کشتی های تفریحی در کیش

کشتی های تفریحی در کیش

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

معرفی کشتی های تفریحی جزیره کیش

در این پست قراره چنتا از بهترین کشتی های تفریحی  تور کیش به شما معرفی کنیم . کشتی تفریحی کیش یک کشتی کروز و مجلل با پذیرش شام یا ناهار به همراه موسیقی زنده و کلی برنامه هایسرگرم کننده در کیش است که به عنوان یک برنامه 2 ساعته به شما عزیان معرفی ی کنیم. کشتی های تفریحی در کیش دارای سالن مسافری و عرشه ای هستند که در مدت زمان طولانی ترین زمان پذیرش گشت دریایی را برای شما نشان میدهند. در طول سفر گروه موزیک با اجرای موسیقی های شاد و خاطره انگیز حال و هوای خوشی را برای میهمانان به وجود خواهند آورد. سرو شام یا ناهار هم به صورت رایگان در کشتی تفریحی انجام می شود. این کشتی ها را شما متوانید  به صورت روزانه یا بیشتر برای مهمانی های خود و مراسمات خودتان بگیرید.

کشتی تفریحی کیش

کشتی تفریحی اوستا کیش

یکی از بزرگ ترین کشتی های کیش کشتی تفریحی اوستا کیش است که مسافران زیادی طرفدار ان هستند و با برنامه ریزی دقیق لحظات شادی را برای مسافران می سازد. کشتی اوستا ، تنها کشتی دارای گواهینامه بین المللی ایزو 10002 و 10004 و 9001 در سطح جزیره کیش است و بیشتر استفاده کنندگان از این کشتی تفریحی رضایت کامل نشان می دهد. برنامه های کشتی تفریحی اوستا شامل  شام ، موسیقی زنده فارسی و عربی، کمدین استندآپ و … می باشد و در کشتی کافی شاپ با منوی هیجان انگیز وجود دارد. می توانید از عکاسان موجود بر روی عرشه بخواهید که از شما عکس یادگاری بگیرند مدت زمان گشت در این کشتی دو ساعت است. در آخر بدانید محل مراجعه برای سوارشدن به کشتی اوستا کیش “بندرگاه کیش است.

کشتی های تفریحی کیش

کشتی سیمرغ

یکی از کشتی های دیگر تفریحی که در جزیره کیش “کشتی سیمرغ کیش” است . کف این کشتی شیشه ای است و قابلیت دیدن داخل دریا را داردو از کشتی های شبانه کیش هم به حساب می آید. گشت و گذار در این کشتی از ساعت 9 شب شروع می شود و تا 2 بامداد در 2 سانس ادامه دارد. شما مسافران کیش  از ابتدای ورود به کشتی سیمرغ کیش ، شاهد برنامه های سرگرم کننده و بسیار مهیجی هستید که در ادامه این برنامه شامل ، اجرای موسیقی زنده ، سرو شام ، جنگ شادی ، قرعه کشی و اهدای جوایز و … باشید و می توانید لحظه ای بسیار شاد و به یادماندنی در کنار خانواده در این کشتی تفریحی تجربه کنید.

کشتی ارتمیس کیش

کشتی آرتمیس

یکی دیگر از کشتی های تفریحی کشتی آرتمیس کیش است که با گشتی دو ساعت دور جزیره کیش لحظات سراسر لذت و شادی را برای شما رقم میزند و کشتی تفریحی آرتمیس دارای طولی معادل 30 متر و عرض 10 می شود و رستوران آن دارای 130 صندلی در طبقه اول کشتی موجود است و همچنین کشتی تفریحی آرتمیس کیش یکی از بزرگترین رستوران دریایی را داراست که از سال 1387 افتتاح شده و دارای دو طبقه مجزا است و شما با خرید بلیط این کشتی موزیک زنده در تمام سانس ها خواهید داشت. وعده غذایی به همراه نوشیدنی است. هر نوع بلیط مخصوص یک نفر است و در هر سانس نسبت به زمان ناهار یا شام سرو می شود و همچنین محل قرارگیری سوارشدن به کشتی آرتمیس کیش بندرگاه کیش می باشد.

کشتی نوید دریا، کشتی آکواریوم کف شیشه ای و کشتی آکواریوم ستاره دریایی از سایر کشتی های تفریحی کیش می باشند.

اجاره کشتی تفریحی خاص

این کشتی ها به صورت ماهانه ، روزانه و هفتگی اجاره داده می شوند و دارای امکاناتی عالی مانند دو اتاق خواب همراه با چهار تخت خواب ، آشپزخانه ، گاز ، یخچال و مبلمان و … است. همچنین ظرفیت این کشتی بین 10 الی 12 نفر است و سكوی شیرجه و ماهیگیری و مخصوصا اینكه مانیتور هم در داخل كشتی تعبیه شده است. کشتی های خاص قادرند لحظه به یادماندنی و خاص شما را بسازند اگر قصد داشته باشید تولد ، میهمانی ، سوپرازیر و یا سالگرد ازدواجتان را داشته باشید که بسیار عالی هستند.

نظرات در مورد کشتی های تفریحی در کیش

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *