جایروکوپتر در کیش

جایروکوپتر در کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 3,33 از 5 ( 3 رای )
Loading...

جایروکوپتر تفریحی هیجان‌انگیز در آغوش آسمان

جزیره زیبا و جذاب کیش بدون شک از مسیر های است که هر خانواده ای برای سفر ان را انتخاب میکند، که یک مسافرت جذاب و خاطره انگیز خواهد بود. زیرا میتوانید بایک سفر به چندین جای متفاوت بروید. وجود تفریحات ​​هیجان انگیز بسیار زیاد در کنار جاذبه گردشگری تاریخی همانند کشتی یونانی ، شهر زیرزمینی کاریز ، آب انبار سنتی و همچنین مراکز خرید متنوع باعث محبوبیت بیشتر این جزیره شده است. میزان بالای اکسیژن خالص در هوای دل انگیز جزیره نیز از دیگر دلایل بسیار جذاب تروریست از شهرهای مختلف ایران به جزیره کیش وجود دارد. در این مقاله برای آشنایی بیشتر با  جایروکوپتر  توضیحاتی به شما عزیزان داده می شود.

جایرو کوپتر

یکی دیگر از جذاب ترین و هیجانی ترین پروازهایی که در دنیا محبوبیت زیادی دارد و باعث می شود مورد علاقه خیلی از افراد باشد، پرواز با بالگرد کوچکی به نام جایروکوپتر است. جایروکوپتر وسیله به شکل یک هلیکوپتر تفریحی ملخی است که پرواز را به خوبی انجام می دهد و پروازی هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد. پروازی که بسیار هیجان انگیز و ایمن بوده و حسی از آرامش و لذت بردن از طرفدارانش دارد.

جایرو کوپتر در کیش

اگر تصمیم گرفتید به  جزیره کیش سفر کنید ، پیشنهاد می کنم جزیره وجذاب کیش را از بالا و در اوج آسمان ببینید. برای تجربه این تفریح ​​کافی است که به کلوپ هوایی جزیره کیش، تنها کلوپ هوایی خاورمیانه، بروید و با جایروکوپتر پرواز کنید که یکی از آرزوهای شیرین انسان در طول تاریخ است.

جایرو کوپتر درکیش

با این پرواز در مرکز تفریحات هوایی کیش ، بر فراز آب همیشه نیلگون ، شفاف و زیبایی دریای خلیج فارس قرار خواهید گرفت. از بالا در هوای پر از اکسیژن خالص یک نفس جانانه از وجودتان بکشید.

جایرو کوپتر درکیش

  • حداکثر وزن مجازی برای سرویس دهی 110 کیلوگرام است.
  • حداقل سن مجاز برای سرویس دهی 10 سال است.
  • مخاطب: بانوان و آقایان
  • هیجان انگیزترین تفریح ​​هوایی جزیره کیش
  • امن ترین پرواز تفریحی جزیره کیش
  • مدت زمان پرواز: 12دقیقه
  • ویژگی: 1 نفر
  • جهت جلوگیری از استفاده کامل و برنامه ریزی بهتر ، سعی کنید بلیط خود را زودتر رزرو کنید.

آدرس و موقعیت جایروکوپتر کیش روی نقشه

نظرات در مورد جایروکوپتر در کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *