لوکس‌ترین و عجیب ترین هتل‌های غاری در دنیا

لوکس‌ترین و عجیب ترین هتل‌های غاری در دنیا

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

تجربه اقامت در ماورای تاریخ

غارها یکی از زیباترین آثار طبیعی هستند که امروزه می‌توان نمونه‌های کوچک و بزرگی از آنها را در طبیعت مشاهده کرد. برخی از غارهای آبی با مناظر فوق العاده و همچنین زیبایی‌های خاص خود، گردشگران را در قالب تور مسافرتی به خود جذب می کنند. به طور حتم سکونتی چند روزه در چنین هتل هایی می‌تواند خاص و خارق‌العاده باشد. در این میان غارهایی هستند که فضایی خشک دارند و صد البته زیبایی‌های خاص و منحصر به فردی که می‌شود از آن لذت برد. در این بین برخی کارآفرینان خوش ذوق، این غارها را به محلی برای اقامت بدل کرده اند. در ادامه به بهترین نمونه از غارهایی که به هتل‌هایی مجلل و لوکس بدل شده اند، اشاره خواهیم کرد. با تور مشهد همراه باشید.

هتل

1- Gamirasu | کاپادوکیا، ترکیه

این منطقه با طبیعت خاص خود همواره از جانب آژانس‌های مسافرتی مورد توجه بوده است. اما به جرات می‌توان گفت که بزرگترین هتل‌های غاری جهان را می‌توان در کاپادوکیا مشاهده کرد. در این میان هتل Gamirasu که قدمت آن به دوران امپراتوری روم می‌رسد، معروف ترین هتل غاری منطقه است. این منطقه به دلیل بهره مندی از طبیعت خاص، تپه های عجیب و ساختار صخره‌ای خود در یونسکو به ثبت رسیده است. می‌توانید در این منطقه سفر با بالون را تجربه کنید، از منظره لذت ببرید و اقامتی شیرین و خارق‌العاده را در هتل‌های غاری منطقه تجربه نمائید. این هتل با اختصاص 35 مجموعه غار در قالب اتاق به مهمانان، اقامتی عالی را برای آنها فراهم آورده است. از این گذشته گردشگران تورهای مسافرتی می‌توانند از طعم غذاهای فوق‌العاده‌ی هتل هم لذت ببرند و از امکاناتی نظیر استخر شنا و یا سونا هم برخوردار شوند.

هتل

2- Le Grotte della Civita | مترا، ایتالیا

در ارتفاع صخره‌های منطقه‌ی باسیلیکاتا، روستایی با نام ماترا به چشم می‌خورد که در جنوب ایتالیا واقع شده. این روستا که به عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی در سازمان یونسکو به ثبت رسیده، به دلیل غارهای متعدد و خوش نقش خود معروف است. این غارها به عنوان محل زندگی مردم بومی این روستا کاربردی فوق العاده داشته اند. امروزه ماترا به عنوان یکی از خاص ترین مناطق توریستی در ایتالیا مورد توجه گردشگران است که به صورت توریستی وارد روستا می‌شوند. هتل Le Grotte della Civita در این میان یک هتل فوق العاده است که توانسته به بهترین نحو ممکن از این غارها بهره برداری کند و با کمی خلاقیت، محیطی را طراحی کند که فضایی فوق العاده برای سکونت مهمانان و گردشگران تورهای مسافرتی باشد. این هتل توانسته فضای غار را به عنوان اتاق‌هایی راحت و دوست داشتنی به مهمانان خود عرضه کند و با سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی، تمام آن چیزی باشد که گردشگران از تور مسافرتی خود انتظار دارند.

هتل

 3- Desert Cave | کوپر پدی ، استرالیا

این منطقه که در سال 1915 کشف شد و فاصله‌ی قابل توجهی تا بندر سیدنی دارد، در میانه‌ی صحراهای جنوب این قاره واقع شده است.  در آن زمان، جمعیت قابل توجهی از مهاجرین به دنبال سنگ‌های قیمتی و طلا، راهی بیابان‌های استرالیا شدند. اما پس از کشف این سایت تاریخی به این نتیجه رسیدند که کار کردن درفضای این غارهای  زیر زمینی به مراتب منطقی تر از کار کردن در هوای گرم و خشک بیابان هایی است که در برخی اوقات تا 125 درجه فارنهایت هم گرم می‌شوند. این مجموعه غارهای زیر زمینی به مرور زمان تبدیل به یک شهرک باشکوه شد، به گونه‌ای که این شهر زیر زمینی در حال حاضر حاوی فروشگاه‌ها و بوتیک‌های فوق العاده، کلیسا، رستوران‌های عالی و هتلی تراز اول می باشد. این هتل که سوئیتی تمام عیار را در اختیار گردشگران خود قرار می‌دهد، امکاناتی فوق العاده را نیز برای آنها ترتیب دیده است. از جهت دیگر گردشگران می‌توانند در طول تورمسافرتی خود از بوتیک‌های فوق العاده‌ی جواهرفروشی این شهر زیر زمینی  لذت ببرند و اقامتی خاص را در این فضا تجربه کنند.

هتل

 4- Perivolas | سنتورینی، یونان

این هتل فوق‌العاده توسط آب‌های آزاد منطقه احاطه شده است. بهتر از این نمیشود که دنیای مدرن را با طبیعت درهم آمیخت. تدارک دیدن این هتل فوق العاده در دل غارهای سنتورینی یکی از ناب ترین جاذبه‌های گردشگری در این منطقه را به وجود آورده است. طراحان، فضای داخلی غار را به سبک خانه‌های سفید یونانی تزئین کرده‌اند. می‌توانید امکاناتی از قبیل استخر را در این هتل رویایی مشاهده کنید و یا از مناظر فوق‌العاده‌ی طبیعت منطقه لذت ببرید. این هتل لوکس 5 ستاره می‌تواند اقامتگاهی برای تورمسافرتی شما باشد. می‌توانید طبیعت اطراف هم سری بزنید و اقامتی فوق العاده را در این منطقه تجربه کنید.

هتل