پارک برفی کیش

پارک برفی کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,33 از 5 ( 3 رای )
Loading...

Kish Snow Park

همه ما وقتی اسم کیش به گوشمان میخورد به یاد گرما و آفتاب سوزان آن میافتیم. اما در دل این گرما ممکن است اتفاقات عجیب و هیجان انگیزی برایمان بیافتد، مثل برف بازی آن هم در کیش!

در سال 1397 پروژه پارک برفی پنگوئن در کیش افتتاح شد، به دلیل اینکه آب و هوای جزیره کیش گرم می‌باشد و امکان بارش برف در آن وجود ندارد، مسئولان حوزه گردشگری کشور و جزیره کیش به فکر ساخت این مجموعه برفی افتادند. در ساخت پارک برفی پنگوئن از نمونه پارک برفی دبی الگوبرداری شده است و با همکاری بخش خصوصی و دولتی با یکدیگر این مجموعه ساخته شد.  در این پارک با استفاده از سیستم‌های کاملا پیشرفته اقدام به تولید برف مصنوعی در دمای 6- درجه سلسیوس نموده‌اند.

پیشنهاد میکنیم در تور کیش خود حتماً برنامه پارک برفی پنگوئن را قرار دهید و از این تفریح پر هیجان لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این مجموعه فوق العاده و هیجان انگیز آشنا شوید.

پارک برفی کیش

این مجموعه با مساحتی حدود 19 هزار متر مربع در بلوار موج جزیره کیش طی دو مرحله ساخته شد. مرحله اول پروژه که شامل مجموعه‌های خدماتی و تفریحی می‌باشد در سال 1397 تکمیل و به بهره برداری رسید، و مرحله دوم پروژه که پارک برفی است در سال 1400 افتتاح گردید. ین مجموعه دارای 3 طبقه و سالن‌های ورزشی، تیراندازی و صخره‌نوردی، مراکز خرید و امکانات غذاخوری و امکانات تفریحی مثل برف بازی، سورتمه سواری، تیوب سواری، اسکی و اسنوبرد و… است.

گردشگران در گرمای تابستان می توانند یک روز به یاد ماندنی و زمستانی در مجموعه پنگوئن کیش سپری کنند و از فعالیتهای زیر لذت ببرند:

• تجربه چندین نوبت بارش برف در هر روز

• بازی های زمستانی نظیر تویوپ سواری، سورتمه، ریل گلایدر و برف بازی

• ورزش های زمستانی نظیر یخ نوردی و والیبال برفی

• ساخت آدم برفی و مجسمه های یخی

• فعالیت های جذاب ورزشی شامل بیلیارد، صخره نوردی و تیراندازی

• شهر بازی های رایانه ای و ویدیویی

• فود کورت و کافه

بخش های مختلف پارک پنگوئن

پارک برفی کیش دارای بخش های مختلفی است که در ادامه میتوانید با آنها آشنا شوید:

1. پینگو فود(Pengu Food):

یک فودکورت در بالاترین طبقه مجموعه است که در آن تراس بزرگ و زیبایی وجود دارد که مشرف به زمین برفی و همچنین محیط بیرون است، و پر از میز و صندلی های سرو غذا است. در این بخش چند رستوران ایرانی و فرنگی و همچنین فست فود در کنار یکدیگر قرار دارند که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فست فود، ترکی و انواع سالاد را سفارش دهید.

پینگوفود

2. پینگو کافه(Pengu Cafe):

کافه پنگوئن نیز به پارک برفی دید دارد و در طبقه همکف واقع شده است. کافه ای با محیط باز و باغچه ای دیزاین شده و دنج و باصفا که مناسب دورهمی های شماست. در این پینگو کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، کاپوچینو، دمنوش و انواع نوشیدنی سرد مانند آبمیوه‌های ترکیبی خوشمزه را بهمراه انواع دسر، کیک و شیرینی سفارش دهید و از طعم خاص و کیفیت بالای آن‌ها لذت ببرید.

پینگوکافه

3. پینگو بیکری(Pengu Bakery):

پارک برفی کیش دارای یک بخش مخصوص سرو انواع کیک و شیرینی و نان است. پینگو بیکری برای آنهایی که دوست دارند، پس از چند ساعت تفریح هیجان انگیز کمی از خودشان پذیرایی کنند، پیشنهاد های متنوعی دارد. محصولات بخش پینگو بیکری دارای کیفیت بسیارعالی، طعم لذیذ و عطری دلنشین هستند که بعد از بازی و انجام تفریحات مختلف گردشگران را به سمت خود جذب می‌کنند. پینگو بیکری فضای آرام و دنجی دارد و با انواع نان ها و دسر های شگفت انگیز از افراد پذیرایی می کند.

پینگو بیکری

4. پینگو فان(Pengu Fun):

پینگوفان یا بخش سرگرم کننده پارک برفی کیش جزو مهمترین بخش‌های پارک است. این بخش از دیوار شیشه ای با ارتفاع زیاد در طبقه منفی یک ساخته شده است. تیوب سواری، سورتمه، اسنوبورد، ساخت آدمک برفی و برف بازی از تفریحات این منطقه است. سایر تفریحات این منطقه شامل سالن تیراندازی، سالن بیلیارد، رالی مجازی، بولینگ و بانجی جامپینگ می باشد. تفریحات در اینجا تمام نمی شود، در پارک پنگوئن می توانید پرواز کنید. جایروکوپتر و پاراگلایدر در این مجموعه آماده ساختن لحظات خوشی از پرواز در آسمان را به برای شما می باشد.

پینگوفان

5. هوم پلاس(Home Plus):

اگر علاقه‌مند به خرید لوازم خانگی و دکوری مربوط برای منزل هستید می‌توانید به بخش پینگو هوم پلاس این مجموعه سری بزنید. در این بخش یکی از بزرگترین نمایندگی‌های برند (L kea) که از معروف‌ترین برندها در زمینه وسایل خانگی و دکوراسیون داخلی است، قرار دارد. پارک برفی کیش، بخش هوم پلاس را برای خرید گردشگران احداث کرده و افرادی که از تفریحات این مرکز استفاده می کنند، پس از پایان برف بازی می توانند نیازمندی های خود را خریداری کنند.

هوم پلاس

قوانین پارک برفی پنگوئن

1. ورود افراد 2 سال به بالا مجاز است.

2. افراد زیر 13 سال با همراه پذیرش می شوند.

3. ورود دوربین عکاسی/ فیلمبرداری ممنوع است.

4. بردن نوشیدنی و خوراکی به داخل ممنوع است.

5. برای استفاده از سایر خدمات بانکی کارت بانکی به همراه داشته باشید.

6. نیم ساعت قبل از سانس شروع در پارک باشید


از دیگر امکانات این مجموعه شامل گیم نت، بیلیارد، تیراندازی و شهربازی مجازی (VR) در طبقه پینگو فان است. مجموعه پارک برفی پنگوئن، تجهیزات لازم در اختیار شما قرار می دهد که شامل کفش زمستانی، کاپشن، شلوار گورتکس، دستکش زمستانی، تن پوش، پا پوش، کلاه و دستکش یبار مصرف میباشد.

آدرس​: میدان سنایی، بلوار موج، رو به روی هتل ویدا.

ساعت کار: 11 ظهر الی 12 شب.

نظرات در مورد پارک برفی کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *