تجربه متفاوت تور استانبول

تجربه متفاوت تور استانبول

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

تور استانبول تجربه ی متفاوت تاریخی و مدرن

مهمترین و توریستی ترین شهر ترکیه، استانبول است. این شهر با وجود اینکه پایتخت ترکیه نیست اما مرکز فرهنگی و اقتصادی و تفریحی و تاریخی این کشور محسوب می شود و هر ساله گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سوی خود جذب می کند. بهترین زمان سفر به استانبول، همانند ترکیه، بهار و پاییز است تا بتوانید از یک هوای معتدل لذت ببرید.

مکان های تاریخی و تفریحی استانبول

معروف ترین مکان های تاریخی استانبول که نباید بازدید کردن از آنها را از دست بدهید عبارت اند از: مسجد ایاصوفیا، مسجد سلطان احمد، آب انبار تاریخی باسیلیکا، برج گالاتا و …. .

مکان های تفریحی استانبول مانند شهر بازی فان لب، خانه خون آشام استانبول، پارک آبی آکوا مارین و … می توانند لذت سفر شما را چندین برابر نمایند.

شاید یکی از دلایل مسافرت افراد به استانبول و ترکیه خرید کردن باشد. در ترکیه و استانبول می توانید گرانترین و یا ارزانترین خرید ها را انجام دیهد که این ها بستگی به این موارد دارد:

  • برندی که قصد خرید از آن را دارید.
  • مرکز خریدی که انتخاب می کنید.

بنابراین بازدید از استانبول مال را از دست ندهید. مهمترین مراکز خرید استانبول عبارت اند از : مرکز زورلو، ایستینه پارک، پالادیوم و ….. .

تجربه متفاوت تور استانبول

هتل های استانبول

بهترین هتل های استانبول عبارت اند از: هتل پنج ستاره رامادا پلازا، هتل پنج ستاره گرند جواهر، هتل پنج ستاره الیت، هتل پنج ستاره گرین پارک مرتر، هتل چهار ستاره کریستال، هتل سه ستاره بودو و …. .

شاید برنامه ریزی برای بازدید از تمام این مکان ها و رزرو هتل و … کاری سخت برای شما باشد یا اینکه شاید تجربه اول شما برای سفر به این کشور باشد. در اینجاست که آژانس مسافرتی بیست گشت به کمک شما می آید و با برنامه ریزی یک تور استانبول ، هم به مدیریت زمان و هم به مدیریت هزینه شما کمک می کند.

تماس با بیست گشت

مجری مستقیم تور آنتالیا و تور دبی

آدرس: خیابانولیعصر،بالاتر از زرتشت،ساختمان پرستو،واحد 101

تلفن: 021889214470

پشتیبانی: 09334852221 — 09123183809

ساعات کاری: 9 صبح الی 18

وبسایت: https://20gasht.com

ایمیل: [email protected]

نظرات در مورد تجربه متفاوت تور استانبول

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *