رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,50 از 5 ( 2 رای )
Loading...

رستوران شاندیز کیش توسط حاج علی صفدری با 50 سال تجربه و سابقه در شاندیز مشهد که به نام پدر شیشلیک ایران شناخته می شود در سال 1379 در جزیره کیش افتتاح شد. پس از گذشت 20 سال، رستوران شاندیز مرجان کیش هر روز میزبان بیش از 1000 مسافر ، کیشوند و هنرمندان بنام این سرزمین می باشد.
رستوران شاندیز صفدری کیش در نزیکی ساحل مرجان قرار گرفته است..

• رستورانی شاندیز ساحلی، با چشم انداز بینظیر خلیج فارس.
• شما می توانید طعم به یاد ماندنی شاندیز اصل را در کیش هم تجربه کنید.
• در رستوران شاندیز کیش هم همه مواد اولیه مستقیما از شعبه مرکزی مشهد تامین می شود..
• پدر شیشلیک ایران نامیست که رستوران شاندیز صفدری با پنجاه سال سابقه به این نام شناخته می شود.

رستوران شاندیز کیش برگزارکننده بزرگترین کنسرت شبانه بهمراه محبوب ترین خواننده های جزیره می باشد.
رستوران شاندیز کیش در خلیج همیشگی فارس بزرگترین رستوران کشور ایران می باشد.
یکی از بهترین و بزرگترین رستوران های ساحلی و موزیکال جزیره کیش رستوران شاندیز صفدری کیش می باشد.

برگزاری میهمانی های رسمی در رستوران شاندیز کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش ۹۰۰ نفر ظرفیت دارد و شیشلیک های مشهور این رستوران باعث شده است که رستوران شاندیز کیش به عنوان پدر شیشلیک ایران شناخته شود.

سالن اصلی و مجلل رستوران شاندیز مرجان با فضای سبز و درختان بومی در دل باغی با بیش از 7000 متر مربع بهمراه آبنما و نهرهای زیبا ساخته شده است که در اطراف آن تعدادی آلاچیق ، سالن لمکده مخصوص و کافی شاپ با انواع قلیان های ایرانی و عربی و همچنین اتاق مخصوص بازی های کامپیوتری کودکان وجود دارد.

شاندیز کیش کجاست؟

شهریست در شمال شرق ایران در استان خراسان رضویس که در ۱۲ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد. درههای مصفا و پرآبی به همراه درختان سر به فلک کشیده، آب و هوای معتدل شاندیز، گلهای وحشی و رودخانه های روانی که از دامنه های شمالی کوههای بینالود سرچشمه میگیرند از ویژگیهای منحصربهفرد شاندیز است که مناظر زیبایی را آفریده اند و گردشگران بسیاری را در تمام فصول سال به این ناحیه می کشانند که رودهای مغان، مج، مایان، دهبار، جاغرق، کنگ و زرشک از جمله این رودها میباشند.
محصول‌های مهم و سوغات شاندیز
مهمترین محصول تولیدی باغی در این شهر گیلاس است. ، سوغات معروف و ناب این شهر صنایع دستی و به ویژه پوستین‌دوزی است کلیه محصولات پوستی مانند کت و کلاه و … از شهر شاندیز به دیگر شهرهای ایران ارسال می‌گردد. غذای معروف شاندیز، شیشلیک شاندیز است که از شش تکه گوشت گوسفند با روش پخت مخصوص تهیه می‌شود و شهرت جهانی داشته و در بسیاری نقاط ایران و جهان رستورانهایی با نام این شهر زیبا وجود دارد که به عرضه غذای لذیذ شیشلیک شاندیز می‌پردازند.

آدرس و موقعیت رستوران شاندیز کیش روی نقشه

 

نظرات در مورد رستوران شاندیز صفدری کیش

تاکنون 1 نظر ثبت شده است

  1. خلج

    من ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ برای ناهار به شاندیز صفدری رفتم … افتضاح ترین غذای عمرم رو خوردم … در حالیکه ۵ سال پیش تو همین رستوران غذا خوردم و راضی بودم … کلا از برخورد کارکنان گرفته تا کیفیت غذا همه چیز بد بود … تا شب بوی بد رستوران اجازه نداد بتونم غذای دیگه ای بخورم

    پاسخ

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *