جزیره پرنس استانبول

جزیره پرنس استانبول

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

یکی از جزایر دیدنی ترکیه که در سفر حتما باید از این جزیره دیدن کنید جزیره پرنس استانبول که یکی از بهترین جاهای دیدنیست.جزیره پرنس در قسمت آسیایی ترکیه در نزدیکی شهر استانبول قرار دارد وتنها مسیر یا بهتر است بگوییم تنها را برای ورود به این جزیره قایق است. کشور ترکیه جاذبه های زیادی دارد اما جزیره پرنس ترکیه حرف اول را در بین جاذبه های استانبول میزند. این جزیره در زمانی محل تبعید شاهزادگان خاطی بوده است اما امروزه به مکانی لوکس برای تفریح و استراحت تبدیل شده است که توجه گردشگران زیادی در تور استانبول را به خود جذب کرده است.

جزیره پرنس ترکیه

توجه داشته باشید که استفاده از ماشین در جزیره پرنس ممنوع میباشد و فقط میتوانید از دو چرخه یا درشکه استفاده کنید.همین موضوع باعث شده این جزیره مکان مناسبی برای پیدا کردن آرامش باشد.همین طور خبری هم از آلودگی و ترافیک در این جزیره نیست.در جزیره بیوک آدا جاذبه های تاریخی نیز دارد که قطعا برایتان جذاب خواهد بود، معروف ترین این جاذبه ها کلیسای آیایورگی است که در بالای بلند ترین تپه جزیره قرار دارد و قدمت آن به قرن ششم بر می گردد؛ اگر به این کلیسا رفتید نمای زیبای دریا و جزایر را از دست ندهید، در سمت دیگر زمانی که از سمت تپه به پایین می آیید، یتیم خانه قدیمی یونانی دیده می شود که با بنایی چوبی در 20.000 متر مربع یکی از دیدنی ترین مکان های جزیره است؛ به علاوه در این جزیره می توانید کلیسای آییوس نیکولاس والد گریک، مسجد حمیدیه و همین طور بقایای هتلی قدیمی مربوط به قرن 19 را ببینید.

جزیره پرنس ترکیه

جزیره زیبای پرنس بدون شک یکی از بهترین جزیره های استانبول که ی توانید تجربه آرامش و هوای بدون دود را در این جزیره داشته باشید. یکی از دیدنی های جزیره پرنس، کلیسایی زیبا برفراز یک تپه است، وقتی با استفاده از درشکه ها و اسب ها و دوچرخه به کلیسا رسیدید، از منظره ای که زیر پای شما قرار دارد شگفت زده می شوید، چراکه چشم اندازی زیبا از جزیره بیوک آدا پیش چشمان شما قرار میگیرد.

موقعیت مکانی جزیره پرنس ترکیه:

نظرات در مورد جزیره پرنس استانبول

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *