تفریحات هیجانی کیش

تفریحات هیجانی کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

بیشتر مسافران تور کیش که به جزیره کیش سفر میکنند، به خصوص جوان ترها و آن هایی که عاشق کارهای هیجانی و بازی و تفریح اند، خودشان را خیلی زود به ساحل و جاهای هیجانی کیش می رسانند و سرگرم تفریحات آبی هیجان انگیز میشوند. تفریحات آبی تورکیش آن دسته بازی ها و سرگرمی هایی هستند که در آب انجام می گیرد؛ بعضی بر روی سطح آب، بعضی بر بلندیِ آسمان و بعضی زیر آب.
تفریحاتی همچون غواصی، چتر بازی، قایق سواری و شاتل سواری با قیمت هایی کم تا زیاد در اسکله تفریحی کیش و بعضی ساحل های دیگر انجام می شود. این تفریحات در همه فصل ها به خصوص ایام خنکی هوای کیش با استقبال خوبی مواجه می شود.

1. شاتل سواری در کیش

شاتل سواری جزو ابتدایی ترین ولی مهیج ترین تفریحات آبی  که خوشبختانه در جزیره کیش به شیوه ای حرفه ای وجود دارد. در شاتل سواری یک تیوپ بادی بزرگ که برای 4 نفر ظرفیت دارد به وسیله یک قایق موتوری کشیده و افرادی که روی آن نشسته اند به سختی خودشان را محکم نگه داشته که در آب نیوفتند. شاتل سواری تفریح ارزان قیمتیست که خوشبخانه زوج ها نیز می توانند با هم از آن استفاده کنند. تفریحاتی سرگرم کننده  وهیجانی با قیمتی حدود 50 هزار تومان و احیانا شما را در آب غرق کند.
به تازگی تیوپ هایی با ظرفیت بیش از چهار نفر راه اندازی شده که گروه های بیشتر می توانند دور آن بنشینند و هیجانی بیشتر را تجربه کنند. می توان با سفارش دادن تصویر برداری از این لحظات شاد عکس یادگاری بیندازید.

شاتل کیش

2. بنانا سواری در کیش

بنانا هم یک تیوپ مثل شاتل و شبیه به یک موز بزرگ که تفاوت بنانا با شاتل اینه که در بنانا باید افراد پشت هم در یک صف بنشینند ولی در شاتل افراد کنار همهستند. در بنانا سواری، پاهای افراد بلند قد در آب قرار می گیرد و مثل نشستن روی صندلی که تفاوت دیگر شاتل با بنانا  اینه کهبچه ها هم میتوانند سوار شوند و محدودیت سنی ندارد.  بنانا از شاتل امن تر و کم خطر تر است.

بنانا کیش

3. فلای بورد در کیش

فلای بوردسواری هم پرواز و هم آب بازیاست.بیشتر افراد ورزشکار توانایی این بازی را دارندزیرا نیاز به ماهیچه های قدرتمند دارد اگر نتوانی حرکات لازم را درست انجام بدهی، به شدت در آب سقوط می کنی. این وسیله یک شلنگ 18 متری وبا کفش هایی مخصوص به پای فرد وصل می شود و با فشار آب او را بلند می کند. عضلات فرد باید بسیار ورزیده باشد تا بتواند از پس بازی با فلای بورد بر بیاید.

فلای بورد کیش

4. پاراسل سواری در کیش

پاراسل جزو تفریحات آبی در نظر گرفته می شود. چتر به کمر فرد محکم بسته میشه و به کمک یک قایق موتوری به پرواز در آمده و حرکت داده می شود. بر روی پاراسل از1تا5نفر قابلیت دارد. تعداد نفرات افراد بستگیبه وزن کلی شان محاسبه میشه

پاراسل کیش

5. کریزی بوت در کیش

کریزی بوت یا قایق دیوانه اولین قایق تندروی کیش  که با قایق های موتوری که تا به حال سوار شده اید فرق زیادی دارد. با این قایق می توان مانورهای بسیار سریع و خیره کننده انجام داد  این قایق شیک، سنگین و مهیج به دل آب می زند و گردشگران تور کیش از تهران را حسابی به هیجان می آورد. از بین 10تا15نفر میشود از ایم قایق استفاده کرد.

کریزی بوت کیش

6.غواصی در کیش

غواصی از تفریحات آبی کیش است که این تفریح این روزها اختصاص به غواصان حرفه ای ندارد چرا که یک فرد معمولی نیز با نیم ساعت آموزش دیدن می تواند به دل آب های آزاد بزند و در اعماق خلیج فارس غواصی را تجربه کند. پوشش مرجانی ساحل شرقی کیش بهترین مکان برای غواصی هست که غواصی در کیش در سطوح اسنورکلینگ و نایت دایو برگزار می شود و امکان عکاسی ماکرو از افراد نیز در زیر آب فراهم است.

 غواصی کیش

7. کایت بوردینگ در کیش

کایت را در با اسکی روی آب اشتباه نگیرید ولی از آنجا که چیزی شبیه به پاراگلایدر به آن نصب است، داستانش با اسکی های معمولی فرق می کند. با کایت نیز می توان نوعی اسکی روی آب را تجربه کنیم. کایت بوردینگ یک تفریح حرفه ای  و برای مبادرت به آن باید عضلاتی ورزیده و آمادگی جسمانی بالا داشته باشند.

کات بوردینگ کیش

منبع: https://20gasht.com

نظرات در مورد تفریحات هیجانی کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *