معرفی محله لارا آنتالیا

معرفی محله لارا آنتالیا

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

محله لارا:

ساحل شنی لارا به عنوان طولانی ترین ساحل شنی در ترکیه شناخته می شود. این ساحل در 18 کیلومتری جنوب شرقی  آنتالیا واقع شده است. آب و هوای لارا در طول سال گرم و دلپذیر است و دارای آب و هوائی مدیترانه ای است و با این حال در فصلهای بارانی برای تور آنتالیا بسیار خوشایند می باشد. درنظر بگیرید که ساحل لارا در آنتالیا شنی است و صخره ندارد. نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا است  که فقط با ۶ کیلومتر فاصله در شرق شهر آنتالیا قرار گرفته است. منطقه لارا در آنتالیا ( Lara region ) یک مکان بسیار دوست داشتنی مدیترانه ای با آب های شفاف و ملایم دریای مدیترانه و منطقه ای که با سرعتی بسیار باور نکردنی گسترش و پیشرفت یافته است و مهمتر اینکه هر روز شاهد پیشرفتی چشمگیر در صنعت گردشگری آنتالیا هستیم. همچنین از این ساحل تا فرودگاه آنتالیا حدود 12 کیلومتر فاصله است.

محله لارا آنتالیا
این منطقه دوست داشتنی پر است از امکانات جدید و شگفت انگیزی همچون : انواع پلاژها ، رستوران ها و کافه ها ، مراکز تفریحی متنوع ، صندلی های ساحلی به همراه چتر ، امکانات قایق سواری و … که همگی در اختیار شما بازدید کنندگان و مسافران عزیز تور آنتالیا می باشد
در لارا با استفاده از اتوبوس به راحتی می‌توانید به اقصی نقاط شهر بروید، همچنین در بلوار اصلی لارا ایستگاه‌هایی وجود دارند که می‌توانید از آنها موتور یا دوچرخه کرایه کنید. ساحل لارا با مساحتی در حدود 1800000 متر مربع یکی از بزرگترین تفرجگاه های آنتالیا نیز به شمار می رود که دارای 11 باشگاه ، 4 رستوران ، 4 کافه ، 2 زمین فوتبال ، یک پارک عجایب ، محوطه ای برای والیبال ساحلی ، ورزش های آبی مهیج ، اسکیت و فوتبال ساحلی و … تنها بخشی از امکانات ساحل لارا می باشد.

هتل های معروف لارا:

هتل باروت لارا

هتل کرون پلازا

هتل لارا ایمپایر لارا

هتل گرند پارک لارا

هتل تایتانیک لارا

هتل شروود ریزورت لارا

توجه داشته باشید که هتل های کمر کمی ارزان قیمت تر از بخش لارا هستند.

محله لارا

رستوران های معروف محله لارا:

رستوران آرما

رستوران آرما که در مقابل دریای مدیترانه قرار دارد و با چشم‌اندازی بی‌نظیر و تم کاملا سفید بدون شک یکی از بهترین رستورانهای آنتالیا به حساب میرسد این رستوران غذاهای مدیترانه‌ای، بین‌المللی، دریایی و اروپایی خوش‌طعمی را برای مهمان خود سرو می‌کند و همچنین دارای غذای حلال و مناسب برای گیاه‌خواران می باشد.

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

رستوران برتر بعدی آنتالیا، لارا بالیکوی است که از سال 2002 تا به حال یکی از بهترین رستوران ها در آنتالیا، در زمینه سرو غذاهای دریایی است .

رستوران هتل آسکا لارا

در این رستوران منوی متنوعی از غذاها و خوراک را برای مهمانان خود سرو می‌کند. درنظر داشته باشید در منوی آن تمامی مواد آلرژی‌زا اطلاع داده شده است.

لارا

موقعیت مکانی محله لارا:

نظرات در مورد معرفی محله لارا آنتالیا

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *