سفری به کیش مروارید خلیج فارس

سفری به کیش مروارید خلیج فارس

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

تور کیش سفری به یاد ماندنی به مروارید خلیج فارس

یکی از سفرهایی که همیشه لذت بخش است، سفر به جزیره زیبای کیش است. این جزیره ی زیبا با طبیعت منحصر به فرد، تفریحات خاص آبی، مراکز خرید لاکچری و اقامتگاههای متنوع، یکی از گزینه های روی میز برای افرادی است که به دنبال مکانی برای مسافرت هستند.

تصور اینکه در هوای سرد، سوار هواپیما شوید و سپی در حالتی از هواپیما خارج شوید که بادی گرم و ملایم گونه های شما را نوازش می کند، از لذت هایی است که تور کیش به شما هدیه می دهد.

مختصری درباره کیش

جزیره کیش با مساحت 91 کیلومتری در دهانه خلیج فارس ودر نزدیکی تنگه هرمز قرار دارد. این جزیره دارای نوار ساحلی 43 کیلومتری بسیار زیبا و منحصربفرد است. بیشترین عرض این جزیره 7.5 کیلومتر و و طول ساحل غربی به ساحل شرقی آن حدود 45 کیلومتر است.

تجربه تور کیش

جاذبه های گردشگری کیش

در گوشه گوشه این جزیره زیبا می‌توانید از تماشای جاذبه هاي‌ طبیعی و تاریخی مختلف لذت ببرید. جزیره کیش با وجود مساحت کم جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد. شاید اولین چیزی که در بدو ورود چشم های شما را می نوازد، بوته های بزرگ گل های کاغذی باشد که شما را مجذوب خود می کند. کشتی یونانی از جاذبه هایی که است که به گونه ای به نمادی از کیش هم تبدیل شده است. اگر به دنبال یک مکان دنج و آرام درکنار ساحل برای استراحت هستید هتل ترنج کیش که یک هتل دریایی به شمار می‌رود گزینه خوبی است.

ساحل مرجانی، شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره، آب انبار دوقلو، درخت سبز و …. از جاذبه های گردشگری کیش هستند.

پارک آبی اوشن، گشت سافاری، پارک دلفین ها، غواصی، پاراسل، کشتی تفریحی اوستا و بسیاری موارد دیگر، همه و همه تفریحات بی نظیر کیش هستند.

مرکز خرید دامون، مرکز تجاری سارینا ، بازار مروارید، بازار مریم و …. از جمله مجتمع های تجاری هستند که در سفر به کیش حتما به آنها سری بزنید و لذت یک خرید لوکس را به خود هدیه دهید.

این همه تفریحات متنوع و این همه جاذبه های دیدنی و مراکز خرید متنوع، این جزیره را به مکانی خاص تبدیل نموده است که مقصد گردشگران بسیاری شده است. جاهای دیدنی و معروف در تور کیش کدامند؟

کشتی یونانی، ساحل درختان نارگیل، قلعه جنی کیش، شهر زیزمینی کاریز، دره پرتغالی ها، درخت سبز کیش

حمل و نقل در کیش

رفت و آمد به جزیره کیش از طریق هوایی یعنی فرودگاه بین‌المللی کیش و همچنین به صورت دریایی از طریق بندر کیش انجام می‌شود. اغلب تورهای کیش  مسافران را با هواپیما به جزیره می‌رسانند. اگر نخواهید با تور کیش به جزیره سفر کنید خودتان می‌توانید بلیط هواپیما کیش را از وب‌سایت بیت گشت تهیه کنید.

گونه هاي‌ بسیار کمیابی از ماهیان دراین منطقه زندگی می‌کنند که نمونه هاي‌ آنان رابه ندرت می‌توان در مناطق دیگر جهان و ایران پیدا کرد. کیش دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است و میانگین دمای سالیانه این جزیره 26.6 درجه سانتی گراد است.

مدیریت هزینه در سفر به کیش

مسئله ای که در سفر به کیش مطرح می شود، هزینه های نسبتاً بالای آن است. بلیط هواپیما برای رفت و برگشت، هزینه هتل، تفریحات آبی، کشتی های تفریحی، کنسرت ها و فستیوال ها و …. همه و همه هزینه های زیادی را شامل می شوند.

برای یک سفر لذت بخش به جزیره زیبای کیش و مدیریت هزینه به این نکات هم توجه داشته باشید:

  • در ایام پایانی هفته و ایام پیک مسافرت، افراد بیشتری به کیش سفر می کنند. بنابراین برای مدیریت هزینه بهتر است شما اوایل هفته و ایام غیر تعطیل را برای مسافرت انتخاب کنید.
  • در ماههای گرم سال، توریست های کمتری به کیش سفر می کنند. بنابر این اگر با گرمی هوا مشکل چندانی ندارید، در اواخر بهار و تابستان اقدام به مسافرت رفتن بنمایید.

اینجاست که مسئله انتخاب یک تور مناسب مطرح می شود. چنانچه قصد سفر به قشم یا مشهد را دارید نیز میتوانید تور مشهد یا تور قشم مورد نظر خود را از 20 گشت بخواهید.

مدیریت هزینه در سفر به کیش

تماس با بیست گشت

آدرس: خیابان ولیعصر،بالاتر از زرتشت،ساختمان پرستو،واحد 101

تلفن: 88921447 021

پشتیبانی: 09334852221 — 09123183809

ساعات کاری: 9 صبح الی 18

وبسایت: https://20gasht.com

ایمیل: [email protected]

 

نظرات در مورد سفری به کیش مروارید خلیج فارس

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *