رستوران الوند قشم

رستوران الوند قشم

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 2 رای )
Loading...

یکی از بهترین رستوران های جزیره قشم رستوران الوند است که در هر ماه سال 93 شروع به کار کرده است. این رستوران واقع در بلوار آزادگان قشم است در قدیم این هتل در کنار هتل دیپلمات بوده و چشم انداز خیلی خوبی رو به دریا وطبیعت داشته است اما الان دگر در اون موقعیت نیست. این رستوران در هتل مجلل الوند قشم جای دارد. رستوران الوند همه روزه درحال خدمات رسانی به مسافران تور قشم می باشد.

رستوران الوند قشم

در ستوران الوند همه ذائقه و سلیقه در نظر گرفته شده است و متنوع ترین غذاها را ارائه می دهند.منوی متنوع و خوشمزه رستوران الوند قشم شامل انواع غذاهای ایرانی و دریایی است که با کیفیت بالا به شما غزیزان ارائه میدهند همین امر باعث می شود تا هتل میهنمان الوند و مسافران دیگر هم به این رستوران مراجعه کنند. همچنین فضای رسمی و شیک رستوران حسی دلنشین و بی نظیر را در هنگام خوردن غذا به خودتان منتقل می کند.

رستوران الوند قشم

رستوران الوند دارای انواع غذاهای ایرانی و دریایی است و بیش از حد محیط رسمی برای انجام میهمانی ،رستوران الوند شرایط مناسب برای دسترسی به مرکز شهر دارد. حتما در نظر داشته باشید که بشقاب میکس دریایی که یکی از غذاهای ویژه این رستوران است که به شما پیشنهاد می کنیم.

ساعت کاری رستوران الوند قشم:

رستوران الوند همه روزه از ساعت 12 تا 23 بامداد در حال خدمات رسانی به شما عزیزان است.

آدرس رستوران الوند قشم:

بلوار آزادگان ، میدان جنوب غربی شهدای قشم (نبش خیابان الهیه)

نظرات در مورد رستوران الوند قشم

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *