تفریحات جذاب مارماریس

تفریحات جذاب مارماریس

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

اگر قصد سفر به ترکیه دارید، حتما تور مارماریس ترکیه به گوشتان خورده است. مارماریس شهری با طبیعت سر سبز و بکر که دارای سواحل بی نظیر می باشد. با سفر به این شهر شما امکان قایقرانی، تجربه ورزش­‌های پرهیجان، رستوران­‌های بی‌نظیر، کافه های شبانه‌ی پرجنب‌و‌جوش همراه با باشگاه‌های شبانه‌ی بی نظیر و آفتاب دل انگیز مدیترانه هر سال گردشگران زیادی را به این شهر مرمری می کشاند. این شهر جاذبه­‌های گردشگری و تفریحات جذاب بسیاری برای انجام دادن در طول یک روز دارد. در ادامه با بیست گشت همراه باشید تا تفریحات جذاب مارماریس را خدمتتان معرفی کنیم.

همچنین برای رزرو تور مارماریس و اطلاع از کیفیت خدمات هتل های مارماریس کلیک نمایید.

تفریح در سواحل زیبای مارماریس

مارماریس سواحل بسیار چشم نواز و آب‌های تمیز و شیشه ای دارد که از مرکز مارماریس  تا منطقه ایچملر امتداد دارد. در سواحل تفریحی این شهر رستوران‌­ها، کافه‌­ها و کلاب­‌های بسیار خوبی دارد که می توانید در بیرون از هتل هم به تفریح از سفر خود لذت ببرید.

ایچملر در مارماریس

پارک آبی مارماریس در روزهای گرم سال

پارک های آبی با ورزش های متنوع و جذاب آبی یکی از جذاب ترین تفریحات در فصل تابستان در سفر به مارماریس می باشند و جز تفریحاتی که با خانواده و به همراه کودک خود می توانید تجربه نمایید. در تعطیلات مردم می­‌توانند از نمایش فوق‌­العاده‌ی آبی و موج سواری در این پارک آبی لذت ببرند.

پارک آبی ستاره مارماریس

تفریحات شبانه در کلوب ها و گشت و گذار در شهر

مارماریس زندگی شبانه‌‌ی پویا و پرجنب و جوشی دارد. مسافران این شهر می­‌توانند از جنب و جوش در زندگی شبانه و هیجانات آن در کلوب های شبانه‌ی بسیار جذاب این شهر لذت بسیاری تجربه کنند. شما می‌توانید خواندن را در این کلوب ها تجربه کنید و از فضای گرم شبانه آن لذت ببرید.

قایق سواری در دالیان

دالیان منطقه‌ای دل نشین و دوست‌داشتنی با طبیعتی بکر و فوق‌­العاده زیبا در شهر تاریخی مارماریس است.  ساحل زیبای لاک پشت، مقبره های باستانی و حمام گل طبیعی نیز در این منطقه قرار دارند. دالیان یکی از زیباترین مناطق ترکیه و یکی از نادرترین مناطق در زمین است و به همین دلیل طرفداران زیادی نیز دارد.

نکته جالب دیگر اینجاست که دالیان مارماریس جایی است که در آن دریا به دریاچه رسیده است. منطقه دالیان برای ساحل معروف آن ایزتوزو، آب ­تنی با گل و همچنین شهر باستانی کانوس معروف است. با تور هایی که با قایق برگزار می شود، می‌­توانید سفرهای روزانه­‌ای به دالیان داشته باشید.

دالیان مارماریس

 سفری گروهی و مهیج با آفرود در مارماریس

سفر با جیپ از مسیرهای پر پیچ و خم برای کسانی که دنبال آدرنالین بالا هستند بسیار جذاب و مهیج است. گردش و لذت در طبیعت و ورزش‌­های مهیج در مارماریس به شدت توصیه می­‌شوند. در این سفر فوق‌­العاده می‌­توانید از چشم‌­انداز­های بکر در مارماریس، روستاهای اطراف و آبشارهای بی‌­نظیر این شهر بازدید کنید.

جیپ سافاری

سفرهایی یک روزه با قایق دزدهای دریایی

برای آن‌که استراحت متفاوتی را تجربه کنید حتما در سفرهای قایقرانی یک روزه در مارماریس شرکت کنید. تجربه‌ی حضور در یک کشتی کوچک و قایق‌سواری دسته‌جمعی را در آب­‌های زیبا و خلیج کوچک مارماریس همراه با آرامش بی نظیر آن تجربه کنید.

ورزش های آبی در مارماریس

نوع دیگری از تفریحات مارماریس برای توریست‌ها در تعطیلات‌شان انجام ورزش­‌های آبی است. ورزش‌هایی جت‎اسکی، قایق‎­سواری، پرواز روی آب، کایت‎­سواری و غواصی خاطره‌ی زیبایی از مارماریس در ذهن شما ثبت می‌کنند. انجام این ورزش‌ها در مارماریس، تجربه‌­ای منحصر به فرد خواهد بود.

دوچرخه سواری در طبیعت مارماریس

اگر گردشگری اهل گشت و گذار باشید می­‌توانید با دوچرخه‌سواری، در دل طبیعت و فرهنگ و چشم‌­اندازهای مارماریس سفر نمایید و از مسیرهای جذاب و جاده­‌ای این شهر لذت ببرید.

شرکت در تور روستای مارماریس

این تور یک سفر فوق‌­العاده برای گردشگران است. برنامه‎ی این تور از مارماریس به روستاهای اطراف آن است تا مسافران با روستاهای زیبا، زندگی روستایی و فرهنگ و طبیعت آن آشنا شوند و خاطره‌ای متفاوت و جذاب از سفر به مارماریس با خود به خانه ببرند.

غذاخوردن در رستوران های بی نظیر مارماریس

مارماریس رستوران­‌ها و کافه­‌های فراوانی دارد که مسافران می‌­توانند در کنار ساحل و یا در مرکز شهر از آن‌ها لذت ببرند. کافه‌هایی متفاوت و جذاب که آفتاب گرم مارماریس آن‌ها به حایی زیبا برای گپ‌زدن تبدیل می‌کند. غذاها و نوشیدنی‌­های خوشمزه‌ی این کافه‌ها را امتحان کنید و لدت ببرید.

نظرات در مورد تفریحات جذاب مارماریس

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *