زمان حراج در شهر وان ترکیه چه زمانیست؟

زمان حراج در شهر وان ترکیه چه زمانیست؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,67 از 5 ( 3 رای )
Loading...

آیا قصد سفر به ترکیه دارید؟

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، برای خرید سوغاتی حتما به شهر وان بروید. وان یکی از شهرهای زیبا و دیدنی است که در حاشیه بزرگ‌ترین دریاچه ترکیه قرار گرفته و طبیعت بکر آن مکان مناسبی برای تفریح و گردشگری و البته یک خرید حسابی است.
همگی می دانید که لذت خرید در صورتی است که بتوانید با قیمت های مناسب بهترین اجناس را خریداری کنید، جالب است بدانید پاسخ اصلی این سوال می تواند ارزان بودن و اصل بودن پوشاک و اجناس دیگر باشد. مراکز خرید متنوعی در شهر وان وجود دارند که با ویژگی های منحصر به فرد خود ارزش بازدید و خرید را دارند.

وان.ترکیه
چند مورد از مراکز خرید وان ترکیه را بشناسید:

تا در هنگام سفر با آگاهی کامل به این مراکز خرید مراجعه کنید.
مرکز خرید ای وی ام وان، تورکوزمال، آیدین پریهام، مرکز خرید آتایوس سیلور، اَپل استور وان، مرکز خرید هامل، مرکز خرید مرکس چانتا، مرکز خرید ماوی دوزلر نیکه شکرلی، فروشگاه آدیداس وان و فروشگاه کفش اسپورت کوتکس. همچنین بازار محلی وان که در سفرتان به این شهر پیشنهاد می کنیم حتما به این بازار سر بزنید. بافت قدیمی بازار همراه با لوازم و اجناس مختلف و رنگارنگ برایتان لذت بخش خواهد بود.

وان.ترکیه
مراکز خرید شهر وان ترکیه نیز مانند سایر شهرهای دیگر این کشور در برخی ایام سال تخفیف های خوبی را به خریداران ارائه می‌کنند. بهترین زمان خرید تور وان ماه اردیبهشت به بعد می‌باشد که کمی از سردی هوا کاسته شده و می‌توانید با خیال راحت سفر کنید. توجه داشته باشید که بیشتر عمده فروش‌های وان در خیابان جمهوریت این شهر قرار دارند که می‌توانید برای خرید عمده به این منطقه مراجعه کنید.

حراج‌های مناسبتی وان:

همانطور که از نامشان مشخص است، در مناسبت‌های خاصی مانند بلک فرایدی، کریسمس، عید نوروز و عید فطر برگزار می‌شود و در این ایام تمامی اجناس وارد تخفیف‌های عالی می‌شوند. در این بین بهترین زمان حراج در وان ترکیه را می‌توان نیمه دوم ماه دسامبر (اوایل دی‌ ماه) تا اوایل ژانویه (15 دی ماه) دانست. تعدادی فروشگاه در شهر وان وجود دارد که پس از خرید از آنجا و در زمان خروج، به مشتری خود یک کارت اعتباری مخصوص هدیه می دهد. زمانی که مجدداً به آن فروشگاه مراجعه کنید، می توانید با استفاده از کارت های هدیه کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنید.

خدمات مسافرتی بیست گشت آریا: https://20gasht.com

نظرات در مورد زمان حراج در شهر وان ترکیه چه زمانیست؟

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *