پارک های آبی آنتالیا

پارک های آبی آنتالیا

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

Antalya Water Parks

وقت گذراندن در پارک های آبی آنتالیا یکی از بهترین و جذاب ترین قسمت های یک سفر می تواند باشد. پیشنهاد میشود حتما در تور آنتالیا خود سری به معروفترین و پرطرفدار ترین پارک های آبی آنتالیا بزنید و لذت سفر خود را کامل کنید. در این مقاله ما قصد داریم تا بهترین و معروف ترین پارک های آبی آنتالیا را به شما معرفی کنیم، پس اگر قصد سفر به آنتالیا و تجربه پارک آبی را دارید پیشنهاد میکنم که این مطلب را از دست ندهید.

پارک های ابی انتالیا

پارک آبی آکوا (Aqua )

پارک آبی آکوا(Aqua) بزرگترین و بهترین پارک آبی شهر آنتالیا مجسوب میشود. این پارک آبی در منطقه کنیالتی(Konyaalti)، ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی شهر آنتالیا قرار دارد. در این پارک با خیال راحت می‌توانید تجربه های هیجان‌انگیز داشته باشید، زیرا تمام قسمت‌های پارک با استاندارد و حساسیت امنیتی بالایی ساخته شده‌اند. سرسره های آبی سر باز، سر بسته، سرسره های تونلی، سرسره هایی با تیوپ و بی تیوپ، سرسره های U شکل و سرسره های چاله فضایی از جمله وسایلی هستند که در آکوا پارک وجود دارند. فضای سبز و موسیقی زنده در فضای پارک لحظات آرامش بخشی را برای شما رقم میزند. یکی دیگر از بخش های پارک که کودکان علاقه زیادی به آن دارند، سرزمین دلفین‌ها است که در پارک آبی آکوا وجود دارد و شما می توانید در ساعت معین به دیدن نمایش دلفین ها در محوطه ای جداگانه معروف به دلفین لند ، بروید و از نمایش آن ها لذت ببرید.

مشاهده قیمت تور استانبول و تورهای ترکیه در سایت 20 گشت + تخفیفات باورنکردنی

آکوا پارک استخر های متفاوتی دارد که هر کدام مخصوص تفریح خاصی می باشد، برای مثال استخری برای استراحت و ریلکس شدن، استخری برای تماشای موسیقی زنده و استخر مخصوص کودکان وجود دارد و در کنار این استخر ها امکانات برای آفتاب گرفتن و انواع ماساژ های ترکی و مکانی برای ریلکسیشن فراهم شده است. برای جامپینگ آکوا باید بر فراز تراسی بروید که حدود 70 متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد، پس از بالا رفتن، لباس و وسایل ایمنی مخصوص را به تن می کنید و بعد از بستن طناب ایمنی به پایین می پرید و یا حتی ممکن است پرتاب شوید، زمانی که به پایین پرتاب می شوید تا نیمه های بدن در آب فرو می روید و دوباره به بالا بر می گردید و اوج هیجان و آدرنالین را در این جامپینگ میتوانید تجربه کنید.

این پارک آبی در تمام روزهای هفته باز است و از طریق سایت می توانید بلیط پارک را رزرو کنید و هزینه بلیط آن 30 لیر است.

آکوا پارک آنتالیا

پارک آبی ددمان (Dedeman)

یکی دیگر از بزرگترین و معروف ترین پارک های آبی آنتالیا، پارک آبی ددمان(Dedeman) است که 6500 متر مربع مساحت و دارای 32 سرسره مهیج و هیجان انگیز است. این پارک آبی در منطقه لارا واقع شده که منطقه لارا یکی از مهم ترین مراکز گردشگری شهر آنتالیا محسوب می شود که هرساله میزبان گردشگران فراوانی است. این پارک آبی یک رودخانه مصنوعی هم در دل خود دارد که می‌توانید با سوارشدن در قایق هایی که در آنجا قرار دارند، تجربه‌ای متفاوت را برای خود رقم بزنید و از فضای جذاب پارک لذت ببرید. سرسره های این مجموعه انواع مختلفی دارند که از انواع آن ها می توان به سرسره های U شکل، سرسره های سر باز و سر بسته، سرسره های تونلی، سرسره پر شیب و کم شیب، سرسره هایی با تیوپ و بی تیوپ و سرسره های چاله فضایی و… اشاره کرد. در این پارک رستوران ها و فست فود هایی برای تهیه غذا وجود دارند که خوراکی ها را با قیمت مناسبی در اختیار گردشگران قرار می دهند.

پارک آبی ددمان

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی (Rixos Premium Troy)

در 40 کیومتری شرق آنتالیا و در منطقه بلک(Belek) و در هتل ریکسوس پریمیوم، یکی دیگر از پرطرفدار ترین پارک های آبی انتالیا وجود دارد. هتل ریکسوس پریمیوم یکی از معدود هتل های آنتالیا است که مجهز به پارک آبی مجزا می باشد. البته داشتن پارک آبی تنها مزیت این هتل نیست، بلکه هتل ریکسوس پریمیوم حدود 405 هزار متر مربع وسعت دارد، تمامی این فضا را با درختان انبوه پوشش داده اند و این هتل را به فضایی بسیار سر سبز تبدیل کرده اند.

در حال حاضر یکی از برترین جاذبه های گردشگری منطقه بلک، پارک آبی هتل پریمیوم تروی می باشد. از قسمت های اصلی پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا می توان به برج تروجان، گیت اصلی، سرسره، آبشار، وسایل بازی متنوع، شو دلفین ها و… اشاره کرد. برج تروجان وسیله ای است بسیار مهیج که در این پارک آبی آنتالیا وجود دارد. برای استفاده از آن ابتدا باید از پله های مارپیچ برج بالا بروید سپس از آن جا به وسیله سرسره هایی که تعبیه شده است، سر خورده و به استخری که در پایین قرار دارد، برسید، این برج حدود 20 ارتفاع دارد.

یکی از بخش های این پارک آبی  که بازدید کننده زیادی هم دارد محل نگهداری دو دلفین، دو نهنگ سفید و دو خوک سفید در این پارک است که با کمک مربیانی که به آن ها آموزش می دهند، نمایشی بسیار جذاب و تماشایی را برای بازدید کنندگان اجرا می کنند. شما برای دیدن این نمایش میتوانید با همان بلیطی که برای ورود به پارک تهیه کرده‌اید از این قسمت هم بازدید کنید.

استفاده از این پارک آبی آنتالیا تنها برای مسافران مقیم هتل نبوده و همه اشخاص می توانند از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر از تفریحات موجود در پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی استفاده کنند. اگر در این هتل اقامت ندارید، نگران ناهار و عصرانه و نوشیدنی نباشید، زیرا که انواع خوراکی و نوشیدنی در این پارک آبی آنتالیا برای تمامی بازدید کنندگان پارک سرو می شود.
هزینه بلیط پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا برای گردشگرانی که در این هتل اقامت ندارند، حدود 25 یورو میباشد.
پارک آبی ریکسوس پریمیوم

پارک آبی لند آف لجندز (Land of Legends)

پارک آبی لنجد اف لجندز(Land of Legends) به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین پارک آبی در کل اروپا شناخته می‌شود که دارای امکانات تفریحی و سرگرمی بی‌شماری است. سرسره‌های متنوع، وسایل بازی و تفریحات آبی این پارک به قدری زیاد است که برای تجربه همه آن‌ها باید چند روزی وقت بگذارید.

هتل(The Land of Legends) آنتالیا مالکیت پارک را بر عهده دارد و مهمانانی که قصد اقامت در هتل لند آف لجندز را دارند می‌توانند به صورت رایگان از امکانات بی‌نظیر موجود در پارک لذت ببرند. اصلی‌ترین مشخصه این مکان این است که شما به راحتی می‌توانید با موجودات دریایی ارتباط داشته‌باشید و آن‌ها را از نزدیک ببینید. ۳ سرسره در این پارک آبی وجود دارد که هر کدام در رنگ و مدل متفاوتی هستند. جکوزی، استخر توپ و موج، برج آبشار، تونل شیرجه، استخر کودکان و … دیگر بخش‌های این پارک آبی هستند. علاوه بر این تفریحات آبی، سینمای ۵ بعدی، کافه و رستوران نیز در پارک آبی لنجد آف لجندز وجود دارد.

همچنین این پارک آبی دارای آکواریوم ماهی‌های مدیترانه‌ای و آکواریوم کوسه‌ها است، شما میتوانید با انجام غواصی روی سطح آب(Snorkelling) و یا غواصی حرفه‌ای در قسمت‌های عمیق‌تر آب(Mythical Journey) ، در کنار مسئولان و نجات غریق‌های حرفه‌ای پارک آبی لند آف لجندز به غواصی بپردازید و انواع ماهی‌ها و آبزیان زیبا و حیرت انگیز دریای مدیترانه را مشاهده کنید.

بازدید از سیلویا(Sylvia) نیز می‌تواند به یکی از تجربه‌های به‌یاد‌ماندنی برای حیوان دوستان تبدیل شود؛ سیلویا یک شیر دریایی آموزش دیده است که با انجام هنرمندی‌های خود همه روزه می‌تواند توجه تماشاچیان را به خود جلب کند؛ جالب است بدانید که این شیر دریایی می‌تواند حرکات موزون و یا ساز زدن را در مقابل بازدید کنندگان انجام دهد.

پارک آبی لند آف لجندز

 

نظرات در مورد پارک های آبی آنتالیا

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *