ماه عسل در بدروم

ماه عسل در بدروم

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

اگر برای ماه عسل خود سفر به خارج از کشور را انتخاب کرده اید، انتخاب های زیادی پیش رویتان است : کوآلالامپور ، پوکت ، دبی ، گوآ ، مسکو ، آنتالیا، مارماریس و بدروم.

بدروم شهری در جنوب ترکیه پر از چشم انداز های طبیعی بکر، امکانات گردشگری و تفریحی و جاذبه های دیدنی می باشد که جز بهترین شهر های ترکیه برای ماه عسل به شمار می آید. و بهترین سفر زندگیتان را سفری پر از خاطرات شیرین و به یادماندنی خواهید گذراند.

طی سال های اخیر بدروم به عنوان یکی از جذاب ترین و لوکس ترین شهرهای ساحلی ترکیه برای خانواده ها و زوج ها مطرح شده می باشد. بدروم شهری ساحلی با زیبایی های طبیعی، امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری می باشد و می توان گفت که بدروم یکی از جذاب ترین مقاصد مسافرتی برای تجربه یک ماه عسل رویایی می باشد. در ادامه با بیست گشت همراه باشید تا یکی از بهترین مقصد ها برای ماه عسل را خدمتتان معرفی نماییم.

سوییت های ماه عسل در بدروم

زوج ها و کسانی که به تازگی ازدواج کرده اند، به دنبال بهترین اتاق ها برای اقامت خود هستند، خوب است بدانید اکثر هتل های بدروم سوییت ماه عسل دارند که به زیبایی دکوراسیون شده اند تا اقامتی دل نشین را تجربه نمایید. این اتاق ها معمولا چشم انداز چشم نوازی به طلوع و غروب خورشید دارند، سرویس های جذابی نیز از سوی پرسنل هتل دریافت می نمایند، تجهیزات رفاهی همچون جکوزی های بزرگ نیز دارند.

هتل کیپ بدروم بیچ ریزورت یک هتل پنج ستاره است که سوئیت های وی آی پی جذابی برای سفرهای ماه عسل ارائه می دهد و می توانید ماه عسل رویایی خود را در آن تجربه نمایید. این هتل استخرهای اختصاصی در بالکن های سوئیت هایش دارد و دکوراسیون بسیار چشمگیری دارد. این سوئیت ها به دریا چشم انداز دل نشینی دارند و بسیار رومانتیک هستند و حریم شخصی زوجین نیز حفظ می شود.

هتل کیپ بدروم بیچ ریزورت

هتل ماندارین اورینتال بدروم نیز از دیگر از هتل های لوکس ترکیه می باشد که در آن تجربه یک اقامت لوکس برای سفر ماه عسل را می توانید داشته باشید. تخت خواب های کینگ سایز و امکانات رفاهی لوکسی که در اتاق های این هتل وجود دارند، سبب می شوند که اقامت در آن ها برای ماه عسل گزینه عالی و بی نظیری باشد. در اتاق های این هتل آشپزخانه های مدرن و مجهزی نیز وجود دارد که زوج های جوان می توانند در آن ها برای خودشان غذا تهیه نمایند و سفر ماه عسلشان را با خاطرات فراموش نشدنیشان جذاب تر کنند.

هتل ماندارین اورینتال بدروم

هتل ریکسوس پریمیوم بدروم نیز از دیگر بهترین هتل های بدروم برای ماه عسل است که اتاق ها و سوئیت های آن دارای تجهیزات رفاهی کاملی هستند و شما می توانید با اقامت در آن ها از پرسنل شخصی سرویس دریافت نمایید و در روزهای اول ازدواجتان به سبک سلطنتی زندگی نمایید! خوب است که بدانید دکوراسیون اتاق های این هتل نیز بسیار منحصر به فرد است و حتی کاشی های حمام هتل نیز دست ساز هستند.
هتل کارس لاکچری ریزورت اند اسپا بدروم نیز از دیگر هتل های فوق العاده بدروم است که می توانید چند روز را در آرامش در آن اقامت نمایید. این هتل موقعیت مکانی ساحلی منحصر به فردی دارد و یک مرکز اسپای بزرگ با مساحت 1600 متر مربع در آن وجود دارد که می توانید آن جا خدمات ماساژ را دریافت کنید و ریلکس نمایید.
در ادامه لازم به ذکر است این هتل هایی که خدمتتان معرفی کردیم، تنها تعداد کمی از هتل های بی نظیر بدروم هستند که شما می توانید به عنوان هتل ماه عسلتان در این هتل ها اقامت نمایید. اگر انتخاب میان هتل های بدروم برایتان دشوار است، می توانید با تماس با مشاوران بیست گشت هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید تنها کافیست با شماره 982188921447 +تماس حاصل نمایید.

همچنین برای اطلاع از هتل ها و قیمت تور بدروم کلیک نمایید.

صرف یک وعده شام رمانتیک و رویایی در بدروم

رستوران کوچادون بدروم در حیاطی دل نشین در وسط یک خانه یونان باستانی که با روشنایی شمع ها می توانید غذای خود را در این محیط رمانتیک نوش جان نمایید. این رستوران در قلب شهر بدروم واقع شده می باشد و منوی متنوع و منحصر به فردی نیز دارد.
 رستوران مارینا یاچت کلاب نیز جزء بهترین رستوران های بدروم می باشد که آشپزان این رستوران در سطح جهان مشهور هستند و جزء بهترین سرآشپزان دنیا تلقی می شوند. اگر به دنبال گذراندن یک شب رومانتیک هستید، حتما به این رستوران سر بزنید و شام خود را در فضای چشم نواز آن همراه با گوش دادن به موزیک زنده نوش جان نمایید.
همچنین می توانید به شهر ساحلی یالیکاواک در بدروم بروید و در منطقه بندری آن در یکی از رستوران های آن که در خیابان های سنگفرش شده قرار دارند و چشم انداز جالبی به غروب آفتاب دارند، غذایتان را نوش جان نمایید. البته رستوران های منطقه پالمارینا بدروم نیز رستوران های مناسبی هستند و صرف غذا در این رستوران ها تجربه جالبی خواهد بود.

جذاب ترین تفریحات برای زوجین در بدروم برای ماه عسل

مرکز بدروم پر از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری است که می توانید با گشت و گذار در فروشگاه ها و کافه های آن و همچنین تماشای چشم انداز بی نظیر دریای اژه لذت ببرید. از معروف ترین مکان های گردشگری آن می توان به قلعه سنت جان، موزه زیر دریای بدروم اشاره نمود.

موزه باستان شناسی زیر آب بدروم

به علاوه می توانید مدتی از شهر فاصله بگیرید و از جاذبه های گردشگری اطراف بدروم بازدید نمایید، می توانید از آژانس های گردشگری بدروم بلیط های مربوطه را تهیه نمایید و برای مثال از شهر باستانی افسوس که یکی از مشهورترین شهر های تاریخی در جهان است یا از پاموکاله که طبیعت بکر بسیار زیبایی دارد و چشمه های منحصر به فردی دارد بازدید نمایید. این جاذبه ها از مرکز بدروم حدودا 3 ساعت فاصله دارند.

تور کشتی کروز بدروم ترکیه
البته می توانید با اجاره یک ماشین، خودتان شخصا به نواحی اطراف بدروم بروید. همچنین می توانید در یک تور تفریحی کشتی کروز ثبت نام نمایید و 3 شب بسیار جذاب، رویایی و به یاد ماندنی را روی آب سپری نمایید. این تورها با سرو صبحانه، ناهار و شام برگزار می شوند و شما با شرکت در آن ها می توانید چند روزی را به آفتاب گرفتن، شنا کردن، استراحت و البته بازدید از جاذبه های گردشگری مقصد خود سپری نمایید. شما با تورهای کشتی کروز می توانید به خلیج گوکاوا و خلیج هیسارونو بروید و یا حتی از جزایر یونانی مثل سیمی بازدید نمایید و سفر ماه عسلتان را با بازدید از یک کشور دیگر اروپایی کامل تر و به یادماندنی تر نمایید.
هچنین در بدروم توسط یک سری از شرکت ها و هتل های لوکس بدروم، امکان برگزاری مراسم عروسی نیز وجود دارد و شما می توانید در صورت تمایل با برگزاری مراسم عروسیتان در بدروم، خاطرانگیز ترین روز زندگیتان را در بدروم بگذرانید.

نظرات در مورد ماه عسل در بدروم

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *