همه چیز درباره تورهای لحظه آخری مشهد

همه چیز درباره تورهای لحظه آخری مشهد

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

تور لحظه آخری مشهد

هواپیما، قطار یا هتلی جای خالی دارد و تا لحظه آخر پر نشده است و حالا حاضر است با پایین‌ترین نرخ ممکن آن را پر کند. پس قیمت آن مناسب است؛ ولی مشکل اینجاست که شما باید همین امروز یا فردا به سفر بروید.

تور لحظه آخری مشهد، شاید از آن تورهای مورد علاقه شما باشد که بتوانید با استفاده از آفرهای آن، یک سفر خوب و رویایی را برای خود رقم بزنید.

اگر معنی تور لحظه آخری، استفاده از صندلی‌ها و اتاق‌های خالی در لحظات آخر باشد، پس تقریبا نباید توقع داشته باشیم که در ایام شلوغی مشهد جای خالی پیدا شود، بلکه بهتر است با برنامه از چندین روز قبل تور خود را رزرو کنیم و اگر با محدودیت‌های مالی روبرو هستیم، سفر خود را به زمان خلوت بودن مشهد موکول کنیم یا از تور ارزان‌تر با امکانات کمتر استفاده کنیم.

برای اطلاع از تخفیف های تورها و همچنین اطلاع از تورهای لحظه آخری می توانید با شماره 02188921447 تماس بگیرید و با کارشناسان تور بیست گشت صحبت نمایید.

تور ارزان مشهد

تور ارزان مشهد، خدمتی دیگر از بیست گشت است. ارزان بودن این تور به معنای بی کیفیتی آن نیست. بلکه آژانس بیست گشت تمام تلاش خود را نموده است تا با حداقل کردن سود خود و ارائه خدمتی با بهترین کیفیت، امکان یک سفر خوب را برای شما فراهم نماید. قطعا شما هم پیش از خرید تور مشهد و یا هر تور دیگری، به دنبال ارزان ترین گزینه ها برای سفر خود هستید. برای خرید تور مشهد ارزان، سایت بیست گشت این امکان را برای شما فراهم کرده که از میان گزینه های متعدد، بلیط هواپیما مشهد ارزان و بهترین هتل را برای سفر خود انتخاب کرده تا بتوانید با کمترین هزینه سفر خود را برنامه ریزی کنید.

درباره تور لحظه آخری مشهد

بنابراین در صورتی که به دنبال تور مشهد، تور لحظه آخری مشهد، تور مشهد با هواپیما و حتی تور زمینی مشهد هستید، مطمئنا آژانس مسافرتی بیست گشت بهترین انتخاب برای شماست. پشتیبانی بیست و چهار ساعته کانترهاتی داخلی و خارجی بیست گشت این اطمینان را به شما می دهد که در هر ساعت شبانه روز و در هر زمینه ای نیاز به پشتیبانی و کمک داشتین آماده خدمت رسانی به شماست.

رزرو آنلاین تور مشهد از تهران

تور مشهد را می توانید از هر مبدا دلخواه به صورت آنلاین رزرو کنید. برای رزرو تور مشهد از تهران کافی ست در کادر جست و جو، شهر تهران را به عنوان مبدا سفر خود انتخاب کنید و جست و جو را بزنید. در ادامه لیست کاملی از تورهای مشهد از تهران برای شما نمایش داده می شود و شما می توانی تمام گزینه ها را از ارزان به گران مشاهده کنید. در این صفحه با استفاده از فیلترهای مختلف و تغییر پرواز می توانید قیمت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و تور مشهد ارزان را برای سفر خود آنلاین تهیه کنید

بهترین هتل های مشهد

انتخاب هتل یکی از مهم ترین موضوعات هنگام برنامه ریزی برای سفر است. برای خرید تور مشهد و انتخاب هتل باید دقت داشته داشته باشد که هتل چقدر تا حرم مام رضا (ع) فاصله دارد. پیش از سفر به مشهد بد نیست با تعدادی از هتل های نزدیک به حرم امام رضا آشنا شوید. تعدادی از هتل های نزدیک به حرم امام رضا در تور مهد عبارتند از:
هتل مدینه الرضا (ع) (5 ستاره)، هتل اترک (4 ستاره)، هتل درویشی (5 ستاره)، هتل جواد (4 ستاره)، هتل حیات شرق (3 ستاره)، هتل بشری (2 ستاره)، هتل آپارتمان پرهام (1 ستاره)، هتل هاترا (3 ستاره)، هتل الماس (4 ستاره)، هتل جواهر شرق (3 ستاره)، هتل آپارتمان ملل مشهد (3 ستاره)، هتل ادریس (2 ستاره)، هتل اطلس (3 ستاره)، هتل توس مشهد (4 ستاره)، هتل کیانا (4 ستاره)، هتل الماس ۲ (5 ستاره)، هتل پردیسان مشهد، هتل هما، هتل هما ۲، هتل اسپینو، هتل بین المللی قصر، هتل بین المللی کوثر ناب و …

در مشهد به کجا برویم و از چه چیز بازدید کنیم؟

مشهد مطمئناً مهمترین مکان زائری ایران است. با پرواز مستقیم از بحرین ، کویت ، افغانستان ، پاکستان و ترکیه می توان به آن سفر کرد، مشخص است که این شهر برای شیعیان از سراسر جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بازدید از حرم مطهر امام رضا (امام هشتم برای شیعیان) در قلب شهر در کنار هتل های مشهد لوکس یا کوچک را در نظر داشته باشید گاهی این مکان آنقدر شلوغ است که حتی رسیدن به حرم برای زائران دشوار است. آرامگاه شیخ بهایی ، محقق لبنانی که در بنیاد مکتب فلسفه اسلامی اصفهان فعال بود را در حرم امام رضا از دست ندهید.

خدمات دیگر آژانس بیست گشت

آژانس مسافرتی بیست گشت علاوه بر تورهای گفته شده، تور های متنوعی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

نمونه هایی از این تورها، تور کیش،تور قشم،تور ترکیه، تور  استانبول نوروز 1401 و تور آنتالیا است. تور لحظه آخری کیش،  و تور کیش نوروز 1400، از آن دسته تورهایی است که مسلماً کسی که قصد سفر به کیش را دارد، دوست ندارد آن را از دست بدهد.

مسافرت در شرایط کرونا

در شرایط فعلی بیماری کرونا، گردشگری بسیار کم شده است. وجود این بیماری واگیر دار سبب شده است تا بسیاری از مردم، مسافرت های خود را به شرایط بعد از کرونا منتقل کنند که کار بسیار درست و منطقی ای است.

اما پرسنل پرتلاش بیست گشت تمام سعی و تلاش خود را نموده اند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، شرایط بسیار مطلوب و مناسبی را برای افرادی ایجاد نمایند که ملزم به سفر هستند.

ممکن است در شرایط فعلی این سوال برای شما به وجود بیاید که:

آیا ممکن است مسافری با کرونای مثبت در تور  و یا هواپیما و قطار وجود داشته باشد؟

پاسخ این سوال قطعا خیر است.

افرادی که برای دریافت بلیط پرواز، قطار و حتی اتوبوس اقدام میکنند، کارت ملی خود را ارائه می دهند. اطلاعات کارت ملی این افراد وارد سامانه وزارت بهداشت می شود و با بانک اطلاعاتی افرادی که تست کرونای آنها طی دو هفته گذشته مثبت اعلام شده است مقایسه می شود و در صورتیکی بودن این کد ملی، اجازه مسافرت به این شخص داده نمی شود. بدین تربیت می توانید اطمینان حاصل نمایید که نه تنها در تور مسافرتی شما بلکه در هواپیما، قطار و اتوبوس شما هم فردی با کرونای مثبت وجود ندارد.

تماس با بیست گشت

آدرس: خیابان ولیعصر،بالاتر از زرتشت،ساختمان پرستو،واحد 101

تلفن: 88921447 021

پشتیبانی: 09334852221 — 09123183809

ساعات کاری: 9 صبح الی 18

وبسایت: https://20gasht.com

ایمیل: [email protected]

نظرات در مورد همه چیز درباره تورهای لحظه آخری مشهد

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *