مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

مرکز خرید زیتون واقع درساحل غربی کیش یکی از پر رفت آمد ترین مراکز خریدی است که تمامی افرادی که به کیش سفر می کنند یک به این مرکز خرید رفتند. این مرکز خرید در سال 1376 تا به حال در حال خدمات رسانی به مردم می باشد. ساختمان مرکز خرید زیتون کیش 2 طبقه می باشد. مساحت این مکان چیزی حدود 5000 متر مربع است. در این مرکز خرید حدودا 105 فروشگاه وجود دارد که همه روزه درحال خدمات رسانی می باشند.

بازار زیتون کیش

پاساژ زیتون کیش به دلیل مناسب بودن قیمت اجناس مورد استقبال خیلی از مردم قرار میگیرد. انواع مختلفی از اجناس در این مرکز خرید وجود دارد که از کیفت عالی با قیمت مناسب گرفته تا اجناس بی کیفت . مرکز خرید زیتون چون اجناس خوب با قیمت خوب وجود دارد مورد توجه خیلی از مردم قرار میگیرد و افرادی که به این مرکز خرید می روند با دقت فراوان خرید خود را انجام می دهند اما افرادی هم هستند که بدون توجه خرید انجام دادند و پس از خرید از این مرکز خرید ناراضی بودند.

مرکز خرید زیتون کیش

کالا هایی که در این مرکز خرید به فروش میرسد شامل:انواع لباسهای مردانه و زنانه و بچگانه ، لوازم خانگی ، روسری ، کیف و کفش ، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی و اسباب بازی و… می باشد.این مرکز خرید دارای رستوران و کافی شاپ می باشد که بعد از یک خرید زمان برای خستگی در کردن به آن ها مراجعه کنید . مرکز خرید زیتون کیش آماده خدمت رسانی به تمامی مسافران تورکیش می باشد.

بازار زیتون کیش

نکات مثبت مرکز خرید زیتون کیش

  • فاصله کم تا اسکله تفریحی
  • نزدیک بودن به هتل پارسیان
  • نزدیک بودن به بازار پانیذ
  • دسترسی آسان
  • بودن این مرکز خرید در خیابان اصلی

ساعت کاری مرکز خرید زیتون کیش

همه روزه از ساعت 9صبح تا 13:30و از17:00تا23:00 می باشد.

آدرس مرکز خرید زیتون کیش

جزیره کیش ، بلوار ساحل

موقعیت بازار زیتون کیش روی نقشه

نظرات در مورد مرکز خرید زیتون کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *