک سالن تئاتری متروکه وجود دارد که مدتهای مدیدی به روی عموم مردم بسته شده است. ولی در ماه اکتبر با یک سفر ترسناک و هیجان انگیز برای علاقه مندان به این گونه سفرهای ماجراجویانه گشوده می شود. داستان این سالن تئاتر متروکه هم در نوع خود جالب و شنیدنی است و به سال 1930 باز می گردد ، هنگامی که همسر مالک این سالن علاقمند بود تا دستیار یک جادوگر شود . بنابراین او به درون یک جعبه جادویی رفت تا مجرا بیافریند ولی هرگز از آن خارج نشد. بعضی ها معتقدند روح او کماکان در این عمارت پرسه می زند. این سالن متروکه بعد از گذشت سال ها به کمک شرکت تولیدکننده فیلم بلوم هاوس پروداکشنز ( که اجرا کننده فیلم های ترسناک و ماجرایی همانند پارانورمال اکتیویتی است ) بازگشایی می گردد و تا اوایل ماه نوامبر تورهایی را برای گردش و ماجرا آفرینی علاقمندان در این سالن متروکه و ترسناک در مجموعه وحشتناک ترین تورهای گردشگری دنیا برگزار می کند.

هتل استنلی

این هتل از ترسناک ترین تورهای گردشگری مکانی است برای الهام بخشی داستان استفان کینگ برای نوشتن فیلم معروف The Shining بوده است. هتل استنلی در سال 1909 ساخته و افتتاح شد ، این هتل تاریخی توسط معماری به نام F.O.Stanley طراحی و بنا شده است اما به دلیل داستان ها و روایاتی که درباره بازدیدکنندگان و علاقمندان به علوم ماوراء طبیعی و ارواح در این هتل گفته شده است بسیار معروفیت دارد یا شاید هم بتوان گفت بدنام شده است. حتی بعضی ها گفته اند که همسر استنلی ،کماکان هنوز در حال نواختن پیانوی قدیمی داخل این هتل می باشد و کودکان او هم به وقت نیمه شب شروع به خندیدن می کنند. استفان کینگ برای نوشتن فیلمنامه معروف The Shining در اتاق شماره 217 این هتل اقامت می کرد. پس از اکران این فیلم و محبوب شدن آن ، هتل استنلی هم بار دیگر معروف و محبوب شد. هتل استنلی در حال حاضر یک هتل متروکه است ولیکن تورهایی برگزار می شود که علاقه مندان به ارواح و ماجرا را به داخل این هتل پر رمز و راز از ترسناک ترین تورهای گردشگری می برد تا از نزدیک شاهد باشند، چه اتفاقی برای مسافران و مهمانان این هتل پیش می آمده است.

هتل کیو استیشن  «سیدنی» استرالیا

«کیو استیشن» در مجموعه ترسناک ترین تورهای گردشگری نام یک هتلی در پارک ملی هاربور سیدنی واقع در کشور استرالیا قرار گرفته است. بخشی از این هتل در گذشته یک ایستگاه قرنطینه بوده است. مهاجرانی که بین سالهای 1830 الی 1884 به سیدنی می آمدند و مظنون به داشتن بیماریهای مسری و واگیر دار بودند، در این مرکز به مدت 40 روز قرنطینه می شدند تا از سلامتی یا احیانا بیماری آنها مطمئن شوند. بسیاری از مهاجران ، به تعداد 600 نفر ، طی این دوره قرنطینه ،جان خود را از دست می دادند و گزارش ها حکایت از این داشت که برخی از افراد قرنطینه شده هرگز از این ساختمان بیرون نیامدند! همین امر سبب شده این مرکز به یکی از متروکه ترین و ترسناک ترین نقاط در کل کشور استرالیا تبدیل شود. در نتیجه هتل کیو استیشن هم فرصت را غنیمت شمرده  و برای میهمانانش تورهایی را به درون این مرکز قرنطینه ارائه می دهد. یکی از ترسناک ترین و مخوف ترین این تورها ، تور خوابیدن در بین ارواح است. این تور به این صورت است که پاسی از نیمه شب گذشته به درون این عمات متروکه می روند ، اشخاصی که برای این گونه تورها ثبت نام کرده اند باید کیسه خواب با خودشان ببرند و در اتاق هایی که در گذشته پزشکان و پرستاران در آنها اقامت داشتند، یک شب را بگذرانند.روایت ها و شایعات فراوانی درباره مشاهده کردن ارواح و رویداد اتفاقات غیرمعمول در این عمارت متروکه زبان به زبان در مجموعه ترسناک ترین مقاصد دنیا گفته می شود.

خانه مرموز وینچستر

افسانه ها و داستان ها در باره این خانه از ترسناک ترین مقاصد دنیا اینطور بیان می کنند که این خانه درحقیقت اصلا به قصد اقامت ارواح ساخته شده است.فردی با نام سارا وینچستر در این ساختمان اقامت داشت ، گفته ها حاکی از این است که ، او می توانست با ارواح مراوده داشته باشد چرا که در هنگام شبها با دختر و همسرش که هر دو مرده بودند حرف می زد.این خانه یک دهلیز مخفی پیچ در پیچ ، پنجره ای رو به داخل اتاق ها و پلکانی دارد که به هیچ جایی ختم نمی شود ! در حال حاضر تورهای ارواح برای بازدید از این ساختمان ترسناک و مرموز و ملاقات کردن با ارواح درون آن برگزار می شود.

پناهگاه هسته ای هک گرین« چشایر » انگلستان

این مکان از وحشتناک ترین تورهای گردشگری دنیا جایی برای ترسوها نیست. پناهگاه هک گرین ازمخفی ترین و رازآلودترین ساختمان های دفاعی در کشور انگلستان بوده است. این پناهگاه زیرزمینی برای مدت طویلی یعنی 500 سال مسئولیت دفاع در برابر جنگ ها و مبارزه های گوناگونی را بعهده داشت و شاهد مرگ های مختلفی هم بوده است. درست زمانی که هوا کاملا تاریک می شود تورهایی برای جستجو در این پناهگاه و اتاقک های ترسناک و عجیب آن برگزار می شود. علاقه مندان به شکار ارواح می توانند با خود وسایلی از جمله ضبط صدا یا دوربین ببرند تا در صورت وجود صداهای مرموز و مشکوک ،یا صحنه های غیر طبیعی، آنها را ضبط کنند. تور پیدا کردن در وحشتناک ترین تورهای گردشگری دنیا برای ارواح یا موجودات ماوراء طبیعی در پناهگاه مذکور تا ساعت 4 صبح  طول می کشد.