جزایر ناز قشم

جزایر ناز قشم

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 3,50 از 5 ( 4 رای )
Loading...

جزایر ناز

یکی از عجایب هفت گانه جزیره قشم جزایر ناز است که به نوعی زیبا ترین است. خود این جزیره در ساحل جنوب شرقی جزیره قشم ، جایی در مسیر جاده ساحلی جنوبی و نرسیده به اسکله ساحلی روستای سوزا قرار داده شده است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر درباره این جزیره ی دیدنی برایتان توضیح دهیم و با سفر به جزیره ناز در تور قشم خاطره ای به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

جزیره ناز قشم
شاید باورتان نشود اما منطقه ای در جنوب ایران و در حاشیه خلیج فارس وجود دارد که می تواند بر روی آب راه بروید و هنگامی که جزر دریا باشد یک کیلومتر در دریا پیاده روی کنید و تا بلندی های جزیره ناز را بدون آن که خیس شوید تماشا کنید و لذت ببرید. همچنین از سکوی صخره اعمال جزایر تصویری متفاوت خلیج فارس ، تنگه هرمز ، جزیره لارک و ساحل قشم را تماشا کنید. برای این کار باید به ساعات جزر آب توجه داشته باشید. علاوه بر پیاده روی در این منطقه ورزشهای آبی بی نظیری هم وجود دارد که می تواند سفر شما را بی نظیر تر از همیشه نماید.

جزایر ناز قشم

تفریحات جزیره ناز

۱ – پیاده روی در آب دریا

بهترین کار و بی هزینه ترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که، پیاده روی در سواحل را تجربه کنید. عمق آب نهایت به مچ پایتان برسد و با قدم گذاشتن بر روی شن های نرم و خیس احساس آرامش فوق العاده ای برایتان به ارمغان ی رساند. حتماً یک دوبین عکاسی مناسب یا موبایلی که دوربین خوبی داشته باشد همراه خودتان  داشته باشید که در این سفر می توانید از این جزایر بی نظیر ایرانی استفاده کنید.

جزیره ناز قشم

۲- آفرود سواری در جزایر ناز

یکی از تفریحات هیجان انگیز این سفر آفرود سواری است. برای رانندگی در این جزیره می تواند جدیدترین خودروهای اسپورت ، لوکس یا شاسی بلند را کرایه کنید و لذت رانندگی را در این جزیره تجربه کنید. توجه داشته باشید که بهتر است برای تجربه این ورزش جذاب در همان حاشیه ساحل بمانید و خودروی تان را روی سکوی جزیره نبرید. این کار باعث آسیب رساندن به محیط زیست ، منظره زیبای این جزیره برای گردشگری است که به قصد عکاسی به این مکان سفر کرده اند.

جزیره ناز قشم

۳ – کرایه اسب و شتر

سواری با اسب یا شتر در نزدیکی دریا می تواند منظره ی زیبایی را به وجود بیاورد ، حتماً موبایل یا دوربین مناسب را همراه با خودتان ببرید تا زمانی که بر زین سوار هستید عکس های مناسب از خودتان تهیه کنید.

این جزیره در جنوب کشور قرار دارد و عموما در فصل تابستان به دلیل گرمای بیش از حد شرایط هوایی نامناسبی در این منطقه برقرار است ، ما پیشنهاد می کنیم که در فواصل پاییز و زمستان به جزایر ناز سفر کنید چرا که هوا بسیار مناسب است. البته فصل بهار هم در این جزایر شرایط مساعدی دارد و اگر خواستید و میتواند فصل مناسبی برای سفر می باشد.

نظرات در مورد جزایر ناز قشم

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *