همه چیز درباره ی خرید در آنتالیا

همه چیز درباره ی خرید در آنتالیا

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

آنتالیا از بزرگ ترین  شهر های ترکیه و از بهترین مکان ها برای خرید می باشد، اگر اطلاعات کاملی از بازار ها و مراکز خرید آنتالیا داشته باشید، متوجه خواهید شد آنتالیا نیز مانند استانبول مکانی عالی برای خرید کردن می باشد.. همچنین آنتالیا علاوه بر مراکز خرید بزرگ و مدرن، چند خیابان اصلی و بازارهای هفتگی برای گشت و گذار و خرید دارد. در ادامه با بیست گشت همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید در آنتالیا را کسب نمایید. اگر قصد سفر به آنتالیا با تور های آنتالیا را دارید برای اطلاع از قیمت ها و تخفیفات تور آنتالیا کلیک نمایید.

مراکز خرید آنتالیا مانند دیگر مراکز خرید بزرگ جهان دارای پاساژهای بزرگی می باشد و تعداد بسیار زیادی فروشگاه از برندهای ترک و برندهای معروف بین‌المللی را می توان در این شهر پیدا نمود. همچنین یک طبقه از این مراکز خرید به فودکورت‌های بزرگ با  رستوران و کافه های متنوع اختصاص یافته است و بخش های دیگری نیز به سینما و پارکینگ اختصاص یافته شده است.

لازم به ذکر است اگر تنها برای خرید کردن به آنتالیا می‌روید، بهترین زمان سفر به آنتالیا نیمه اول سال می باشد که جشنواره‌ها و تخفیف‌های متنوعی در فروشگاه‌های آنتالیا ارائه شده می باشد. همچنین بیشتر بازارهای شلوغ آنتالیا از سواحل آنتالیا فاصله چندانی ندارند و می‌توانید پس از بازارگردی در ساحل یک نوشیدنی نوش جان نمایید و استراحت نمایید.

خرید در آنتالیا

خیابان‌های معروف برای خرید در آنتالیا

خیابان آتاتورک، خیابان‌ گوللوک، خیابان ایشیکلار ، خیابان شارامپول و خیابان جمهوریت در آنتالیا مکان های پر طرفدار برای خرید هستند. فروشگاه‌های این مناطق معمولا از ساعت ۱۰ صبح تا شب باز هسند و کالا های متنوع با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به مراکز خرید لوکس و مدرن دارند. با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی آنتالیا مانند دلموش و اتوبوس به راحتی به این خیابان ها دسترسی خواهید یافت.

خیابان جمهوریت

خیابان جمهوریت یکی از معروف ترین خیابان‌های خرید برای مردم آنتالیا می باشد. این خیابان در مجاورت مرکز خرید مارک واقع شده است و پر است از فروشگاه‌های مختلف و فروشگاه‌های برندهای معروف که قیمت‌های مناسبی دارند.‌ یکی از خیابان‌های نزدیک جمهوریت به نام کاظم اوزلپ (Kazım Ozalp) منطقه‌ی محبوب خرید بین اهالی آنتالیا می باشد.

آدرس خیابان جمهوریت آنتالیا: cumhuriyetçi Caddesi, Kazım Özalp Caddesi No 84, 07025: Muratpaşa/Antalya, Turkey

خیابان گوللوک

این خیابان معروف در بافت قدیمی آنتالیا قرار دارد و در آن لباس با قیمت‌های مناسبی پیدا خواهید نمود. نام جدید این خیابان Anafartalar می باشد ولی همچنان با نام قدیمی گولوک شناخته می شود. یک سر این خیابان به خیابان جمهوریت آنتالیا می رسد.

آدرس خیابان گوللوک آنتالیا: Güllük Cddesi, Yalvaç/Isparta Province, Turkey

خیابان ایشیکلار

خیابان ایشیکلار واقع در بخش مرکزی آنتالیا خیابانی با فروشگاه‌ها و رستوران‌های متنوع می باشد. بیشتر برندهای معروف ترک در این خیابان فروشگاه دارند و نزدیک محله‌ی تاریخی کاله‌ایچی قرار دارند. مرکز خرید بزرگ میگروس نیز در این خیابان واقع شده می باشد.

 آدرس خیابان ایشیکلار آنتالیا: Gençlik Mahallesi, Işıklar Caddesi, Muratpaşa/Antalya, Turkey

خیابان شارامپول

بیشتر فروشگاه‌های لباس و کفش و اجناس دیگر را در این خیابان نیز می‌توانید پیدا نمایید و دست خالی از این خیابان بیرون نخواهید رفت.

آدرس خیابان شارامپول آنتالیا: Elmalı Mahallesi, Şarampol Caddesi, Muratpaşa/Antalya, Turkey

خیابان های خرید آنتالیا

بازارهای هفتگی معروف در آنتالیا

بازار های روزانه از محبوب ترین بازار ها در دو شهر استانبول و آنتالیا می باشند. کالا ها و اجناس با تنوع خوبی را در این بازارها می توانید پیدا نمایید و طیف گوناگونی از محصولات از کفش و لباس تا میوه و محصولات تره‌بار در این بازارها می توانید خریداری نمایید. البته اگر به دنبال اجناس لوکس هستید این بازار ها را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

همچنین لازم به ذکر است به دلیل تغییر مکانی این بازار ها از مجلی ها آدرس دقیق این بازار ها را سوال نمایید.

در ادامه مراکز خرید در مناطق اطراف آنتالیا را نیز معرفی خواهیم کرد تا در محل اقامت خود بتوانید به راحتی خرید نمایید. البته اگر از عاشقان خرید هستید می توانید از همه این مراکز بازدید نمایید.

مراکز خرید واقع در کمر آنتالیا

بازارهای متنوعی در منطقه کمر وجود دارند. همچنین در هر روز از هفته، بازارهای خیابانی در مرکز کمر و همچنین محله‌های آن برپا می شود و کالاهای متنوعی از میوه‌های تازه و سبزیجات تا لوازم دست دوم را می توانید از آن ها خریداری نمایید. علاوه بر بازارهای رنگارنگ خیابانی، مراکز خرید کمر آنتالیا نیز بسیار پر طرفدارند. بیشتر این بازارها در مرکز کمر واقع شده می باشند، جایی که می‌توانید جواهرات محلی و فرش‌های دستباف را پیدا نمایید و به عنوان سوغاتی خرید نمایید. کمر از آن دسته مناطقی است که بسیاری از افراد در تور آنتالیا برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

 مرکز خرید کمر آنتالیا (Kemer Shopping Center)

در مرکز خرید کمر، یک سوپرمارکت، چندین بوتیک لباس، فروشگاه‌های جواهرات، کفش و همچنین کالاهای چرمی مانند کمربند و کیف را می توانید خریداری نمایید. در این مرکز خرید بزرگ می توانید با تخفیف گرفتن اجناس مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

این مرکز خرید دارای فودکورت در طبقه آخر مجموعه که دارای رستوران‌های محلی و فست فودهای زنجیره‌ای می باشد.

آدرس مرکز خرید کمر: منطقه کمر، خیابان آکدنیز، پلاک 45
ساعت کاری مرکز خرید کمر: هر روز از ساعت 9 صبح الی 11 شب

خرید در خیابان بلوار آتاتورک (Ataturk Boulevard shopping street)

خیابان آتاتورک در مرکز منطقه کمر، بزرگترین و شلوغ‌ترین خیابان برای خرید در این شهر می باشد. در کنار مغازه‌های سوغاتی می‌توانید جواهرات، صنایع دستی، قهوه ترک، شیرینی، فرش و منسوجات را در این بازار خریداری نمایید.

در این خیابان بازارهای روباز هفتگی نیز برای فروشندگان محصولات محلی برپا می‌شوند. در روزهای دوشنبه بازار بزرگ انواع میوه‌ها، سبزیجات، ادویه‌ها و شیرینی‌های محلی را که کشاورزان از سراسر منطقه به کمر آورده‌اند را در این بازار خواهید یافت.  سه‌شنبه‌ها بازار نساجی در این بلوار برپا می‌شود و فروشندگان پوشاک و پارچه را با قیمت ارزان به گردشگران می‌فروشند و می توانید حسابی خرید نمایید.

آدرس بلوار آتاتورک: منطقه کمر، بلوار آتاتورک، پلاک 12
ساعت کاری مغازه‌های بلوار آتاتورک: هر روز از ساعت 9 صبح الی 8 شب

خیابان آتاتورک آنتالیا

 بازار کمر آنتالیا (Bazar Kemer)

بازار پر جنب و جوش کمر در بلوار آتاتورک، پنجشنبه‌ها دایر می‌شود و انواع زیور‌آلات چینی و کالاهای دست دوم را می توان در این بازار خریداری نمود. به همین علت، این بازار یکی از مراکز خرید ارزان در آنتالیا به شمار می‌آید.  این بازار در یکی از خیابان های اصلی گردشگری منطقه کمر واقع شده است و به همین دلیل فروشندگان این منطقه قیمت‌ها را کمی بالاتر از نرخ اصلی به گردشگران اعلام می نمایند که باید درخواست تخفیف نمایید. اگر نزدیک به زمان تعطیلی بازار برای خرید بروید، حتی امکان دارد بتوانید تخفیف بیشتری را از فروشندگان بگیرید.

آدرس بازار کمر: منطقه کمر، خیابان دنیز پلاک 54
ساعت کاری بازار کمر: پنجشنبه‌ها از ساعت 8 صبح الی 3 بعد از ظهر

 بازار اسکار کمر آنتالیا (Oscar bazaar Kemer)

بازار اسکار، مرکز خرید تقریبا بزرگی در منطقه کمر می باشد که مغازه‌های سرپوشیده و چادرهای زیادی در فضای باز آن قرار دارند. چه دنبال سوغاتی، منسوجات، کیف و کفش باشید، یا شیرینی و میوه‌های تازه و خشک، در بازار اسکار کمر می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید پیدا نمایید. شما می‌توانید این بازار را در ضلع غربی بلوار آتاتورک بیابید.

آدرس بازار اسکار کمر: منطقه کمر، بلوار آتاتورک، نبش میدان جمهوریت
ساعت کاری بازار اسکار کمر: هر روز از ساعت 9.30 صبح الی 12 شب

مراکز خرید واقع در بلک آنتالیا

منطقه بلک که با داشتن هتل های با کیفیت معروف می باشد، علاوه بر اقامتی دل نشین و تفریحات جذاب، مراکز خرید و فروشگاه‌های محلی نیز در بلک وجود دارند. اما مسافران این منطقه معمولا مراکز خرید آنتالیا را به علت تنوع بیشتر اجناس نسبت به بازارهای محلی بلک انتخاب می نمایند. نزدیکترین مرکز خرید بزرگ آنتالیا در 40 کیلومتری بلک می باشد. در بلک، فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های پوشاک برندهای معروف جهانی، فروشگاه‌های فرش و جواهرات وجود دارند، اما مراکز خرید بزرگ و لوکس کمتری وجود دارد.

مرکز خرید هتل لند اف لجندز آنتالیا (The Land Of Legends)

بزرگترین مرکز خرید بلک آنتالیا در مجموعه لند آو لجندز قرار دارد. این مرکز خرید که به شکل یک خیابان می باشد، خرید و سرگرمی را همراه با 300 تا از مطرح ترین برندهای جهان و رستوران‌های بی‌نظیر همراه نموده است. لند آف لجندز که از بهترین مراکز خرید در آنتالیا به شمار می آید، فرصتی برای تجربه لذت خرید در فضای باز همراه با فروشگاه‌های زیبا و لوکس را برای مسافران منطقه بلک فراهم می نماید به علاوه با اقامت در هتل این مجموعه می توانید در زمان خود صرفه جویی نمایید و اقامتی بی نظیر را تجربه نمایید. هزاران محصول از لوازم آرایشی تا لباس، لوازم الکترونیکی تا اسباب‌بازی در خیابان این هتل به فروش می‌رسند.

آدرس مجموعه لند آو لجندز: منطقه بلک، بلوار آتاتورک، پلاک 104
ساعت کاری مرکز خرید لند آو لجندز: هر روز از ساعت 10 صبح الی 12 شب

مجموعه لند آو لجندز

فروشگاه ام ام میگروس بلک آنتالیا (MM Migros)

شعب فروشگاه‌های میگروس در سراسر ترکیه وجود دارند. یکی از مراکز خرید آنتالیا که می‌توانید انواع مواد غذایی را در تنوع بالا در آن بیابید، فروشگاه ام ام میگروس بلک می باشد. علاوه بر مواد غذایی، این فروشگاه ارائه دهنده لوازم خانگی و لباس با محدودیت می باشد. فروشگاه ام ام میگروس برای خرید لوازم مورد نیاز در سفر گزینه مناسبی می باشد.

آدرس فروشگاه ام ام میگروس: منطقه بلک، خیابان توریزم، پلاک 2
ساعت کاری ام‌ام میگروس: 9 صبح الی 11 شب

سیتی سنتر بلک آنتالیا (City Center Belek)

از دیگر بهترین مراکز خرید بلک، سیتی سنتر بلک می باشد. این مرکز خرید تعدادی فروشگاه لباس، فروشگاه سوغات، فروشگاه کفش و … را دارا می باشد. اگر محل اقامتتان در منطقه بلک می باشد بازدید از سیتی سنتر بلک را از دست ندهید.

آدرس سیتی سنتر بلک: منطقه بلک، خیابان آتاتورک، پلاک 20
ساعت کاری سیتی سنتر بلک: هر روز 9 صبح الی 12 شب

سایر مراکز خرید در آنتالیا (مراکز خرید لارا، کپز، کنیالتی)

شهر آنتالیا دارای سه منطقه معروف لارا در بخش شرقی، کنیالتی در بخش غربی و منطقه کپز در بخش شمالی می باشد. این مناطق بهترین مراکز خرید آنتالیا را در خود جای داده‌اند که بزرگترین مراکز خرید آنتالیا و حتی مدیترانه را نیز شامل می‌شوند. گردشگرانی که مناطق نزدیک شهر آنتالیا مانند بلک و کمر را برای اقامت خود انتخاب می نمایند، اگر تمایل به خرید بیشتر و لوکس تری داشته باشند، مسافت بین این مناطق تا شهر آنتالیا را طی می نمایند و روز خود را به خرید در مراکز بزرگ این شهر می گذرانند.

 مرکز خرید آگورا (Agora Mall)

اگر به دنبال خرید از ایکیا (فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم خانگی) در آنتالیا هستید، حتما از مرکز خرید آگورا که دقیقا روبه‌روی فرودگاه آنتالیا واقع شده است، دیدن نمایید. این مرکز خرید، یکی از جدیدترین مراکز خرید در آنتالیا، واقع در منطقه کپز می باشد. در مرکز خرید آگورا یک سالن سینما، یک پارک موضوعی برای کودکان و یک سالن بولینگ وجود دارد که باعث می‌شود علاوه بر خریدی لذت بخش، برای ساعاتی سرگرم شوید. همچنین در قسمت آتریوم و فضای باز این مجموعه، می توانید چند رستوران و کافه را پیدا نمایید.

آدرس مرکز خرید آگورا: منطقه کپز، خیابان آلتینوا سینان، خیابان چاگداش پلاک
ساعت کاری مرکز خرید آگورا: هر روز از ساعت 10 صبح الی 10 شب

مرکز خرید مال اف آنتالیا (Mall of Antalya Shopping Center)

مال آف آنتالیا، با بیش از 234 مغازه بزرگترین مرکز خرید در آنتالیا به شمار می‌آید. مرکز خرید آنتالیا به دلیل خدمات و امکانات مناسب خود، موفق به دریافت جایزه شده می باشد. این مرکز خرید نسبتا نوساز در منطقه کپز راه‌اندازی شده می باشد. در این مجموعه علاوه بر خرید می توانید به تفریح نیز بپردازید.

در مال آو آنتالیا می توانید با بازی های متنوع، سینما، گالری‌ها و … روزی پر از هیجان و ماجراجویی را تجربه نمایید. مرکز خرید آنتالیا با اوتلت دیپو در یک مکان واقع شده اند، بنابراین می‌توانید به راحتی از هر دو مرکز خرید بازدید نمایید. علاوه بر این، مرکز خرید آنتالیا فرهنگ و سبک زندگی در آنتالیا را به نمایش می گذارد. فودکورت این مجموعه در فضایی به مساحت 4000 متر مربع واقع شده است که در آن، کافه‌ها و رستوران‌های بی نظیری را خواهید یافت.

آدرس مرکز خرید مال آو آنتالیا: منطقه کپز، خیابان آلتینوا سینان، پلاک 309
ساعت کاری مرکز خرید مال آو آنتالیا: هر روز از ساعت 10 صبح الی 11 شب

مال اف آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا (Mark Antalya Shopping Mall)

مرکز خرید مارک آنتالیا واقع در مرکز آنتالیا با دسترسی بسیار راحت با تراموا و دیگر وسایل نقلیه می باشد. مرکز خرید مارک آنتالیا تمام امکانات لازم را برای خرید و سرگرمی در اختیار مسافران شهر آنتالیا می‌گذارد.

این مجموعه نوساز و تازه تاسیس شده، مجموعه‌ای از 155 برند ملی و بین‌المللی را برای خرید در آنتالیا در اختیار دارد. بهترین نام‌ها و برندهای تجاری مانند Levi’s ،lc wakiki،Madame Coco ،Adidas Mado ،H&M ،Mango و … را می توانید در این مجموعه پیدا نمایید. بعد از خرید در طبقه چهارم این مجموعه فودکورتی قرار دارد که رستوران‌های معروفی همچون مک دونالد هم در آن شعبه دارند و شما می‌توانید غذایتان را هم همان‌جا نوش جان نمایید.

جالب است بدانید این مجوعه به دلیل داشتن پارکینگ بسیار بزرگی که دارد شناخته شده می باشد، این مجموعه می‌تواند همزمان به بیش از 3000 وسیله نقلیه، فضای پارکینگ اختصاص دهد.

آدرس مرکز خرید مارک آنتالیا: مرادپاشا، محله تاحیل پازاری، خیابان کاظم اوزلاپ، پلاک 84
ساعت کاری مرکز خرید مارک آنتالیا: هر روز از ساعت 10 صبح الی 11 شب

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی (TerraCity)

این مرکز خرید واقع در نزدیکی منطقه لارا بزرگ‌ترین مرکز خرید درجه یک آنتالیا می باشد با بیش از 150 فروشگاه مختلف از برندهای ترک،  بین‌المللی، انواع کفش، لباس، لوازم دکوراسیون خانگی و … را می‌توانید در آن خریداری نمایید. محلی برای بازی کودکان نیز در این مجموعه اختصاص داده شده که می‌تواند تفریح و سرگرمی را برای آن‌ها فراهم نماید.

در فودکورت آن بیش از سی رستوران وجود دارد که انواع غذای بین المللی و سنتی ترکی را به بازدید کنندگان ارائه می دهند. فضای فودکورت این مرکز خرید به اندازه‌ای بزرگ است که می تواند پذیرای 1000 مهمان هم‌زمان باشد. همچنین وجود سینمای بزرگ و دکوراسیون فضای داخلی جذاب، آن را به محبوب‌ترین مرکز خرید آنتالیا تبدیل نموده است.

آدرس مرکز خرید تراسیتی: مرداپاشا، خیابان تکلی اوگلو، پلاک 55
ساعت کاری مرکز خرید تراسیتی: 10 صبح الی 10 شب

مرکز خرید اوزدلیک آنتالیا (Ozdilek Park Shopping Mall Antalya)

مرکز خرید اوزدلیک آنتالیا، در سال 2009 تاسیس شد و قدیمی‌ترین مرکز خرید در منطقه کپز آنتالیا و مکانی عالی برای گشت و گذار و خرید می باشد. 144 مغازه در 4 طبقه و چند بازار محلی در داخل مرکز خرید وجود دارد که می‌توانید حوله‌ها و اجناس پارچه‌ای حمام ترکی را از آن‌ها خریداری نمایید. برند های مطرحی همچون Addison تا Pantaloons ،KFC ،Popeyes ،Ozdilek را در آن بیابید. این مجموعه مهم‌ترین مرکز فرهنگی و گردشگری آنتالیا نیز محسوب می‌شود و از لحاظ قیمتی نیز خرید در آن اقتصادی می باشد. این مراکز خرید به خیلی از شعب رستوران های ایرانی در آنتالیا هم نزدیک می باشد و اگر خواستید غذای ایرانی میل نمایید، به این رستوران‌ها سر بزنید.

آدرس مرکز خرید اوزدلیک آنتالیا: منطقه کپز، محله فابریکالار، خیابان فکری ارتن، پلاک 2
ساعت کاری مرکز خرید اوزدلیک: هر روز از ساعت 10 صبح الی 11 شب

مرکز خرید اراستا آنتالیا (Erasta Shopping Mall Antalya)

اگر می خواهید در حین خرید سرگرمی هم داشته باشید و با خرید کردن به تنهایی حوصله تان سر می رود، اراستا با یک سالن بولینگ، سینما و بخش‌های بازی ویژه کودکان و بزرگسالان، یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا برای شماست. این مرکز خرید با طراحی منحصر به فرد محیط نیمه بازی که دارد، به یکی از مراکز محبوب منطقه کپز آنتالیا تبدیل شده است. از مجموعه کفش‌های کلاسیک Deichmann تا لباس‌های غیررسمی برند H&M و لباس‌های ورزشی Decathlon، مرکز خرید Erasta همه طرح‌های مد روز دنیا را در ویترین مغازه‌هایش به نمایش عموم می‌گذارد.

علاوه بر این ها، فودکورت این مجموعه آماده ارائه غذا های خوش طعم و لذیذ بعد از خرید به شما عزیزان می باشد.

آدرس مرکز خرید اراستا: منطقه کپز، بلوار دوملوپینار، پلاک 49
ساعت کاری مرکز خرید اراستا: هر روز از ساعت 10 صبح الی 10 شب

مرکز خرید میگروس آنتالیا (Antalya Migros Shopping Mall)

مرکز خرید میگروس آنتالیا در کنیالتی یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید آنتالیا به شمار می آید که می‌توانید در آن خریدی لذت‌بخش را تجربه نمایید. این مرکز خرید که در سال 2001 تاسیس شده است، دارای متنوع‌ترین اجناس میان دیگر مراکز خرید می باشد. در این مرکز تجاری ۱۳۰ فروشگاه متنوع لباس و پوشاک و بدلیجات و لوازم خانگی و … دارد. هایپرمارکت میگروس نیز در طبقه همکف این مرکز خرید وجود دارد که انواع محصولات غذایی و سوپرمارکتی را می‌توانید از آنجا تهیه نمایید.

میگروس از مراکز خرید ارزان و اقتصادی در آنتالیا محسوب می‌شود. علاوه بر فرصت خرید، مرکز خرید میگروس آنتالیا فضایی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی دارد. فودکورت مجموعه پذیرای بازدیدکنندگانی است که قصد دارند غذای خود را در محیط این مجموعه نوش جان نمایند. مرکز خرید میگروس در پارک بزرگی قرار گرفته که سمت دیگر آن آکواریوم آنتالیا قرار گرفته شده است.

آدرس مرکز خرید میگروس آنتالیا: منطقه کنیالتی محله راپسویو، بلوار آتاتورک، پلاک 3

ساعت کاری مرکز خرید میگروس: از ساعت ۱۰ صبح تا 11 شب

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال (Antalium Premium Mall)

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم طراحی معماری شبیه به کاخ سلطنتی دارد و یکی از مراکز خرید بزرگ منطقه لارا آنتالیا می باشد. مهمترین چیزی که تجربه خرید را در آن را متفاوت می‌کند امکانات فراوانی مثل سرگرمی ها، غذاهای خوشمزه و اجناس مد می باشد.انواع فروشگاه ها در مرکز خرید آنتالیوم پریوم مال شامل فروشگاه ‌های پوشاک، کفش، لوازم جانبی، لوازم آرایشی و مراقبت از بدن، کیف، وسایل الکترونیکی، اسباب بازی و سوغاتی می باشد.

علاوه بر رستوران‌های مختلف با غذاهای محلی، شیرینی‌های پرطرفدار و نوشیدنی‌های تازه، مکان‌های تفریحی کودکان و سالن سینما مجهز به آخرین فناوری‌ها در این مرکز خرید آنتالیا دیده می‌شوند. مرکز خرید پریمیوم آنتالیا برای کسانی که دنبال خریدی سریع، آسان و هیجا‌ن‌انگیزند مناسب می باشد.

آدرس مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم مال: منطقه لارا، خیابان لارا توریزم
ساعت کاری مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال: هر روز از 9 صبح الی 11 شب

مرکز خرید شیمال (Shemall Shopping Center)

مرکز خرید شیمال یکی از بهترین مراکز خرید لارا آنتالیا می باشد که در فضایی بزرگ میزبان بیش از 90 برند ترک و بین‌المللی می باشد. اگر به خرید کالاهای لوکس علاقه مندید، مرکز خرید شیمال انتخاب عالی برای شما می باشد. شیمال در سال 2008 در منطقه لارا آنتالیا به عنوان یک مرکز خرید با کالاهای درجه یک تاسیس شد. در شیمال تنوع زیادی از پوشاک تا زیورآلات را مشاهده خواهید نمود. اگر از خرید خسته شدید، می‌توانید برای سرگرمی به سالن سینما این مرکز خرید مراجعه نموده و ساعاتی را با آن سرگرم باشید.

آدرس مرکز خرید شیمال: مرادپاشا، فنر، خیابان تکلی اوگلو، پلاک 3
ساعت کاری مرکز خرید شیمال: هر روز از ساعت 10 صبح الی 10 شب

شی مال آنتالیا

مرکز خرید لائورا (Laura Avm)

مرکز خرید لائورا از مراکز خرید مهم لارا آنتالیا می باشد. در این مرکز خرید فروشگاه‌های لباس، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و زیور آلات را می توان خریداری نمود. این مرکز خرید در سال 2004 در آنتالیا افتتاح شد و بسیاری از برندهای مطرح ترک و بین‌المللی در آن شروع به کار نمودند. از دیگر امکانات مرکز خرید لائورا می‌توان به سالن سینما، کافی‌شاپ، رستوران و پارکینگ اشاره نمود.

آدرس مرکز خرید لائورا: مرادپاشا، فنر، بلوار بولنت اسویت، پلاک 2
ساعت کاری مرکز خرید لائورا: هر روز از ساعت 10 صبح الی 10 شب

مرکز خرید آکاپارک (Akkapark Shopping Mall)

مرکز خرید آکاپارک در سال 2008 در منطقه لارا آنتالیا تاسیس شده می باشد. این پاساژ آنتالیا در 4 طبقه، انواع برندهای خارجی و ترکی را می‌فروشند. بازدیدکنندگان از این مرکز خرید می‌توانند انواع لباس، کفش، کیف، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، زیورآلات و … را از فروشگاه‌های آن خریداری نمایند. همچنین لازم به ذکر است که آکاپارک در طول سال، حراجی‌هایی را برگزار می نماید که در آن اجناس باکیفیت و با قیمت مناسب به فروش می‌رسند و اگر در آن زمان در آنتالیا اقامت داشتید نباید آن ها را از دست بدهید. فودکورت و سالن بازی کودکان از دیگر امکانات مهم مرکز خرید آکاپارک می باشند.

آدرس مرکز خرید آکا پارک: منطقه لارا، کمراگزی
ساعت کاری آکا پارک: هر روز از ساعت 10 صبح الی 11 شب

بازار قدیم آنتالیا (Antalya old Bazaar)

اولد بازار آنتالیا که واقع شده در مرکز آنتالیا می باشد در تمام روزهای هفته دایر می باشد، می‌توانید اجناس و سوغاتی های مورد نطر خود را در آن پیدا نمایید. سوغاتی، کالاهای چرمی، هدایا، ادویه‌جات، ترشی جات، پوشاک و بسیاری از اجناس دیگر را می‌توانید در این بازار قدیمی بیابید. همچنین بازار آنتالیا از مراکز خرید ارزان و اقتصادی در آنتالیا می باشد.

همچنین اگر علاقه‌مند به صنایع دستی هستید می‌توانید در کوچه باریکی که درست در کنار بازار واقع شده است و مسگران در آن همچنان مانند زمان های قدیم کالاهای خود را می سازد، قدم بزنید. بشقاب‌ها، قابلمه‌ها و سینی‌های چای از اجناس محبوب این بازار قدیمی هستند که می توانید آن ها را به عنوان سوغاتی هدیه دهید.

آدرس بازار قدیم آنتالیا: مرادپاشا، محله بالبی
ساعت کاری بازار قدیم آنتالیا: هر روز از ساعت 10 صبح الی 7 بعداز ظهر

بازار قدیمی آنتالیا

مراکز خرید اوتلت در آنتالیا

همانطور که می‌دانید اوت لت استورها مراکز خریدی هستند که در آن‌ها می‌توان کالاهای خارج فصل را با قیمت مناسب یا تخفیف‌ خورده یافت. در واقع این مراکز، کالاهای نقص‌دار، محصولات قدیمی و برندهای مطرح را به فروش می‌رسانند. اوت لت‌ها معمولا در بیشتر شهر‌های جهان دیده می‌شوند و مخصوص افرادی هستند که علاقه به خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی دارند. در ادامه چند مرکز خرید اوتلت آنتالیا را معرفی می‌کنیم که جزو مراکز خرید ارزان آنتالیا هستند و در این مراکز می توانید خریدی اقتصادی انجام دهید.

 مرکز خرید اوتلت دیپو (Deepo Outlet)

ماجراجویی، سرگرمی و هیجان را هم زمان می‌توان با هم در مرکز خرید اوتلت دیپو اوتلت تجربه نمود. مرکز خرید دپو از مرکز شهر دور است و نزدیک فرودگاه قرار دارد. این مرکز خرید، یکی از بهترین مراکز خرید در آنتالیا می باشد. امکانات تفریحی بسیاری را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهد تا تجربه ی خریدی بی نظیر در آنتالیا را داشته باشند. بیش از 900 فروشگاه لباس در این مرکز خرید وجود دارند که بهترین محصولات و برندهای مطرح را ارائه می کنند. این مجموعه شامل پیست کارتینگ، سینما و شهربازی برای خانواده‌ها می باشد و شما می‌توانید برای ساعت‌ها در این مرکز خرید آنتالیا سرگرم شوید.

دیپو اوتلت همچنین دارای یک فضای فودکورت می باشد که در آن می‌توانید انواع غذا، از فست فود گرفته تا غذاهای اصیل ترکی و … را نوش جان نمایید. با توجه به اینکه مرکز خرید در منطقه مدیترانه‌ای قرار گرفته شده است، دارای معماری مدیترانه‌ای می باشد و تمامی فروشگاه‌های آن در یک طبقه قرار گرفته شده اند. دیپو اوتلت از مراکز خرید اوتلت آنتالیا به شمار می‌رود که در این مرکز خرید ارزان آنتالیا می‌توانید اجناس باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

آدرس مرکز خرید دیپو اوتلت: منطقه کپز، آلتینوا سینان، خیابان سریک
ساعت کاری مرکز خرید دیپو اوتلت: هر روز از ساعت 10 صبح الی 11 شب

 گالری مال اوتلت (Gallery Mall Outlet)

گالری مال اوتلت بزرگترین مرکز خرید در منطقه کمر و همچنین یکی از مراکز خرید اوتلت در آنتالیا می باشد که در آن می‌توانید برندهای مطرحی مثل GIZIA ،Nocturne ،Vakko ،Lufian ،US Polo Asnn ،Verda Big Size و … را بیابید. در این مرکز خرید، فروشگاه‌های متنوعی از پوشاک مردانه و زنانه، کیف، کفش، لباس کودکان، اسباب‌بازی‌ها، سوغاتی‌ها، منسوجات خانگی، ادویه‌ها و … وجود دارند که می‌تواند تجربه یک خرید هیجان‌انگیز را برای مسافران علاقه‌مند به خرید در سفر به آنتالیا ارائه دهند. برخی از فروشگاه‌های گالری مال اوتلت، اجناسی با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهند که سبب شده این پاساژ در لیست مراکز خرید ارزان آنتالیا قرار گیرد.

آدرس مرکز خرید گالری اوت لت مال: منطقه کمر، گوینوک، خیابان آتاتورک، پلاک 35
ساعت کاری گالری مال اوتلت: هر روز از ساعت 9 صبح الی 9 شب

 اوتلت مانیانا (Manyana Outlet)

اوتلت مانیانا که در منطقه لارا واقع شده می باشد، انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را در قیمت‌های بسیار به صرفه و اقتصادی ارائه می نماید. با اینکه قیمت‌های اوتلت مانیانا بسیار ارزان‌تر از دیگر مراکز خرید آنتالیا می باشد، اما اجناس از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

آدرس اوتلت مانیانا: منطقه لارا، کمراگزی، خیابان لارا توریزم
ساعت کاری اوتلت مانیانا: هر روز از ساعت 10 صبح الی 11 شب

نظرات در مورد همه چیز درباره ی خرید در آنتالیا

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *