رستوران سنتی پوریا کیش

رستوران سنتی پوریا کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

یکی از رستوران سنتی های جزیره کیش که خیلی به نام است و معروف رستوران سنتی پوریا است این رستوران با طراحی سنتی زیبا نظر مثبت همانانش راجلب کرده.اگراز نظر کیفیت بخواییم این رستوران را برسی کنیم باید گفت که هیچ نکته منفی ندارد و جزو رستوران های لاکچری و گران قیمت کیش قرار میگیرد.این رستوران واقع در طبقه همکف هتل پارمیس است.رستوران سنتی پوریا پذیرای تمامی مسافران تور کیش می باشد.

تمامی وسایل رستوران سنتی پوریا کیش به صورت سنتی چیدمان شده و مورد استفاده قرار میگیرد. البته به غیر از دیزاین عالی و کیفیت بالای غذا ، اینترنت رایگان ، موزیک زنده ، پارکینگ ، امکان رزرو تلفنی ، تحویل رایگان غذا و زمین بازی مخصوص کودکان نیز از جمله سایر امکانات رستوران پوریا است.این رستوران برای جذابیت بیشتر از حوض کوچکی  استفاده کرده که با آب نمایی زیبا ، صدای گوش نوازی داردو بعد از آن با میز و صندلی های سنتی یا تخت های چوبی با یک بالشت تا تشک مهیای تکیه زدن  رو به رو میشویدکه مورد تایید تمامی شا عزیزان است.

ظرفیت رستوران پوریا کیش

ظرفیت این رستوران چیزی حدود 200 تا 300 نفر است که همین باعث میشود مکانی مناسب برای مراسمات و تولد باشد.

غذاهای اصلی در رستوران پوریا کیش ، مهمترین دلیل جذب گردشگران است زیرا در رستوران سنتی پوریا کیش فقط برای گردشگران داخلی نیست ، همچنین برای توریست های خارجی نیز دارای اهمیت بالایی هست و باعث شده که این رستوران مورد توجه آن ها هم قرار بگیرد. دلیل این استقبال و محبوبیت وجود غذاهای اصیل ایرانی و خاورمیانه در این رستوران است که توسط سرآشپزان خبره این کار طبخ می شود.

رستوران سنتی پوریا کیش

ساعت کاری رستوران سنتی پوریا کیش

ساعت کاری رستوران پوریا همه روزه از ساعت11صبح تا 23 است.

آدرس رستوران سنتی پوریا کیش

کیش ، میدان پردیس روبروی مجتمع تجاری پردیس ،طبقه همکف هتل پارمیس

موقعیت رستوران پوریا کیش روی نقشه

نظرات در مورد رستوران سنتی پوریا کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *