ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

یکی از جذابیت های هر جزیره ای سواحل آن محسوب میشوند. به میهمانان تور کیش پیشنهاد میشه حتما از این مکان دیدن کنند. از بین سواحل کیش، ساحل مرجان کیش یکی از زیباترین سواحل کیش به شمار می‌آید، ما در این مطلب قصد داریم تا شما دوستان جان را با ساحل مرجان کیش و امکانات آن آشنا کنیم.

ساحل مرجان

ساحل مرجان کیش در بخش شرقی جزیره واقع شده است و یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه  های آن به حساب می آید. در نوار ساحلی، آلاچیق ها و درختان نخل را می بینید که در پس‌زمینه منظره ای چشم انداز ردیف شده اند. تماشای غروب آفتاب از اینجا بسیار ارامش بخش است! میشود به همین دلیل است که این ساحل در این زمان نسبتاً شلوغ است .پس اگر علاقمند به عکاسی هستید میتوانید در زمان طلوع و غروب خورشید به ساحل مرجان کیش رفته و از منظره زیبا و کمنظیر آن عکاسی کنید.این ساحل به کلوب های ورزش های آبی نیز مجهز است .همچنین وجود تفریحات آبی متعدد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم جذابیت ساحل مرجان کیش  را دو برابر می کند.

ساخت اسکله جدید در ساحل مرجان کیش

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از مراحل طراحی و اجرایی ساخت اسکله جدید مرجان کیش با معماری مدرن خبر داد.

ساحل مرجان

جالب است بدانید؛

مرجانهای این ساحل بعد از مرگ به شکل اسفنجهایی با شکافهای ریز به رنگ سفید در میآیند که جلوهای زیبا و کم نظیر به این ساحل می بخشند.البته شفاف بودن آب دریا در کیش جذتبیت خود را دارد، چیزی که این ساحل را بیشتر به شفاف بودن و زیبایی معروف کرده وجود انواع صدف، حلزون، شقایق‌ دریایی، عروس‌های دریایی وانواع مختلف ماهی های زینتی درون دریا است.

بیشتر هتل های کیش اطراف ساحل مرجان هستند که از جمله این هتلهای مهم میتوان به هتل داریوش، ارم و همچنین هتل پارمیس نام برد. در صورتیکه قصد دارید به مدت چند روز در این جزیره اقامت داشته باشید میتوانید به راحتی یکی از این هتلها را رزرو کنید. در این صورت به سادگی قادر خواهید بود به ساحل مرجان رفت و آمد کنید.

ساحل مرجان

مهم ترین امکانات ساحل مرجان کیش

محوطه سازی زیبا و وجود آلاچیق های متنوع جهت راحتی افراد

باربیکیو جهت طبخ غذا و جلوگیری از آسیب به محیط

وسائل بازی کودکان

سرویس بهداشتی

وجود پیست دوچرخه و امکان کرایه کردن دوچرخه و استفاده از آن در اطراف ساحل مرجان

ساحل مرجان

تفریحات دریایی، غواصی، قایق های تفریحی، کایت سواری، جت اسکی، بنانا سواری، پاراسل و فلای بردو شاتل از امکانات تفریحی پارک ساحلی مرجان است.

ساحا مرجان کجاست؟

یکی از مهم‌ترین مراکز خرید کیش است وساحل مرجان در مجاورت این بازار وقرار دارد. این ساحل زیبا نقطه تلاقی بازار مرجان و دریای نیلگون خلیج فارس است.

بسیاری از مسافرین پس از انجام خریدهایشان برای رفع خستگی به این ساحل مراجعه می‌کنند.

ولی اگر مهیمانان تور کیش بدنبال آرامش هستید ودوست دارید از مکان های پر جعیت دوری کنید پیشنهاد ما به شما اسکله کوچک ساحل مرجان است.

آدرس و موقعیت ساحل مرجان کیش روی نقشه

نظرات در مورد ساحل مرجان کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *