سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,86 از 5 ( 7 رای )
Loading...

سرزمین موج های آبی مشهد از بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه محسوب می شود، سرسره تاپسی توروی این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال 2010 از طرف انجمن پارک های آبی جهان است و همچنین از حیث امکانات در رده کاملترین پارک های آبی دنیا به شمار می آید. همچنین این مجموعه موفق به دریافت نشان استاندارد ایران شده است. این مجموعه با فراهم آوردن محیطی امن در خدمت سلامت جسمی و در طول آن سلامت روان تک تک افراد جامعه بوده و بی گمان یکی از قطبهای تفریحی کشور به شمار می آید. برای دسترسی به مجموعه سرزمین موج های آبی می توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارک ملت ابتدای بلوار امامت مراجعه کرده و از آنجا به راحتی با سرویس های قاسم آباد به مجموعه برسید. سرزمین موج های آبی مشهد دارای امکانات و تفریحات زیر جهت مسافران تور مشهد می باشد:

سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی و….

بلیط های تخفیف دار موج های آبی در باجه های روزنامه فروشی و برخی هتل ها به فروش می رسد.همچنین بلیط های تخفیف دار را می توانید از سایت مجموعه تهیه فرمایید. ساعات کار سرزمین موج های آبی در تابستان ۹ صبح الی ۲۴ می باشد و در ایام دیگر سال تا ساعت ۲۱ می باشد.  گفتنی است سرزمین موج های آبی مشهد سرسره سیصد متری بسیار پر هیجان را به همراه جت موج به مجموعه اضافه کرده است. بی مثال بودن این مجموعه باعث گشته تا به تجربه ای دلچسب و به یادماندنی برای زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) فراهم آورد که همانا بزرگترین لوح افتخار ما محسوب می گردد.

تصاویر سرزمین موج های آبی مشهد:

  • Sarzamin-mojhaye-abi
  • Sarzamin-mojhaye-abi2
  • Sarzamin-mojhaye-abi3

آدرس مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد جهت مسافران تور مشهد: مشهد – قاسم آباد – بلوار اندیشه – نبش اندیشه ۸۳

وب سایت رسمی مجموعه سرزمین موج های آبی: www.wwlpark.com

آدرس و موقعیت سرزمین موج های آبی مشهد روی نقشه

نظرات در مورد سرزمین موج های آبی مشهد

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *