مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش

مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

مرکز خرید پردیس 1

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید جزیره کیش که در سال 1371 زیر نظر مهندسین مشاور فرانسوی ساخته شد و از 228 غرفه تجاری تشکیل شده است، مرکز خرید پردیس 1 می باشد. هر ساله گردشگران و مسافران زیادی که به کیش سفر کرده‌اند از مرکز خرید پردیس 1 کیش دیدن و خرید می‌کنند. این مرکز خرید در دو طبقه ساخته شده است و 19854 متر مساحت دارد. خرید از بازارهای جزیره کیش با توجه به تنوع کالاها همیشه برای مسافران لذت بخش بوده و گردشگران و مسافران تور کیش لحظه آخری و یا عادی با هر قصد و نیتی که به کیش سفر کرده اند حتما از بازار پردیس 1 دیدن میکنند.

مرکز خرید پردیس کیش

شما با گشت‌ و‌ گذار در غرفه‌های مرکز خرید پردیس 1 کیش می‌توانید انواع لباس و پوشاک با کیفیت، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم یدکی و خانگی، عطر و ادکلن، منسوجات را ببینید و متناسب با سلیقه‌ی خود از آن‌ها خریداری کنید. در این مرکز خرید، برای راحتی مسافران و گردشگران جزیره کیش، رستوران‌ها، چایخانه‌های سنتی، کافی‌شاپ‌هایی را ساخته‌اند تا بازدیدکنندگان با خیال آسوده در این مرکز استراحت و تفریح کنند. بازارها و مراکز تجارت کیش با معماری مدرن و زیبا و با ارائه کالاهای بی نظیر به فعالیت اشتغال میپردازند. این بازارها یکی از جاذبه های اصلی بشمار می آید که سالانه تعداد قابل توجه مسافران و گردشگران را به جزیره کیش جذب می کند.

برای رفتن به مرکز خرید پردیس 1 کیش باید به آدرس خیابان فردوسی و بلوار رازی در مروارید خلیج فارس بروید. در این مجموعه برای خریداران برنامه‌هایی همچون قرعه‌کشی به همراه جوایز نفیس، اجراهای موزیک شاد و جُنگ شادی دایر شده تا لذت سفرشان چندین برابر شود. این بازار به یک تونلی به مرکز خرید پردیس2 کیش متصل شده است و شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید خودتان را به این مرکز خرید مدرن پردیس 2 برسانید.

مرکز خرید پردیس 2 کیش

مرکز خرید پردیس 2 کیش در سال 77 به بهره برداری رسید و در حال حاضر با بیش از 200 غرفه، در حال فعالیت می باشد.علاوه بر غرفه ها و واحدهای تجاری، دارای 10 واحد اداری می باشد.مرکز خرید پردیس 2 کیش در 4 طبقه احداث شده است و به هشت دستگاه پله برقی، هفت دستگاه آسانسور معمولی و دو دستگاه آسانسور شیشه ای مجهز گردیده است. در هر کدام از طبقه‌ها، غرفه‌هایی به صورت دورچین در گرداگرد آتریوم واقع شده‌اند و در وسط پاساژ مرکز خرید پردیس 2 فضای خالی به صورت آتریوم نامنظم وجود دارد که نخل‌های بلند و زیبایی به سمت طبقات بالا سر به فلک کشیده اند و به مجموعه زیبایی خاصی بخشیده است. مرکز خرید پردیس 2 کیش با دارا بودن امکانات قابل قبول و مغازه های متعدد و متنوع، جزو یکی از لوکس ترین بازارها و مراکز خرید کیش محسوب می گردد. در این دوبازار انواع پوشاک ، وسایل صوتی وتصویری ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، تلفن های همراه ، کیف و…مارک آرایشی نوبه ، اتود ، ایزادورا ، پوشاک ZARA ، ..وجود است.

همچنین مجموعه پردیس کیش با داشتن امکاناتی برای استراحت و تفریح گردشگران از جمله رستوران و چای خانه‌های سنتی و 3 کافی شاپ، لذت خرید را برای خریداران و بازدیدکنندگان این مجموعه دو چندان کرده است. برنامه‌های زیادی همچون اجرای موسیقی زنده، قرعه‌کشی شبانه، زمین‌بازی و فضای مکث و استراحت فضایی دلچسب و دلنشینی را برای رفاه بیشتر گردشگران و مسافران تور کیش مهیا نموده است.

آدرس و موقعیت مرکز خرید پردیس 1و2 روی نقشه

نظرات در مورد مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *