بهترین کلاب های دبی

بهترین کلاب های دبی

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5٫00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

دبی یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای سفر و حتی مهاجرت به شمار می‌آید، و هر ساله تعداد زیادی از افراد به این شهر پیشرفته و زیبا سفر می‌کنند. این شهر با فراهم کردن مکان‌ها و جاذبه‌های تفریحی گوناگون، توجه مسافران و ساکنان را به خود جلب می‌کند. تنوع زیاد در امکانات تفریحی می‌تواند انتخاب‌ها را برای افراد کمی پیچیده کند. یکی از این تفریحات که معمولاً جوانان علاقه خاصی به آن دارند، کلاب‌ها هستند. گذراندن بخشی از اوقات فراغت در یکی از برترین کلاب‌های دبی می‌تواند تجربه‌ای به‌یادماندنی و لذت‌بخش را برای شما رقم بزند.

کلاب آرمانی پرایو، کلابی در برج خلیفه دبی

کلاب آرمانی یکی از شیک‌ترین و مجلل‌ترین نایت کلاب‌های دبی است که در برج خلیفه واقع شده است. این کلاب تجربه‌ای منحصربه‌فرد از زندگی شبانه ارائه می‌دهد که با هیچ جای دیگری قابل مقایسه نیست و لازم به ذکر است که این کلاب بخشی از هتل لوکس آرمانی می‌باشد. برج خلیفه که به عنوان بلندترین ساختمان جهان شناخته می‌شود، یک ساختمان چندمنظوره است. حالا تصور کنید که در این برج زندگی می‌کنید، می‌توانید حدس بزنید که چه حسی دارد؟ در این کلاب، تجربه زندگی در برج خلیفه را به خوبی احساس خواهید کرد.

کلاب آرمانی میزبان دی‌جی‌های بین‌المللی و همچنین اجراهای زنده خصوصی است. افراد برجسته دبی معمولاً در اینجا حضور دارند، بنابراین بهتر است با بهترین لباس‌ها به آنجا بروید تا تحت تأثیر قرار دهید. این کلاب دارای یکی از بهترین زمین‌های رقص با نورپردازی و سیستم صوتی اختصاصی است. اگر به دنبال گذراندن یک شب خاطره‌انگیز در یکی از برترین کلاب‌های دبی هستید، بازدید از کلاب آرمانی پرایو در دبی را از دست ندهید

جهت رزور تور دبی با شماره 88921447-021 تماس حاصل نمایید.

کلاب آرمانی پرایو دبی

کلاب کاوالی دبی

کلاب کاوالی دبی که در هتل Fairmont دبی واقع شده، یکی از برترین کلاب‌های این شهر به شمار می‌آید. این کلاب با دکوراسیون مدرن و شیک، موسیقی منحصر به فرد، و محیط لوکس و ویژه‌ای که ارائه می‌دهد، شهرت خاصی پیدا کرده است. در فضای داخلی کلاب، لوسترهای بزرگ و زیبا از برند سواروسکی و نورپردازی چشم‌نواز، جلوه‌ای متفاوت و خاص به محیط می‌بخشند. در اینجا می‌توانید از طعم‌های متنوع غذاهای بین‌المللی لذت ببرید و بهترین کوکتل‌ها و نوشیدنی‌ها را تجربه کنید.

کلاب کاوالی دبی

کلاب سنسِیشن

کلاب سنسِیشن (Sensation Club) یکی از محبوب‌ترین و برترین کلاب‌های دبی است که در هتل کراون پلازا در خیابان شیخ زاید قرار دارد. این کلاب به ویژه در بین جمعیت دِسی (هندی‌ها، پاکستانی‌ها و دیگران) بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، اما افراد با ملیت‌های مختلف نیز به اینجا سر می‌زنند.

پرسنل این کلاب به خوش‌رویی و کمک‌رسانی معروف هستند. محوطه‌ی رقص و بخش VIP در کلاب سنسِیشن در مقایسه با بسیاری از کلاب‌های دیگر دبی، بسیار بزرگ و جادار است. هزینه ورودی برای آقایان ۱۰۰ درهم است، اما خانم‌ها می‌توانند بدون پرداخت هزینه ورودی وارد شوند

کلاب سنسِیشن

کلاب بیلیونر دبی

اگر قصد سفر به دبی و بازدید از کلاب مشهور Billionaire Mansion را دارید، حتماً باید لباس‌های فاخر و کلاسیک خود را به تن کنید. این کلاب به دلیل میزبانی از افراد برجسته و مشاهیر بین‌المللی شهرت دارد. در این محیط زیبا، می‌توانید از نمایش‌های ویژه و شاد، نورپردازی منحصر به فرد، رنگ‌های جذاب، و موسیقی لذت ببرید. همچنین، امکان سفارش غذاهای بین‌المللی و غذاهای سنتی دبی در این کلاب فراهم است، که تجربه‌ای به یادماندنی و شاید تکرار نشدنی برایتان رقم خواهد زد.

کلاب بیلیونر دبی

ولت بار

ولت بار (Vault Bar) در طبقات ۷۱ و ۷۲ هتل JW Marriott Marquis قرار گرفته و با ارائه چشم‌اندازی پانوراما و بی‌نظیر از مناظر دبی، تجربه‌ای منحصر به فرد برای مشتریان خود فراهم می‌کند. این کلاب با طراحی مدرن و شیک، مجموعه‌ای از سیگارهای محبوب از سراسر جهان را در اختیار دارد.

علاوه بر این، نوشیدنی‌های درجه یک در ولت بار سرو می‌شوند که این مکان را به مقصدی محبوب برای افراد خاص تبدیل کرده است. موسیقی بی‌وقفه، بهترین ترکیب‌های کوکتل و چشم‌انداز فوق‌العاده شهر، شب خاطره‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. ورود به ولت بار بدون هزینه است.

ولت بار

بیس دبی

بیس دبی (BASE Dubai) با حضور رقاصان و دی‌جی‌های مشهور بین‌المللی که در کنار استخر و کاباناهای خصوصی اجرا می‌کنند، به سرعت به یکی از کلاب‌های محبوب دبی تبدیل شده است. این کلاب مکان ایده‌آلی برای لذت بردن از نوشیدنی و رقصیدن تا طلوع آفتاب است. بیس دبی تنها سه شب در هفته (سه‌شنبه‌ها، پنجشنبه‌ها و شنبه‌ها) از ساعت ۱۱ شب تا ۳ صبح پذیرای مهمانان است.

این کلاب همچنین یک شب ویژه بانوان دارد که با نورپردازی خاص همراه است و در آن نوشیدنی‌های رایگان تا ساعت ۱ صبح ارائه می‌شود. بنابراین، اگر قصد دارید با دوستانتان یک شب خاطره‌انگیز را سپری کنید، لباس‌های شیک بپوشید و تا صبح به رقص بپردازید. ورود برای خانم‌ها رایگان است، مگر در مواقعی که رویداد خاصی برگزار شود.

بیس دبی

کلاب اکت دبی

یکی دیگر از محبوبترین نایت کلاب های دبی که طرفداران خاص خودش را دارد، نایت کلاب The Act است. این کلاب که در مرکز شهر دبی و جاده شیخ زاید قرار گرفته است، دربین گردشگران و ساکنین شهر دبی بسیار محبوب است. شما می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها را در کنار نمایش‌های خاص این مجموعه استفاده کنید و یکی شب رویایی برای خود بسازید.

کلاب اکت دبی

کلاب ساحلی باراستی

کلاب باراستی، یک کلاب ساحلی مشهور در دبی است که در یک هتل در جزیره جمیرا واقع شده است. این کلاب دارای ساحل رملی، استخر، بارهای باز و محلی برای سپری‌کردن روز و شب شما است.

کلاب ساحلی باراستی

نظرات در مورد بهترین کلاب های دبی

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *