انواع غذاهای چینی عجیب!

انواع غذاهای چینی عجیب!

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 3,83 از 5 ( 12 رای )
Loading...

شهر چین معروفه به غذاهای متفاوت و ترس ناک و تنها افراد کمی می توانند آن ها را میل کنند. چینی ها غذاهایی دارند که خوردن آنها برای همه آسان نیست و بسیار عجیب و دور از انتظارهر ایرانی میباشد.

غذاهای عجیب چین | حشرات سرخ شده

حشرات سرخ شده یکی از غذاهای عجیب چین هستند که به هیچ عنوان با ذائقه ایرانیان سازگار نیستندبرای مثال سوسک! با این وجود برخی از افراد ماجراجو و کنجکاو، مایل هستند که طعم این غذا را امتحان کنند. در چین افراد بسیاری وجود دارند که از حشرات تغذیه می کنند و به این سبک غذاها عادت کرده اند.
«چینی‌ها هر چیز چهارپایی را می‌خورند؛ به غیر از میز و صندلی، هر چیز پرنده‌ای را می‌خورند؛ به غیر از هواپیما و هر چیز آبزی را می‌خورند؛ به غیر از زیردریایی!»کلا هر موجود زنده ای را برای غذا و میان وعده استفاده میکنند.

غذاهای چینی

غذای چینی از سوسک تا عقرب!

بسیاری از رستوران ها برای ترغیب مشتری و معروف شدن اقداماتی عجیب در رستوران خود از جمله طراحی عجیب و غریب یا ابتکارات حیرت انگیزو برای ایرانیان ترسناک انجام می دهند که نقش موثری در محبوبیت آنها دارد، در این میان رستوران هایی هم هستند که از روش طبخ غذاهای متنوع و در عین حال عجیب و چندش آور استفاده می کنند.

غذاهای چینی

نودل‌های چینی noodles ، ساده اما خوشمزه و پرطرفدار

یکی از غذا‌های بسیار ارزان و پرطرفدار در چین، انواع مختلفی از نودل‌هاست که با توجه به مواد اولیه و روش‌های مختلف آماده سازی آن‌ها، از طعم‌های متفاوتی نیز برخوردارند. تنها غذایی که برای ایرانی ها قابل درک هست و می توانند میل کنند نودل است.

غذاهای چینی

غذاهای عجیب چین(حشرات سرخ شده)

شما می توانید به رستوران های معروف مانند مک دونالد یا کی اف سی مراجعه کنید و از شر غذاهای عجیب چین خلاص شوید! این رستوران ها غذاهای خوشمزه و باکیفیتی به شما ارائه می دهند که نسبتا از قیمت مقرون به صرفه ‌ای هم برخوردار هستند. به طور کلی می توان گفت که بهترین گزینه برای غذا خوردن در چین، رستوران‌های زنجیره ای می باشند زیرا کیفیت این رستوران ها در سراسر جهان یکسان است.

خوراک ماهی یین یانگ که با نام ماهی “‌مرده و زنده‌”‌ نیز مشهور است، نخستین بار در تایوان درست شد، ولی اکنون تهیه‌ی این غذا غیر قانونی است. به تازگی، پس از آن‌که سرآشپزها به راهی برای زنده نگه داشتن ماهی و هم‌زمان سرخ کردن‌شان پی بردند، این غذا در چین نیز محبوب شد.

خدمات مسافرتی بیست گشت آریا: https://20gasht.com

نظرات در مورد انواع غذاهای چینی عجیب!

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *