مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

مرکز خرید دامون کیش در سال 1388 تاسیس شده است. مدیر پاساژ دامون کیش، فرد خاصی نیست زیرا این شرکت به طور گسترده ای فعالیت داشته و دارای سهامداران بسیار زیادی است. در واقع شرکت دامون کیش صاحب مرکز خرید  دامون کیش است که نه تنها جنبه تجاری دارد بلکه از نظر تفریحی هم بهترین گزینه برای سپری کردن اوقاتی خوش همراه با خانواده است. شرکت دامون کیش از احداث چنین مرکز تجاری و تفریحی هدفی والا داشت که توانست به خوبی آن را اجرا کند و اکنون به یکی از غول های تجاری و تفریحی در کیش تبدیل شده است. مرکز خرید دامون به واسطه امکانات تفریحی آغوش خود را به روی بومیان و گردشگران باز کرده است. تصاویر این مکان، خود گواهی داد که این بازار با اتکا به زیربنای ۱۳۰۰۰ متری و بیش از ۱۰۰ فروشگاه و خدمات یک آغوش بزرگ برای گردشگری است که قصد خرید و تفریح دارند و به این جزیره مرجانی سفر می کنند.

مرکز خرید دامون کیش

پیست اسکی دامون کیش

کسانی که از هوای گر جزیره کیش خسته شدند و به دنبال یک تفریح و یک جای خنک میگردند باید بگویم که این مرکز خرید پیست اسکی دارد و شما عزیزان به همراه خانواده میتوانید از این مکان استفاده کنید و تایمی خوش و به یاد ماندنی در این مکان بگذرانید. در این مکان به شما و کودکانتان کفش مخصوص اسکی هم میدهند و شما نیازی به خریداری وسایل ندارید. پیست اسکی دامون در طبقه دوم این مرکز خرید قرار دارد.

مرکز خرید دامون کیش

نزدیک ترین هتل به مرکز خرید دامون کیش

برای دسترسی به این بازار کیش می توانید هتل گلدیس کیش را رزرو کنید. هتل گلدیس یکی از هتل های نزدیک به این مکان است که فاصله ای اندک با مرکز خرید دامون جزیره کیش دارد.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش از مراکز خرید مجهز درجزیره زیبای کیش است که در دو طبقه تجاری با 100 غرفه و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مسافران عرضه می کند و محیطی شاد را برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم میسازد. اجناسی که در این مرکز خرید پیدا می شود اجناسی مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر و… در این مرکز به فروش می‌رسد.

ساعت کاری مرکز خرید دامون کیش

از 9 صبح تا 13.30 و بعد ازظهرها از ساعت 17 تا 23 است.

مرکز خرید دامون کیش

آدرس مرکز خرید دامون کیش

این مرکز خرید در خیابان وصال، نزدیک مجتمع مسکونی دامون کیش قرار دارد.

موقعیت مرکز خرید دامون کیش روی نقشه

نظرات در مورد مرکز خرید دامون کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *