مرکز خرید رویال مال کیش

مرکز خرید رویال مال کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,00 از 5 ( 3 رای )
Loading...

این مرکز خرید در زمینی به مساحت 6495 متر مربع و زیر بنای کل 24200 متر مربع در بهمن ماه سال 1394 شروع به کار کرده است و بنا خدمات با کیفیتی را در اختیار گردشگران تور کیش قرار می دهد. مرکز خرید رویال مال کیش دارای 5 طبقه  که دو طبقه تجاری با 6 واحد زیربنا و دو طبقه اداری با 54 واحد زیربنای مفید و یک فودکورت است که در نوع خود بهترین است.

مرکز خرید رویال مال کیش

مرکز خرید رویال مال کیش بدون شک یکی از مدرن ترین و با شکوه ترین بازارها و مراکز خرید در کیش هست و بیشتر برندهای دنیا در آن فروشگاه و نمایندگی داردند.
چندین سال است که کیش یکی از قطب های قدرتمند گردشگری در ایران است  و توجه گردشگران را به خود جلب می کند .

مرکز خرید رویال مال کیش

این بازار مجهز به پله برقی و آسانسور می باشد که برای آسان تر شدن رفت و آمد بین طبقات میباشد.
در واحدهای تجاری رویال مال کیش کالاهایی نظریه پوشاک آقایان و خانم ها ، لوازم منزل ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، وسایل دیجیتالی و… به فروش می رسد که بیش از سایر برندهای جهان مانند اپل ، ماوی ، گریماس ، سامسونگ ، جی ، دلونگی ، کنود ، پاندا ، تامی هایلفیگر ، کت ، اسپریت و همچنین مادر کر در حال فعالیت است.

مرکز خرید رویال مال کیش
خدمات رفاهی در رویال مال کیش

همانطور که مراکز خرید بزرگتر از امکانات رفاهی بالاتری دارد ، این مرکز خرید نیز دارای خدمات رفاهی چشم گیری است.
بعد از یک گشت و گذار و خرید آسان وقت یک شکم گردی حسابی است ، به طبقه 5 این مرکز خرید بروید و از غذاهای خوشمزه رستوران میل کنید .
وجود کافی شاپ و فست فود در طبقه همکف این نگرانی را هم حل کرده و شما عزیزان و مسافران تور کیش می توانید با یک فنجان قهوه خستگی راه رفتن و خرید را از خود دور کنید.
اگر اجناستان سنگین است و از طریق پله برقی نمی تواند به طبقات بروید می توانید برای سهولت در رفت و آمد از آسانسورهای نفر بر و باربر این مجتمع تجاری استفاده کنید.

مرکز خرید رویال مال کیش
ساعت کاری مرکز خرید رویال مال کیش برای رفاه حال مسافران ، گردشگران در دو نوبت صبح و بعد از ظهر است. شیفت  صبح از ساعت 9:30 تا 13:30 و بعد از ظهر از ساعت 17:30 تا 22:30 است .

آدرس رویال مال کیش

مرکز خرید رویال مال کیش در خیابان رودکی ، میدان پردیس نبش هتل پانیذ واقع شده است.

موقعیت رویال مال کیش روی نقشه

نظرات در مورد مرکز خرید رویال مال کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *