رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 2,67 از 5 ( 3 رای )
Loading...

رستوران رویال استار کیش در اسفند ماه سال 1391 با ظرفیت 200 نفر در فضای بسته و 50 نفر در فضای باز شروع به کار کرده است. رویال استار کیش به دلیل سرو غذاهای سبک ، بسیار مناسب برای شام و یک غذای مناسب در کنار خانواده است. بهترین برگر و استیک های جزیره کیش را باید در این رستوران میل کنید. رستوران رویال استار کیش آماده خدمت رسانی به تمامی مسافران تور کیش می باشند.

رستوران رویال استار کیش

امکانات رستوران رویال استار کیش شامل پارکینگ ،  رزرو تلفنی ، تحویل رایگان در محل ، اینترنت رایگان و دستگاه پوز است. این رستوران فقط مهمان ایرانی ندارد بلکه مهمان های عرب زبان و مهمان های انگلیسی زبان هم دارند زیرا  تمامی پرسنل  این رستوران به این دو زبان مسلط هستند. اگر به دنبال یک رستوران با کیفیت و خوب میگردین به رستوران رویال استار کیش بروید و خاطره ای خوش را برای خود بسازید. محوطه روباز رستوران رویال استار کیش، یک بالکن نسبتاً بزرگ است که با گل و گیاهان زیبایی تزئین شده و مورد تایید تمامی مهمانان این رستوران قرار گرفته است.

دکور جذاب و پررنگ و لعابی رستوران رویال استار برای خانواده های کودک دار و برای خود کودک مناسب است. رستوران رویال استار کیش نوسازی شده است و از نظر تمیزی و کیفیت بی نظیر است همچنین برخورد پرسنلش مودبانه است و بر فضای داخلی و دکوری با میز و صندلی های رنگی  دارد و از آنجایی که غذاهای سبک می تواند فقط برای شام انتخاب شود پس این رستوران مکانی مناسب برای میل شام است.

رستوران رویال استار کیش

از یاد نبرید که این رستوران برای عکاسی بسیار مناسب است حتما ثبت خاطره کنید .

ساعت کاری رستوران رویال استار کیش

این رستوران همه روزه از ساعت  11صبح تا 23بامداد است.

آدرس رستوران رویال استار کیش

کیش ، بلوار صدف ، خیابان کرمان ، خیابان هرمزگان

موقعیت رستوران رویال استار کیش روی نقشه

 

نظرات در مورد رستوران رویال استار کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *