اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

اسکله بزرگ تفریحی جزیره کیش با پهنای 18 متر و وسعتی حدود 10 هزار متر مربع است. اسکله تفریحی کیش یکی از اصلی ترین اسکله هاست و  جوری ساخته شده که هیچ آسیبی به زیستگاه دریایی وارد نشده و میتوانید با پیاده روی روی آن، به دلیل زلال بودن آب دریا در این قسمت از جزیره ، دنیای رنگارنگ زیر آب و انواع آبزیان از ماهی های کوچک و بزرگ گرفته تا مرجان های زیبا و لاک پشت ها را ببنید و لذت ببرید. اسکله تفریحی کیش یکی از جاذبه های تفریحی کیش می باشد.

اسکل تفریحی کیش

در هر ساعت از شبانه روز که باشد رفت و آمد به اسکله تفریحی بسیار زیبا و دیدنی است. اسکله کیش با متراجی بیش از 10 هزارمتر در پشت بازار ونوس قرار دارد و بازار زیتون نیز تا اسکله  فاصله کمی دارد. این اسکله اندازه ای زیبا است که حتی مسافران خارجی هم که به این جزیره سفر میکنند جذابیت زیادی برایشان دارد.

اسکله تفریحی کیش

لازم به ذکر است که اسکله تفریحی جزیره کیش بزرگترین اسکله ایران بوده که در انتهای بلوار دریا است. فضای زیبای این اسکله دلیلی شده که 90 درصد از مسافرانی که به جزیره  سفر میکنند به این اسکله بروند و ساعات خوشی را برای خود و خانواده ها بسازنند. اسکله تفریحی کیش دارای عرشه ای چوبی است و به روش شمع فلزی ساخته شده است و با وجود اینکه حدود 11 سال از زمان ساخت فاز اول آن می گذرد مراکز متعددی را در اختیار شما مسافران تور کیش قرار می دهد.

اسکله تفریحی کیش

مجاورت اسكله بزرگ تفریحی کیش با

مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم ، سینما 4 بعدی ، کلوپ تفصیلی دریایی و همچنین کافه ها و رستوران

موقعیت اسکله تفریحی کیش روی نقشه

نظرات در مورد اسکله تفریحی کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *