هتل های محبوب آنتالیا در 2022

هتل های محبوب آنتالیا در 2022

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

تنوع هتل های آنتالیا انقدر بالاست که انتخاب محبوب ترین هتل ها در این شهر کار راحتی نیست و در نهایت هر گردشگر با توجه به نیاز ها و علایق خود هتل مورد پسند خود را انتخاب می نماید. در ادامه هتل های محبوب برای گردشگران این شهر ساحلی و تاریخی زیبا را برایتان معرفی می کنیم. هتل های آنتالیا خدمات استاندارد بین المللی را ارائه می دهند و برای گردشگران بسیار پرطرفدارند.

برای رزرو این هتل ها و دیگر هتل های تور آنتالیا کلیک نمایید:

آستریا کرملین پالاس ( ASTERIA KREMLIN PALACE )

هتل 5 ستاره با خدمات UALL واقع در منطقه لارا آنتالیا می باشد. بنای هتل الهام گرفته شده از کاخ کرملیم مسکو می باشد و متشکل از یک ساختمان اصلی و سه بلوک مجزا است که مساحتی برابر با 100 هزار متر مربع دارد.

مشاهده جزییات هتل آستریا کرملین آنتالیا

هتل آستریا کرملین

آسکا لارا ( ASKA LARA RESORT & SPA )

هتلی 5 ستاره با خدمات UALL در منطقه لارا آنتالیا واقع شده می باشد. این هتل خانوادگی خدمات تفریحی ویژه برای کودکان همراه با کلاب، دیسکو، موزیک زنده، چند استخر، رستوران، مجموعه بدن سازی و حمام ترکی می باشد.

مشاهده جزییات هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا

اورنج کانتی کمر ( ORANGE COUNTY KEMER )

هتل 5 ستاره با خدمات UALL واقع در کمر آنتالیا می باشد. هتل ویژه بزرگسالان دارای برنامه های شاد و محبوب مسافرین همراه با موسیقی زنده و دارای استخر، بار، دیسکو و رستوران می باشد.

مشاهده جزییات هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

اورنج کانتی کمر

تیتانیک بیچ لارا ( TITANIC BEACH LARA )

هتل 5 ستاره تیتانیک بیچ واقع شده در منطقه لارا آنتالیا با خدمات UALL می باشد. این هتل با الهام گرفتن از کشتی تایتانیک ساخته شده است و بنای هتل و اتاق ها معماری جذاب شبیه کشتی دارند. هتل دارای مرکز اسپا و 6 رستوران می باشد.

مشاهده جزییات هتل تیتانیک بیچ لارا آنتالیا

تیتانیک بیچ لارا

آدلیا الیت لارا ( ADALYA ELITE LARA )

هتل 5 ستاره آدلیا الیت لارا با خدمات UALL دارای معماری جذاب در منطقه لارا همراه با باغ و یک استخر رو باز و ساحل اختصاصی هتل می باشد. هتل آدلیا با برنامه های شاد جزء هتل های پر طرفدار آنتالیا می باشد.

مشاهده جزییات هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا

آدلیا الیت لارا

هتل های دلفین (دلفین بی گرند/DELPHIN BE GRAND RESORT) و (دلفین ایمپریال/DELPHIN IMPERIAL)

هتل های 5 ستاره دلفین با خدمات UALL واقع در منطقه لارا آنتالیا هستند. این هتل ها با معماری لوکس و خاص دارای جکوزی، سونا، تجهیزات تنیس، باشگاه بدن سازی و استخر هستند و جز برترین هتل آنتالیا در سال 2013 انتخاب شدند.

مشاهده جزییات هتل دلفین بی گرند آنتالیا

دلفین ایمپریال لارا

تیتانیک مردان پالاس ( TITANIC MARDAN PALACE )

هتل 5 ستاره تیتانیک مردان پالاس با خدمات UALL در منطقه لارا و سواحل مدیترانه قرار دارد. هتل تایتانیک مردان پالاس کاخی لوکس و مجلل است و استخر های رو باز دارد.

مشاهده جزییات هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا

هتل تیتانیک مردان پالاس

ریکسوس پرمیوم آنتالیا ( RIXOS PREMIUM BELEK )

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم بلک آنتالیا با خدمات UALL در محیطی طبیعی و مجلل و وسیع با خدمات اسپا و مجموعه بدن سازی دارای ساحل بی نظیر و استخر  های رو باز می باشد.

مشاهده جزییات هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا

ریکسوس پرمیوم بلک

مکس رویال بلک ( MAXX ROYAL BELEK )

هتل فوق العاده لاکچری مکس رویال بلک  پنج ستاره با خدمات UALL جزء گران ترین هتل های دنیا با محیطی طبیعی واقع در ساحل مدیترانه با 7 استخر و 8 رستوران، دارای نمایشگاه سرگرمی و زمین بازی گلف و … می باشد.

مشاهده جزییات هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک

نظرات در مورد هتل های محبوب آنتالیا در 2022

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *