اطلاعات سفارت کانادا در استانبول

اطلاعات سفارت کانادا در استانبول

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

سفارت کانادا، در کشور ترکیه یکی از کنسولگری های کشور کانادا است که در حال حاضر مسئولیت رسیدگی به مراحل صدور ویزای کانادا را برای متقاضیان ایرانی بر عهده دارد. آنکارا و استانبول دو مقر سفارت کانادا در ترکیه هستند که مهاجران ایرانی می توانند روند اخذ ویزای کانادا را در آنها دنبال کنند. از بین کشورهای مختلفی که امکان انجام انگشت نگاری ویزای کانادا در آن‌ها وجود دارد کشور ترکیه از محبوبیت بیشتری برخوردار است. از دلایل این موضوع می‌توان به عدم نیاز شهروندان ایرانی به ویزا جهت ورود به این کشور و هزینه کمتر رفت و آمد و اقامت در آن اشاره داشت. برای انجام امور ویزای کانادا در ترکیه می‌توانید به یکی از دو شهر آنکارا یا استانبول مراجعه کنید.

وزرای کانادا

انگشت نگاری ویزای کانادا در استانبول

یکی از مراحلی که باید برای دریافت ویزای کانادا انجام بدهید انگشت‌نگاری یا بیومتریک است که در دفاتر مرتبط با سفارت کانادا انجام می‌شود. اگر به صورت آنلاین درخواست بیومتریک داده شده باشد می‌بایست رسید درخواست ویزا را به همراه اصل پاسپورت به همراه داشته باشید. اگر مبالغ مربوط به ویزا و انگشت نگاری را قبلا آنلاین پرداخت کرده‌اید یا مشاورین ویزا موندیال آن را پرداخت کرده‌اند، نیازی به پرداخت هیچ هزینه دیگری نخواهد بود. انگشت نگاری ویزای کانادا- افراد تنها ۳۰ روز فرصت دارد نسبت به انگشت نگاری یا بیومتریک کانادا اقدام نماید و درصورت عدم مراجعه متقاضی، پرونده کنسل و در نهایت مردود اعلام خواهد شد. تمام افراد پرونده (همسر و یا پدر و مادر) می‌بایست همزمان برای انگشت نگاری اقدام نمایند. اگر خالکوبی روی دست و صورت خود دارید قبل از انگشت نگاری آنها را پاک کنید. برای انگشت نگاری نیاز نیست مدارک پرونده را به همراه داشته باشید و نامه انگشت نگاری به تنهایی کفایت می‌کند.برای انگشت نگاری سفارت کانادا نیاز به وقت قبلی نیست و متقاضی در هر زمان (یک بازه ۳۰ روزه) می‌تواند برای بیومتریک کانادا اقدام نماید. تمامی پرونده‌های درخواست ویزای کانادا برای ایرانیان برای بررسی نهایی به سفارت کانادا در ترکیه (آنکارا) ارجاع داده می‌شود و می‌بایست برای دریافت پاسخ به این شهر مراجعه شود.

چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم

برای ویزای کانادا به دو روش می‌توان اقدام کرد: ثبت نام آنلاین, مراجعه حضوری به سفارت
انواع ویزای موقت کشور کانادا:ویزای تحصیلی, ویزای تجاری یا work permit, ویزای توریستی یا ویزای مولتی 5 ساله(تاریخ اتمام ویزا تا اعتبار پاسپورت متقاضی), سوپر ویزا (ویژه والدین – خانواده درجه1), ویزای همراه تحصیلی (برای والدین افراد زیر 18 سال)
افرادی که ویزای دائم کشور کانادا را دریافت می کنند، بدون هیچ محدودیتی می توانند به این کشور ورود و خروج کنند. یکی از سیاست های جدید این کشور، در صدور ویزا ،ارائه اقامت دائم از طریق ویزا کاری(WORK PERMIT) می باشد. یکی از مزیت های ویزای دائم برخورداری از خدمات شهروندی مانند خدمات آموزشی، خدمات درمانی و حقوق شهروندی و … می باشد. افرادی که ویزای توریستی کشور کانادا را کسب می کنند، حق دارند به طور محدود و در هر بار ورود تا حداکثر 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشند. انواع ویزا: ویزا تحصیلی، ویزای توریستی، ویزای کاری و … میباشد.

آدرس سایت وقت سفارت کانادا:

برای دریافت وقت سفارت کانادا به سایت سفارت کانادا مراجعه نمایید.

VFSGlobal.com

هزینه وقت سفارت کانادا در استانبول

هزینه وقت سفارت کانادا ، یکی از هزینه‌هایی است که برای دریافت ویزا، طی می‌شود. طبق آخرین برآورد سالیان سفر مجموع هزینه وقت سفارت کانادا در استانبول چیزی در حدود 100 تا 185 دلار کانادا است. لازم به ذکر است که در صورت وجود افراد زیر 14 سال و بالای 80 سال هزینه انگشت نگاری (85 دلار) از ایشان دریافت نمی­ شود. برای مشاهده جدول هزینه­ ها می توانید به صفحه وقت سفارت کانادا در منو مراجعه کلیک کنید. کانادا یکی از کشورهای وسیع آمریکای شمالی است. آنچه تحت عنوان هزینه وقت سفارت کانادا، شناخته می‌شود هزینه‌ای است که به صورت آنلاین پرداخت می‌شود تا از طریق آن زمان مراجعه به سفارت و تعیین وقت سفارت کانادا برای انگشت‌نگاری و مراجعه حضوری فرد به هر یک از دفاتر VAC فراهم شود.

مرکز انگشت نگاری وک سفارت کانادا در استانبول

در حال حاضر انگشت نگاری در سفارت کشور ترکیه با توجه به درخواست بالای متقاضیان ایرانی برای انگشت نگاری ، این کشور دو مرکز را در شهرهای استانبول و آنکارا برای انجام این مراحل در نظر گرفته است. علاوه بر این در کشور گرجستان و امارات نیز مرکز انگشت نگاری در نظر گرفته شده است. در ادامه مشخصات این مراکز آمده است. متقاضیان اخذ ویزای کانادا جهت انگشت نگار و ارائه‌ی اطلاعات بیومتریک خود می‌بایست به یکی از مراکز وک (VAC) مراجعه نمایند. با توجه به عدم وجود سفارت خانه‌ی کانادا در ایران، شهروندان ایرانی برای ثبت اطلاعات بیومتریک و انگشت نگاری کنسولگری کانادا باید به یکی از دفاتر سفارت کانادا تحت عنوان وک در یکی از شهرهای اطراف ایران همانند استانبول، آنکارا، ابوظبی، دبی، ایروان و… مراجعه نمایند، در زیرلیست مراکز وک به همراه آدرس‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم.

ویزا کانادا
آدرس دفتر VAC آنکارا

Kavaklıdere Mahallesi Atatürk Bulvarı no : 154 next to TEB Bank

آدرس دفتر VAC استانبول

Haciahmet Mah. Kurtulus Deresi Cad. No:29 Beyoglu-Istanbul 34440

آدرس دفتر VAC دبی

Office MO2, Mezzanine Floor, Silver Wave Building, Union National bank Mina Road, Abu Dhabi

آدرس دفتر VAC ابوظبی

25th floor, shining Tower, Khalidiya Street, Abu Dhabi

آدرس دفتر VAC ایروان

۱۰ Vazgen Sargsyan – Yerevan – Armenia

خدمات مسافرتی بیست گشت آریا: https://20gasht.com

نظرات در مورد اطلاعات سفارت کانادا در استانبول

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *