مرکز خرید مرجان کیش

مرکز خرید مرجان کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

آشنایی با بازار مرجان کیش

یکی از بازارهای کیش بازار بین المللی مرجان که به دلیل نزدیک بودن آن به ساحل زیبای جزیره کیش بازدید کننده زیادی دارد. دلیلش این است که گردشگران بعد از برگشت از یک بازارگردی در بازار بین المللی مرجان کیش حسابی می توانند از ساحل زیبا و آرام و اسکله کوچکی که در ساحل مرجان قرار دارد لذت ببرند. بازار مرجان کیش در زمینی به مساحت حدود 22800 مترمربع ، در یک طبقه ، در قسمت شرقی کیش احداث شده. بازار مرجان کیش دارای معماری بسیار جالبی است و در سال 1370 به بهره برداری رسید و در حال حاضر با بیش از 130 غرفه در حال کار کردن میباشد که در زمینه پوشاک ، کیف و کفش ، بهداشت و آرایشی ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، مواد غذایی و  خرازی فعالیت می کنند.

مرکز خرید مرجان کیش

مرکز خرید مرجان کیش در نزدیکی هتل های شباویز ، سیمرغ و کوثر احداث شده است. شما مسافران عزیز میتوانید در این مرکز خرید از وسایل تفریحی ورزشی مانند دوچرخه و موتور شارژی برای کامل کردن سفر آرامش بیشتر استفاده کنید و سرگرم شوید.

مرکز خرید مرجان کیش

یکی از جذابیت هایی که این مرکز خرید دارد این است که یک آکواریوم با ۸۰۰ نوع آبزی ، ۳۹ آبنما و ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ زیبایی در این مکان وجود دارد که جذابت زیادی برای مسافران تور کیش دارد. وجود این آکواریوم باعث شده که این مرکز خرید یکی از شیک ترین مراکز خرید کیش باشد.

مرکز خرید مرجان کیش

آدرس مرکز خرید مرجان کیش:

جزیره کیش ، میدان مرجان ، خیابان جهان

موقعیت مرکز خرید مرجان کیش روی نقشه

نظرات در مورد مرکز خرید مرجان کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *