تفریحات شبانه در دبی

تفریحات شبانه در دبی

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

شهر زیبای دبی با جاذبه‌های دیدنی بی نظیر و فوق العاده یکی از بهترین شهرهای دنیا برای گردشگران می باشد. دبی شهری با معماری بسیار لوکس و جذاب است و ساختمان های خاص آن با چشم اندازی بسیار مجلل و لوکس، هر گردشگری را به سوی خود جلب می نمایند و جزء پر گردشگر ترین کشور ها در جهان می باشد. در کنار این سازه‌ها و برج‌های مرتفع، سواحل بی نظیر درخشان آبی و تفریحات شبانه دلنشین دبی هم جذابیت سفر به این شهر را صدچندان می‌کنند. دبی از امن ترین شهر های جهان می باشد و از لحاظ تفریحات شبانه با خیالی آسوده می توانید شبی را به تفریح بگذرانید.

زیبایی شهر دوبی در شب هنگام  گیراتر و جذاب تر می شود، با غروب آفتاب و تاریک شدن آسمان، ساختمان‌ها و سازه‌های عظیم دبی با روشنایی بی نظیری که دارند می درخشند و گردشگران را به سوی خود جذب می نمایند. علاوه بر این، گذراندن شبی در دبی و امکانات فراهم شده به گردشگران ارزش بیدار ماندن در شب و تفریح کردن را دارد.

با سافاری در شب در دبی

یکی از دل نشین ترین تفریحات دبی در شب هنگام سافاری در شب دبی است. با رزرو گردش‌های شبانه می‌توانید جاذبه‌های این شهر را در دل تاریکی کشف نمایید و از دیدن زیبایی‌های آن لذت ببرید. تماشای غروب خورشید، نوشیدن چای یا قهوه عربی در یک منظره بی‌نظیر، شتر سواری، صحرا گردی و خوردن غذاهای سنتی عربی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی هستند که در این گردش‌های شبانه به یاد ماندنی می‌توانید انجام دهید. همچنین اقامت شبانه در چادرهای عربی و آشنایی با سنت و فرهنگ مردم عرب هم از دیگر بخش‌های سافاری در شب هستند. بعد از این تفریحات می‌توانید در آرامش آسمان پرستاره‌ی فوق العاده زیبای کویر دبی را تماشا نمایید و از موسیقی سنتی مردمان این منطقه که به صورت زنده پخش می‌شود، لذت ببرید.

سافاری دبی

بازدید از آبنمای دبی در شب

بازدید از آبنمای دبی در دل شب برای بسیاری از گردشگران جزء جذاب‌ترین تفریحات شبانه دبی محسوب می‌شود. آبنمای موزیکال دبی با هزینه‌ی حدودا ۸۰۰ میلیون درهمی دقیقا در دریاچه برج خلیفه ساخته شده می باشد. این آبنما دارای ۲۵ رنگ است و همراه با پخش موزیک با تغییر رنگ جلوه‌ای زیبا و شگفت‌انگیز را به نمایش می‌گذارد. آبنمای دبی توانایی پرتاب آب تا ارتفاع ۱۵۲ متر بالاتر از سطح زمین را دارد و گردشگران مشتاق می‌توانند از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴ و ساعت ۱۸ تا ۲۳ آن را تماشا نمایند. تماشای این آبنما یکی از بهترین تفریحات شبانه در دبی است، پیشنهاد می‌کنیم در زمان حضور در این شهر منظره‌ی جذاب آبنما را به ویژه در شب از دست ندهید.

آبنمای دبی

کلوب های شبانه در دبی

تفریحات شبانه دبی در کلاب‌ها برای بسیاری از گردشگران این شهر دارای جذابیت می باشد. دبی پر از کلاب‌های معروب و شبانه است اما بیشتر آن‌ها در هتل‌ها قرار دارند. معمولا جمعیت کلا‌ب‌ها متفاوت هستند اما مشهورترین‌ آن‌ها حتی با وجود شلوغی هم ارزش بازدید دارند. ورود عموم و گردشگران به کلاب‌های مشهور این شهر مانند باشگاه کاوالی، دبی سفید، آرمانی، سیرک لو سورر و آبی مارلین ایبیا در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات آخر هفته آزاد می باشد. همچنین در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ورود خانم‌ها به این کلاب‌ها رایگان می باشد و حتی غذاها و نوشیدنی‌ها هم به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که که سن قانونی نوشیدن در دبی بعد از ۲۱ سالگی می باشد.

نایت کلاب های دبی

تفریحگاه‌های شبانه ساحلی در دبی

تفریحات شبانه دبی در تفریحگاه‌های ساحلی از جذاب‌ترین تفریحات سفر به این شهر مدرن و زیبا می باشد. زیباترین و لوکس‌ترین لنگرگاه جهان با نام دبی مارینا این امکان را برای گردشگران فراهم نموده تا در کنار تفریح و گردش، عکس‌های خاص و بی‌نظیری هم بگیرند. مسافران می‌توانند در کنار ساحل غذاهای موردعلاقه‌شان را نوش‌جان نمایند یا از قدم زدن لذت ببرند. همچنین تماشای منظره‌ی نورانی دبی و آسمان کویری آن و گوش سپردن به صدای موج‌ها و موسیقی بر جذابیت این تفریحگاه‌ها می‌افزایند.

تفریحگاه های شبانه در دبی

هر ساله تعداد زیادی گردشگران با سلیقه‌های متفاوت به شهر مدرن و زیبای دبی سفر می‌کنند. هر یک از این گردشگران به دنبال تفریح شبانه در دبی که با سلیقه‌شان سازگار باشد، می‌گردند. خوشبختانه این شهر در کنار فراهم کردن تفریحات مختلف روزانه برای مسافران، تفریحات شبانه‌ی جذابی هم دارد و در تاریکی شب آن‌چنان سرزنده و شاداب است که خواب از سر هر گردشگری می‌رباید و آن‌ها را به خیابان‌ها، سواحل، کلاب‌ها و دیگر مکان‌های تفریحی می‌کشاند. در این میان برخی‌ها نگاه هنرمندانه‌ای به شب‌های دبی دارند و از فرصت خود برای عکاسی استفاده می‌کنند.

تفریحات شبانه دبی آنقدر جذاب و متنوع هستند که تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. اما برخی‌ها نگاه هنرمندانه‌ای به این شهر زیبا دارند و با فرا رسیدن شب تجهیزاتشان را برداشته و از محل اقامت خود خارج می‌شوند و زیبایی شب‌های دبی را در قاب‌های زیبا به تصویر می‌کشند. این افراد عکاسان خوش‌ذوقی هستند که به دیگران فرصت می‌دهند زیبایی‌های شهر دبی را در قالب تصویرهای کوچک و بزرگ ببینند و برای لحظاتی خود را در این مکان جذاب تصور نمایند. بدین‌ترتیب می‌توان گفت یکی از تفریحات شبانه عکاسان در دبی عکس گرفتن از زیبایی‌ها این شهر در تاریکی شب است.

نظرات در مورد تفریحات شبانه در دبی

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *