بازار مریم کیش

بازار مریم کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

یکی دیگر از مراکز خرید کیش  بازار مریم کیش است این بازار با مساحت 5700 متر در سال 69 ساخته شده است بازار مریم کیش حدود 65 غرفه دارد. بازار مریم یکی از معروف ترین بازار های جزیره زیبای کیش است که بین مسافران محبوبیت زیادی دارد در این بازار پوشاک زنانه و مردانه، کیف‌و‌کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و خدمات مسافرتی فعالیت می‌کنند، به طوری که شما با گشت‌و‌گذار در این بازار زیبا هر آنچه را که مورد نیاز شما عزیزان باشد را به راحتی می‌توانید با قیمت کم و پایین خریداری کنید.

بازار مریم کیش

نکته قابل توجه این بازار این است که به فضاو معماری این بازار رسیدگی شده و برای بهتر به نظر رسیدن و محیط زیبا و آرام از گل آرایی و نورپردازی استفاده کردنند همین کار باعث شده نظرکسانی که به بازار مریم میروند مثبت باشد و افراد زیادی برای خرید به این بازار بروند. در بازار مریم کیش هر آنچه که مورد نیاز شما عزیزان باشد را می توانید به راحتی پیدا و خریداری کنید. انجناسی که در این بازار به فروش میرسد ،اجناسی با کیفیت و با قیمت مناسب است.

لازم به ذکر است: این بازار رستوران و کافه هم دارد که در زمان خستگی و یا در زمان نهار و شام نگران نباشید رستوران این بازار از نظر کیفیت غذا جزو رستوران و کافه های خوب جزیره است و شما می توانید با خیال راحت در رستوران بازار غذا میل کنید.

بازار مریم کیش

هتل های نزدیک به بازار مریم کیش

هتل های زیادی نزدیک به این باز هستند مثل هتل فارابی که با60 باب اتاق و سوئیت پذیرای شما عزیزان است.

بازار مریم کیش

ساعت کاری بازار مریم کیش

از ساعت 10صبح تا 13 و از ساعت 16 تا 22 این بازار به مسافران تورکیش خدمت رسانی می کند.

بازار مریم کیش

آدرس بازار مریم کیش

جزیره کیش ، خیابان سنایی ، بازار سنتی مریم

موقعیت بازار مریم کیش روی نقشه

نظرات در مورد بازار مریم کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *