بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

از مکان های دیدنی استانبول که گذر کنیم میرسیم به بحث جذاب و پر مخاطب بازار و خرید در استانبول . یکی از بازار های دیدنی و جذاب استانبول بازار بزرگ استانبول است که باز دید کننده فراوانی دارد. بازار بزرگ استانبول در سال1455 به دستور سلطان محمد فاتح بنا شده و در قرن 16 گسترش پیدا کرده است.جالب است بدانید که در سال 2014 یکی از پر بازدید کننده ترین بازار ها ،بازار بزرگ استانبول معرفی شده است.

بازار بزرگ استانبول

قدمت بازار بزرگ استانبول به بیش از 7هزار سال میرسد که این بازار همچنان در حال کار است و یکی از مکان هایی شده که مسافران ایرانی که به استانبول سفر می کنند حتما به این بازار سر میزنند. مردم خود استانبول به این بازار  کاپالی می گویند که به معنی بازار سرپوشیده است . توجه داشته باشید که در این بازار قیمت برخی از  اجناس  بیش از 50% آف خورده است و شما عزیزان به راحتی میتوانید از این بازار خرید کنید.

بازار بزرگ استانبول

استانبول یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین بازار های سر پوشیده دنیارو دارد  بازار بزرگ استانبول دارای 30000غازه بوده که حدود 61 خیابان استانبول را  در بر گرفته است.  بازار بزرگ استانبول شباهت زیادی به بازار بزرگ تهران دارد و مثل بازار تهران  قسمت چرم فروشی وکیف و کفش ، ادویه فروشی و … دارد.اگر به دنبال یک سفر خوش یگردید حتما یک بار  با ما تور استانبول را تجربه کنید.

بازار بزرگ استانبول

ساعات کار مرکز خرید:

هرروز از ساعت 10 صبح الی 10 شب

آدرس بازار بزرگ استانبل:

خیابان کاپالی جارشی

موقعیت بازار بزرگ استانبول روی نقشه

نظرات در مورد بازار بزرگ استانبول

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *