فروش ویزا کارت ارزان

فروش ویزا کارت ارزان

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

افرادی که علاقه مند هستند تا در هنگام سفرهای خارجی به همراه خود کارت اعتباری داشته باشند و یا به دنبال خرید اینترنتی و آنلاین بین المللی هستند، می‌توانند از خدمات مجموعه تهرانیکس استفاده کرده و با خرید ویزا کارت به این هدف برسند. ویزا کارت یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ارائه دهنده کارت‌های اعتباری در سراسر جهان است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند با استفاده از این کارت‌ها در سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین بین المللی به راحتی خرید کرده و تراکنش‌های مالی مورد نظر خود را انجام دهند. با این حال، به دلیل این که شرکت ویزا به صورت مستقیم خدمات خود را به ایرانیان ارائه نمی‌دهد، بسیاری از مجموعه‌های واسط در ایران، امکان خرید ویزا کارت را فراهم کرده اند. البته که هزینه صدور ویزا کارت در ایران معمولاً بالا است و این می‌تواند برای بسیاری از افراد مشکل ساز باشد. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با نکات مهم برای خرید ویزا کارت ارزان آشنا کرده و بیان کنیم که چگونه می‌توانید از طریق وب سایت تهرانیکس، با خرید ویزا کارت مجازی با کمترین هزینه از خدمات سرویس Visa Card استفاده کنید.

ویزا کارت

انواع ویزا کارت

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای خرید ویزا کارت باید به آن توجه داشته باشید، داشتن اطلاعات در مورد انواع ویزا کارت است. در همین راستا باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت ویزا، کارت‌های خود را در دو نوع زیر به صورت کلی طبقه بندی می‌کند:

  • ویزا کارت فیزیکی: ویزا کارت فیزیکی یک کارت از جنس PVC است که می‌توانید از آن برای خریدهای حضوری و آنلاین استفاده کنید. هزینه صدور ویزا کارت فیزیکی معمولاً بیشتر از ویزا کارت مجازی است.
  • ویزا کارت مجازی: ویزا کارت مجازی یک کارت غیر فیزیکی است که فقط برای خریدهای آنلاین قابل استفاده است. قیمت ویزا کارت مجازی کمتر از کارت‌های فیزیکی بوده و با خرید آن می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

همان طوری که مشاهده کردید، شما می‌توانید با خرید ویزا کارت مجازی به جای ویزا کارت فیزیکی، به شکل قابل توجهی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. البته نباید از این موضوع غافل شد که کارت مجازی برای افرادی مناسب است که تنها قصد خرید آنلاین دارند و اگر به دنبال کارتی هستید که بتوانید در سفر به خارج از کشور از آن استفاده کنید، نیاز است تا ویزا کارت فیزیکی تهیه کنید. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید ویزا کارت از طریق وب سایت تهرانیکس کرده و از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

انواع ویزا کارت مجازی

در صورتی که قصد دارید تا از خدمات مجموعه تهرانیکس برای خرید ویزا کارت مجازی استفاده کنید، باید به این نکته توجه کنید که در طبقه بندی کارت‌های مجازی، وب سایت تهرانیکس دو نوع کارت مختلف را ارائه می‌دهد. اگر بخواهیم شما را با انواع ویزا کارت مجازی آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویزا کارت مجازی هدیه

یکی از انواع کارت‌های ویزا مجازی که می‌توانید آن را از طریق وب سایت تهرانیکس خریداری کنید، Visa card مجازی هدیه است. موضوع مهمی که برای خرید ویزا کارت مجازی هدیه باید به آن توجه داشته باشید این است که این ویزاکارت نوعی گیفت کارت است و تمام ویژگی‌های کارت‌های مجازی پیش پرداخت را دارد. شما می‌توانید با خرید ویزا کارت مجازی هدیه و استفاده از این کارت، به راحتی خریدهای اینترنتی و آنلاین انجام دهید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که ارز پایه این کارت‌ها دلار آمریکا است اما می‌توانید پرداخت خود را با سایر ارزها نیز انجام دهید. این مدل از کارت‌های مجازی برای افرادی مناسب است که می‌خواهند برای خریدهای انلاین انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشند.

ویزا کارت مجازی آمریکایی

نوع دیگری از انواع Visa Card مجازی که می‌توانید از آن برای انجام تراکنش‌های مالی استفاده کنید، کارت‌های مجازی آمریکایی است. به دلیل آن که بسیاری از پرداخت‌های آنلاین به صورت دلاری انجام می‌شوند، شما می‌توانید با خرید ویزا کارت مجازی آمریکایی به راحتی از آن استفاده کنید.

موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این کارت با ارز دلار صادر شده و تنها قابلیت استفاده در درگاه‌های آنلاین پذیرنده دلاری دارد. شما می‌توانید برای خرید اشتراک پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلف از این کارت‌ها استفاده کنید. همچنین موضوعی که باید به آن توجه کنید این است مثل کارت‌های مجازی هدیه، امکان تغییر ارز کارت‌های مجازی آمریکایی وجود ندارد.

چگونه در ایران ویزا کارت ارزان بخریم؟

در صورتی که قصد دارید تا برای خرید ویزا کارت ارزان اقدام کنید، نیاز است تا به سراغ وب سایت‌های ایرانی معتبر فعال در این حوزه آمده و از این طریق این کارت‌ها را خریداری کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه که خدمات صدور کارت‌های اعتباری را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد، مجموعه تهرانیکس است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات این مجموعه، به راحتی ویزا کارت و مستر کارت دریافت کرده، انواع پرداخت‌های آنلاین ارزی را در سایت‌های خارجی انجام داده، در آزمون‌های بین المللی ثبت نام کرده و حتی اقدام به نقد کردن درآمد ارزی خود کنید. در واقع مجموعه تهرانیکس تلاش کرده تا طیف گسترده‌ای از خدمات را به مشتریان ارائه دهد. در صورتی که قصد دارید تا ویزا کارت ارزان بخرید، می‌توانید از خدمات سایت تهرانیکس استفاده کنید.

نکات مهم برای خرید ویزا کارت

اگر قصد دارید تا با کمترین قیمت، اقدام به خرید Visa Card کنید، برای رسیدن به این هدف نیاز است تا به چند نکته مهم توجه کنید:

  • با توجه به نیاز خود، به سراغ Visa Card مناسب کرده و برای خرید آن اقدام کنید.
  • قبل از خرید کارت‌های ویزا، حتماً کارمزدهای صدور و نگهداری آن را بررسی کنید.
  • برای خرید این کارت‌ها، به سراغ محصولاتی بیایید که اعتبار آن‌ها متناسب با نیاز شما باشد.
  • حتماً کارت‌های ویزا را از سایت‌های معتبر خریداری کنید تا بعداً با مشکل مواجه نشوید.
  • اگر قصد دارید تا این کارت‌های اعتباری را به شخصی هدیه دهید، می‌توانید اقدام به خرید ویزا کارت مجازی هدیه کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید کارت ارزان و مطمئن خریداری کرده و از این کارت‌های اعتباری استفاده کنید.

 

نظرات در مورد فروش ویزا کارت ارزان

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *