راهکار های سفر ارزان تر به آنتالیا

راهکار های سفر ارزان تر به آنتالیا

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

آنتالیا از محبوب ترین شهر های توریستی ترکیه که با جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان، سالانه مسافران زیادی از جمله هموطنان گرامی کشورمان را به سوی خود جذب می کند تا سفری خاطر انگیز برای خود رقم بزنند.

در ادامه ی مطلب می توانید نکاتی را به خاطر بسپارید تا سفری مقرون به صرفه و ارزان تر به آنتالیا داشته باشید.

تور آنتالیا نوروز 1402

هزینه‌های سفر به شهر آنتالیا

بیشتر هزینه های سفر به آنتالیا شامل:

  • حمل و نقل
  • اقامت
  • تهیه خورد و خوراک
  • تفریحات

اگر هزینه های هر یک از این موارد را کاهش دهید سفر کم هزینه تری را تجربه خواهید نمود.

ابتدا هدف خود را از سفر مشخص نمایید که می خواهید کشور های دیگر را از نزدیک ببینید، یا مردمانی با فرهنگ جدید آشنا شوید و ارتباط داشته باشید، یا جاذبه های تاریخی و معماری های جذاب آن دیدن نمایید و یا اینکه از جاذبه های طبیعی آن دیدن نمایید.در ادامه با توجه به وضعیت مالی خود و مطابق با هدف خود برای سفرتان برنامه ریزی نمایید.
آنتالیا دارای رستوران های متنوعی می باشد که کیفیت غذایی مناسبی نیز دارند برای سرو غذای خوب لزوما رستوران های خیلی لوکس را انتخاب ننمایید می توانید در رستوران های معمولی تر نیز غذای خوبی میل نمایید.

برای اقامت خود لازم نیست هتل های 5 ستاره بسیار مجلل را برای سفر انتخاب نمایید، در نظر گرفتن جایی مناسب و با موقعیت خوب برای استراحت کافی می باشد.

سفر با تور آنتالیا

انتخاب  تور های آنتالیا به جای خریدبلیط و رزرو هتل و رو به رویی با مشکلات آن و زحمت هایی که دارد گزینه عالی برای سفر به آنتالیا می باشد به علاوه هزینه های شما را هم کاهش خواهد داد.
hotelphone1جهت رزور تورآنتالیا لحظه آخری و تور آنتالیا ارزان در هتل کولیان بلک با شماره 88921447-021 تماس حاصل نمایید.

همچنین برای اطلاع از قیمت ها و تخفیفات ویژه تور های آنتالیا کلیک نمایید.

تور آنتالیا

سفر در فصل‌های کم‌گردشگر تر

آنتالیا به دلیل داشتن موقعیت ساحلی که بسیاری از مسافران برای تفریحات آبی در تابستان به این شهر سفر می نمایند که در این فصل هزینه سفر افزایش می یابد و در فصل های پاییز و زمستان  هزینه سفر کاهش پیدا می کند، اگر اهل شنا در دریا نمی باشید سفر در زمستان گزینه عالی برای شما می باشد.در این فصل ها به دلیل کم تر بودن مسافران می توانید بلیط هواپیمای ارزان تر و همچنین رزرو هتل ارزان تری داشته باشید.

تفریح در آنتالیا در زمستان

خرید بلیط ارزان تر هواپیما

خرید بلیط‌های لحظه‌ آخری و چارتری یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش هزینه بلیط هواپیما می باشد. البته خرید بلیط با قیمت مناسب بستگی به زمان سفر شما نیز دارد. هزینه بلیط هواپیما در زمان های پیک متفاوت است. اگر در فصل‌های پرگردشگر سفر نمایید، قطعا باید هزینه بیشتری بپردازید، حتی اگر بلیط را به صورت چارتر تهیه نمایید. بنابراین، بهتر است سفر خود را برای فصل‌های کم‌گردشگر برنامه‌ریزی نمایید یا اگر قصد سفر در تعطیلات را دارید، بلیط خود را از قبل تهیه نمایید تا با افزایش قیمت های لحظه آخر به مشکل نخورید.

هزینه اقامت در آنتالیا

برای داشتن سفر ارزان به آنتالیا باید در انتخاب اقامت‌گاه دقت بیشتری نمایید و هتل‌های ارزان‌تر یا هاستل‌ها را رزرو نمایید. البته به این نکته نیز توجه لازم را داشته باشید که آنتالیا با سواحل زیبا و تفریحات آبی متنوعش شناخته می‌شود و جاذبه‌ تاریخی و اماکن دیدنی کمتری دارد. به همین دلیل، اغلب گردشگران ترجیح می‌دهند بیشتر زمان خود را در هتل ‌بگذرانند و از تفریحات و سرگرمی‌های داخل هتل بهره‌مند شوند. پس انتخاب هتل اهمیت بسیار زیادی درسفر دارد.
پیشنهاد می‌کنیم هتل‌های دوستاره و سه‌ستاره این شهر را برای اقامت به یاد ماندنی و همچنین ارزان انتخاب نمایید. این هتل‌ها تقریبا امکانات خوبی دارند و تفریحات آبی متنوعی را برای مسافران خود ارائه می دهند. علاوه بر این، بسیاری از آن‌ها نیز در سواحل آنتالیا بنا شده اند و دارای ساحل اختصاصی می باشند.
اگر هزینه هتل برایتان گران تمام می‌شود، می‌توانید هاستل یا حتی آپارتمان اجاره نمایید و یک اقامت ارزان در آنتالیا را تجربه نمایید.

اتاق هتل لیبرتی لارا

هزینه غذا در آنتالیا

به دلیل تنوع بالای رستوران و غذاخوری ها در آنتالیا با هر بودجه ای می توانید غذاخوری مورد نظر خود را پیدا کنید و در آن غذای موردنظر خود را میل نمایید.همچنین فست فود های مک دونالد می توانند قیمت های معادل با رستوران های ارزان ارائه دهند.

اگر در هتل اقامت ندارید و به آشپزخانه دسترسی دارید می توانید خودتان آشپزی کنید تا هزینه کمتری داشته باشید.

رستوران های انتالیا

هزینه ی تفریحات

مهم‌ترین انگیزه مسافران برای سفر به آنتالیا، تفریحات آبی و ساحلی‌ متنوع آن می‌باشد. اگر هتل شما از این امکانات برخوردار نباشد، باید به سواحل یا پارک‌های آبی بروید تا بتوانید از تفریحات جذاب آن بهره‌مند شوید. غواصی، کشتی‌سواری و … از جمله تفریحات آبی می باشند که در کنار سواحل زیبای مدیترانه تجربه خواهید نمود. علاوه بر این، پارک‌های آبی آنتالیا نیز در بین گردشگران محبوب می باشند و بازی‌های متنوعی را برای بازدیدکنندگان فراهم نموده اند. ورودی این پارک‌ها کمی بالاست، اما ارزش یک‌بار تجربه کردن را دارد. بهتر است از دیگر هزینه‌های خود بگذرید، اما تفریحات آبی آنتالیا را تجربه نمایید.
همچنین می‌توانید از سواحل متعدد این شهر بازدید نمایید که اغلب آن‌ها رایگان می باشند و ورودی ندارند. موزه آنتالیا، برج ساعت، مناره یولی و دروازه هادریان از دیگر مکان‌هایی اند که با هزینه‌ای بسیار پایین می‌توانید از آن ها بازدید نمایید. علاوه بر این، در طول سال جشنواره‌های جذاب و متنوعی نیز در آنتالیا برگزار می‌گردد که اگر در آن زمان در این شهر باشید، می‌توانید به صورت رایگان در آن‌ها شرکت نمایید.

شهربازی لند اف لجندز

هزینه حمل‌ونقل در آنتالیا

برای سفر ارزان به آنتالیا می توانید از اتوبوس یا تراموا استفاده نمایید. اتوبوس‌ها تقریبا تمامی نقاط شهر را پوشش می‌دهند و شما را به سمت نقاط گردشگری آنتالیا هدایت می نمایند. با تراموا نیز می‌توانید به همه نقاط دسترسی داشته باشید و با قیمتی مناسب به گشت‌وگذار در شهر بپردازید.
تاکسی‌های آنتالیا نیز همیشه در دسترس می باشند، ولی هزینه تاکسی تقریبا 3 تا 4 برابر هزینه اتوبوس و تراموا می باشد.

خرید در آنتالیا

از هرچه که بگذرید، از خرید کردن در شهرهای ترکیه نمی‌توانید بگذرید. مراکز خرید آنتالیا نیز یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های این شهر می باشند که همیشه مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید در این شهر را دارید، بهتر است مراکز خرید ارزان‌تر را انتخاب کنید تا در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کرده باشید. مرکز خرید میگروس، شی‌مال، دیپو و مارک آنتالیا، از جمله مراکز خرید این شهر می باشند که اجناس باکیفیت و مرغوب را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

نظرات در مورد راهکار های سفر ارزان تر به آنتالیا

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *