معرفی محله بلک آنتالیا

معرفی محله بلک آنتالیا

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

محله بلک:

یکی از مناطق اصلی آنتالیا محله بلک است. در حقیقت دلیل ساخت محله بلک پیدایش مکانی مملو از اقامتگاه ها و هتل های لوکس بود که با سواحل شنی زیبا و جنگل های کاج احاطه شده باشد. محله بلک دارای جاذبه های تاریخی فراوانی است که از دیدن آن خسته نمی شوید.محله بلک تا مرکز شهرآنتالیا حدود 40 دقیقه فاصله دارد. اگر هم اهل گشتن در طبیعت هستید پارک ملی کورشونلو تنها 20 کیلومتر از مرکز محله بلک فاصله دارد. منطقه بلک بیشتر به خاطر گلف شناخته شده است و از نظری به این مکان پایتخت گلف ترکیه می گویند.فاصله مرگز شهر تا فرودگاه حدود 32کیلومتر است. بلک که جزو لوکس ترین و گران قیمت ترین مناطق آنتالیا جهت تور آنتالیا است با تلاش های مسئولان امروزه در منطقه بلک 50 هتل و مرکز تفریحی و گردشگری متنوع و مهمتر مرکز گلف 5 ستاره ساخته شده. کسانی که عاشق معماری های فوق العاده لوکس با سنگ های مرمرین و یا ساختمان های مدرن با تزئینات ترکیه ای هستند باید بدون تامل هتل های بلک را برای اقامت در آنتالیا انتخاب کنند.

تفریحات شهر بلک:

این شهر تفریحی مدرن جذاب و دارای زیرساخت های ورزشی به خوبی توسعه یافته است. یکی از مهیج ترین تفریحات دیگر در کشور ترکیه بخصوص اطراف آنتالیا و مهمتر منطقه بلک برنامه قایق سواری بر روی امواج خروشان رودخانه می باشد که به عبارتی با نام ” رافتینگ “ نامبرده می شود.یکی دیگ از تفریحات  که در سال های اخیر نیز تعداد علاقمندان به این تفریح به شدت زیاد شده پاراسل است.این تفریح در تور آنتالیا در منطقه بلک که شرایط آب و هوایی بسیار خوبی دارد بسیار دلچسب خواهد بود.

پاراسل

گلف

فوتبال

رافتینگ

رستوران های معروف محله بلک:

رستوران ISTNBUL:

در این رستوران بهترین استیک و میگوهای آبدار با سوس خامه ای سیر را می توانید تجربه کنید.

رستوران THE AROMA:

به دلیل سریلانکا یی بودن سر آشپز این رستوران شما میتوانید مزه جذاب غذاهای شرقی را بچشید.

رستوران OCAKBASI:

در این رستوران می توانید غذاهای ترکی را بچید مثل لاهوماجون , کباب شیش ,و… در نظر داشته باشید ه شما عزیزان می توانید از منظره دریا و اجرای موسیقی زنده لذت ببرید.

مراکز خرید در بلک:

بازار لائوار بلک

بازار داگو بلک

مرکز خرید لوت لت دپو بلک

مرکز خرید تراسیتی بلک

هتل های معروف منطقه بلک:

هتل الا کوایتی ریزورت بلک

هتل گرانادا لاکچری بلک

هتل شروود دریمز

هتل اورنج کانتی ریزورت بلک

هتل آدمو حوا

هتل سوسسی لاکچری

هتل پاپیلون بلویل

هتل سوئنو دلوکس بلک

هتل وایت آنجل

موقعیت مکانی محله بلک:

نظرات در مورد معرفی محله بلک آنتالیا

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *