در فصل بهار کجا بریم؟

در فصل بهار کجا بریم؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

بهترین مکان برای سفر داخلی در بهار

سفر یکی از بهترین و جذاب‌ترین بخش از زندگی هر انسان است که وجودش باعث شادی و آرامش و دل خوشی در زندگی می باشد. شهرهای ایران در هرفصل دارای آب و هوای متفاوتی است. در فصل بهار برخی شهرها سرد نه در حد زمستان است و بعضی شهرها خنک که هوای عالی دارد و می توانید مسافرت عالی را تجربه کنید. برای مثال جزایر کیش، هرمزگان، قشم و هنگام، بهترین زمان سفر را در بهار دارند اما در نظر داشته باشید که این مکان ها در فصل زمستان جزو مکان های پر مسافر می باشند و قیمت های بالایی دارند.

شهر شیراز

سفر به شهر راز و نیاز، فرهنگ و ادب ایران یعنی شیراز همیشه می‌تواند خاطره شگفت‌انگیزی را برای شما رقم بزند. مکان و جاذبه‌های تاریخی بسیاری در شیراز وجود دارد که تمدن چندین هزار ساله ما ایرانی‌ها را نشان می‌دهد.

جاذبه های گردشگری شیراز

تخت جمشید, پاسارگاد, مقبره کوروش, نقش رستم

قشنگ ترین قسمت های شهر شیراز

باغ ارم, نارنجستان, دلگشاه, قصرالدشت و قوام

اگر به شیراز سفر کردین حتما سری به باغ های شیراز بزرنید زیرا عطر و بوی گل و درختان هوش را از سر شما می‌برد. از خوراکی های خوش مزه شیراز نگم براتون که دل همه آب میشه فقط میتونم بگم از فالوده شیرازی نگذرید.

تور شیراز

جزیره کیش

سفر به کیش یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهایی است که می‌توانید در بهار به خودتان هدیه دهید .اگر به دنبال سفری پر از تفریحات آبی و غیرآبی، بازدید از شهر زیرزمینی و تماشای کشتی به گل نشسته را در غروب آفتاب هستید حتما سری به جزیره زیبای کیش بزنید.

تورکیش

جزیره‌ هنگام تک نگینی در دریا

اگر با تور قشم راهی جنوب ایران شدید، از جزیره‌ی کوچک هنگام که در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس و در نزدیکی قشم قرار دارد بازدید کنید. برای سریدن به هنگام ابتدا به جزیره قشم بروید و از قشم به سمت هنگام سفرکنید.از گنبد نمکی نمکدان، دره‌ ستارگان قشم، قلعه‌ی پرتغالی‌ها و جنگل‌های حرا بازدید کنید، در بازارهای قشم و درگهان به خرید کنید و سپس با کرایه کردن یک قایق به جزیره‌ی هنگام بروید. دیواره‌های صدفی و مرجانی این جزیره اولین چیزی است کهتوجه همه را جلب خود می کند. در ساحل زیبای جزیره میتوانید توتیاهای دریایی را که در چاله‌های آب گیر افتاده‌اند، ببینید. اگر خوش شانس باشید، شاید دسته‌ای دلفین را هم نزدیکی ساحل ببنید و از آن ها لذت ببرید. مزه‌ی ماهی‌های جزیره را که محلی‌ها طبخ می‌کنند، از دست ندهید .

جزیره هنگام

اصفهان شهر مهد هنر

گشت و گذار در شهری که فرهنگ و هنر در آنجا موج میزند می تواند ثبت خاطرات خوش برای شما و خانوادتون داشته باشد. این شهر زیبا دارای مکان های هنری یا بهتر است بگویم تمامی اماکن این شهر هنری ودارای فرهنگی جذاب است. ادیان گوناگونی از ارامنه، یهودی، مسیحان و مسلمانان در این شهر زندگی می کنند.به همین دلیل است که مسافران را ترغیب می کنند تا بیشتر با مردمان این شهر آشنا بشوند و در مورد شخصیت آنها تحقیق کنند.

اصفهان

گیلان، خطه سرسبز ایران

سفر به شمال در فصل بهار هوای سرد و خنکی دارد پس اگر در این فصل به گیلان سفر کردین حتما لباس گرم همراه داشته باشید. سرسبزی که این استان در اردیبهشت ماه دارد حس متفاوتی به مسافران گیلان، ماسوله، آستارا می‌دهد. شهرهای زیادی مانند رشت، بندرانزلی، ماسال، فومن، آستارا جزو شهرهای برای گشت و گذار هستند که اگر زمان مناسبی داشته باشید می توانید در این فصل به تمام این اماکن سفر کنید و خاطراتی خوشی برای خود به جایی بگذارید.

گیلان

اردبیل، شهر چشمه های آب های گرم

اگر به دنبال تجربه ای متفاوت هستید پیشنهاد میکنم در فصل بهار سفری به اردبیل داشته باشید. اردبیل آب های گرم زیرزمینی زیادی دارد که در سفر به شهر حتما سری به آن ها بزنید که از کوه‌های سبلان سرچشمه می‌گیرند و خاصیت درمانیزیادی هم دارد و همچنین نشستن درون این آب‌ها برای پادرد و بسیاری از بیماری‌های دیگر خوب است.
البته فراموش نکنید که این شهر دارای جاذبه های گردشگری است که از آرامگاه شیخ صفی الدن اردبیلی، موزه تاریخ طبیعی اردبیلگرفته تا دریاچه شورابیل و نئور و جاذبه‌های دیگاین شهرکه باید رفت و از نزدیک تمام این زیبایی‌ها را بازدید کرد. همچنین اردبیل یادتان باشد که دارای کوه و دشتهای بسیار سرسبزی است که می‌توانید از این مکان‌ها عسل‌های طبیعی خریداری کنید.

اردبیل

دیار شیرین و فرهاد

برای یک بار در زندگی حتما به کرمانشاه سفر کنید و از جاذبه‌‌های تاریخی و طبیعی اطراف آن لذت ببرید. بدون تردید کرمانشاه با آب و هوای معتدل و خنک خود در فصل بهار و تابستان و مردم خونگرم خود می‌تواند مانند بسیاری از شهرهای شیراز و اصفهان ،برای سفر در فصل بهار مناسب باشد وباعث می شود خاطرات بیاد ماندنی زیادی برای شما عزیزان به یادگار بگذارد. طاق بستان کرمانشاه، کتیبه های بیستون و بسیاری از دیدنی‌های این شهر که مجموعه‌ای از سنگ‌نگاره‌ها و سنگ‌نبشته‌های دوره‌ ساسانی است در شمال‌ غربی شهر کرمانشاه و در غرب ایران زبانزد خاص و عام است. این مکان های گرددشگری کرمانشاه را از دست ندهید .

کرمانشاه

نظرات در مورد در فصل بهار کجا بریم؟

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *