زیباترین  دیدنی های فرانسه کجاست؟

زیباترین دیدنی های فرانسه کجاست؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

یکی از بزرگ ترین دغدغه های گردشگران در زمان سفر، آگاهی از جاذبه های دیدنی آن منطقه است. اما شما برای سفر به فرانسه مشکلی نخواهید داشت. زیرا شهری پر از جاذبه های متنوع است. با استفاده از این مطلب با زیباترین  دیدنی های فرانسه بیشتر آشنا می شوید.

موزه لوور فرانسه، نمایشگاهی از کشور های مختلف

اگر می خواهید گنجینه ای بی نظیر از تاریخ و هنر کشور های مختلف را ببینید؛ به موزه لوور فرانسه به عنوان یکی از زیباترین  دیدنی های فرانسه سری بزنید. آثار مختلفی از یونان باستان، مصر باستان، روم و هنر های اسلامی را می توانید در این موزه ببینید.

دیدنی های فرانسه

زمانی که وارد موزه لوور می شوید یکی از معروف ترین سالن های آن، سالن ایران است که آثار زیادی از تاریخ ایران باستان به نمایش گذاشته شده است. شما می توانید نقش های برجسته تخت جمشید را روی سنگ هایی رنگارنگ ببینید.

حدود 35000 اثر تاریخی و هنری در مساحت 675000 متر مکعبی این موزه، توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. همچنین آثار معروف لئوناردو داوینچی مانند لبخند ژکوند یا مونالیزا و تابلوی بانوی صخره ها و اثرات دیگری از هنرمندان مشهور در این موزه وجود دارند. ساختمان موزه لوور فرانسه شیشه ای بوده و با ظاهر هرمی شکل، زیبا و بسیار بزرگ ساخته شده است.

کاخ ورسای، فضایی برای زندگی پادشاهان زنبق

گل های زنبق نمادی از پادشاهان بوربون ها بوده که 3 تن از آن ها شامل لوئی چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم در این کاخ سلطنتی و شیک زندگی می کردند. البته این جاذبه دیدنی در اطراف مرکز فرانسه قرار دارد. یک کاخ مجلل با بهترین معماری و زیباترین  تزئینات داخلی که متعلق به این پادشاهان بوده است.

کاخ ورسای

با ورود به کاخ ورسای می توانید ساختمان ها و سالن های متعددی را ببینید که معماری زیبا و هارمونی اجزای آن یکی از ویژگی های مهم این کاخ سلطنتی محسوب می شود. کاخ ورسای به عنوان یکی از زیباترین  دیدنی های فرانسه سقف هایی بلند و دیوار هایی نقاشی شده دارد.

شما می توانید شاهکاری از هنر و نقاشی را در هر یک از سالن های کاخ ورسای مشاهده کنید. اما سالن آیینه یکی از زیباترین  و چشم نواز ترین بخش های این مجموعه دیدنی بوده که با آیینه هایی بلند در قاب هایی زیبا، مجسمه ها، تندیس ها و لوستر هایی شیک با شکوه شده است.

برج ایفل به عنوان افتخار فرانسوی ها

گوستاو ایفل به مناسبت صدمین سال انقلاب فرانسه این برج را طراحی کرد که ساخت برج ایفل با ارتفاع 324 متر حدود 41 سال زمان برد. بیشتر از 18 هزار بخش فولادی در این برج به کار گرفته شد که وزن آن را به بیشتر از 10 هزار تن رساند. همچنین بیش از 5/2 میلیون پیچ و مهره در برج ایفل بدون هیچگونه جوشکاری استفاده شد.

برج ایفل

از آنجایی که کم تر کسی وجود دارد که این برج را نشناسد پیشنهاد می کنیم حتما در سفر با تور فرانسه ایتالیا بازدید از برج ایفل را در لیست زیباترین  دیدنی های فرانسه قرار دهید. برای بازدید از این سازه آهنی باید از طریق پله یا آسانسور خود را به طبقات بالا تر برسانید. وجود فضا هایی برای بازی کودکان، رستوران های برتر پاریس و قرار گیری در دسته عجایب 7 گانه جهان باعث شده روزانه گردشگران زیادی برای تماشای این برج به فرانسه سفر کنند.

کلیسای نوتردام در جزیره سیته

در سال 1345 میلادی بعد از دو قرن، ساخت کلیسای نوتردام به پایان رسید. در آن زمان وسعت این کلیسا باعث تمایز آن نسبت به دیگر جا های دیدنی فرانسه شده بود. در طراحی این مجموعه از معماری گوتیک استفاده شده که مجسمه های سنگی و زیبایی را در محوطه و فضای داخلی کلیسا مشاهده می کنید. علیرغم آتش سوزی فروردین 1398، کلیسای نوتردام همچنان یکی از زیباترین  دیدنی های فرانسه محسوب می شود.

باغ لوکزامبورگ، نمادی از سبک کلاسیک فرانسه

یکی دیگر از زیباترین  دیدنی های فرانسه که در قرن هفدهم میلادی ساخته شده، باغ لوکزامبورگ نام دارد. وسط فضای این پارک حوضچه ای 8 ضلعی قرار گرفته که با یک چشمه آب پر می شود. همچنین قرار گیری گلدان هایی زیبا و مجسمه هایی سنگی باعث شده این استخر نمای زیبا تری داشته باشد. در این پارک سرسبز علاوه بر گردشگران، ساکنین فرانسه نیز برای استراحت یا گردش به باغ لوکزامبورگ می آیند. نمایش عروسکی برای کودکان یکی از بهترین سرگرمی های این باغ است.

باغ لوکزامبورگ

در کلیسای سکره کور تمام پاریس زیر پای شماست

دلایل زیادی باعث شده که کلیسای سکره کور در محله مون مارت پاریس، طرفداران زیادی برای بازدید داشته باشد. زمانی که روی پله های این کلیسا می ایستید تمام شهر را زیر پای خود احساس می کنید. همچنین ارتفاع این مجموعه بعد از برج ایفل به عنوان بلندترین سازه در فرانسه ثبت شده است. به گونه ای که اگر داخل کلیسا باشید با چند کیلومتر فاصله می توانید برج ایفل را مقابل خود ببینید.

یکی دیگر از ویژگی های متمایز سکره کور نسبت به دیگر کلیسا ها، نقاشی های درون مجموعه است. حتما با ورود به کلیسا انتظار دارید تصاویری غم انگیز را روی دیوار های این فضا ببینید. اما کلیسای سکره کور متفاوت است و آنچه که باعث تمایز آن شده، همین نقش و نگارهایی با تصاویر شاد بوده که روی دیوار نقش بسته است.

گالری پمپیدو، موزه ای از هنر های مدرن

برای علاقه مندان به هنر های مدرن، فرانسه و شهر پاریس بهشت واقعی به حساب می آید. یکی از مجموعه هایی که این آثار را کنار هم جمع کرده، گالری پمپیدو که آثار قرن 20 و 21 را در خود جای داده است. شما می توانید آثار هنرمندان دوره 1905 تا 1960 را تحت عنوان دوران مدرن و آثار هنرمندان از سال 1960 تا کنون را تحت عنوان دوران معاصر ببینید.

موزه پمپیدو

کاخ اپرا گارنیه، شاهکاری از معماری در قرن نوزدهم

با شنیدن کلمه کاخ همه بازدیدکنندگان به یاد محلی برای اقامت پادشاهان می افتند. ولی این بار فرق دارد و کاخ اپرا گارنیه کاملا برای دوستداران هنر ساخته شده است. ساخت این بنا متعلق به زمان ناپلئون سوم می باشد که در آن تئاتر، موسیقی و رقص اجرا می شد.

با ورود به کاخ اپرا گارنیه 8 مجسمه را می بینید که نمادی از شعر، موسیقی، رقص و .. هستند. در سالن اصلی که با محاسبه ظرفیت بالکن برای بیشتر از 2100 نفر مناسب است؛ صندلی هایی با پوشش مخمل می بینید که فضایی لوکس ایجاد کرده اند و نقش و نگار های متنوعی را روی سقف مشاهده می کنید.

نظرات در مورد زیباترین دیدنی های فرانسه کجاست؟

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *