معرفی شهر سامویی

معرفی شهر سامویی

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5٫00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

آشنایی با شهر سامویی

جزیره سامویی قدمت زیادی دارد اما متاسفانه خیلی دیر کشف شده است. در سال 1970 میلادی گروهی از کوهنوردان که در میان جزایر تایلند حرکت می کردند، سامویی را کشف کرده اند. اولین مردمی که در آنجا سکونت داشتند به قرن 15 میلادی باز می گردد آنها افرادی ماهیگیری بودند که از شبه جزیره مالای و چین آمده بودند.امروزه جزیره سامویی حدود 2 میلیون نارگیل در ماه به شهر بانکوک صادر می کند

محبوبیت جزیره زیبا سامویی از اواسط قرن بیستم آغاز شد و به دلیل طبیعت بکر آن، گردشگران توجه خود را به این جزیره معطوف کردند. این یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است و دارای سواحل شنی سفید، صخره‌های مرجانی و درختان نارگیل است. این جزیره بسیار دیدنی و جذاب دارای 7 ساحل اختصاصی می‌باشد.

برای مشاوره و رزرو تور پوکت و تورهای ترکیبی کلیک نمایید.

شهر سامویی

آب هوای شهر سامویی

جزیره سامویی دارای دو فصل آب و هوا می باشد، یک فصل از آن گرم واستوایی بوده و دیگری فصل بارانی است. آب و هوای سامویی برخلاف دیگر نقاط تایلند که اکثر ماه های بارانی است، این جزیره در بیشتر ماه های سال خشک است. جزیره سامویی در بخش خوبی از کشور تایلند قرار دارد چون از آب و هوای مطلوبی برخوردار بوده و کمتر درگیر باران های موسمی شدید می شود

آبشارهای زیبا در معرفی شهر سامویی

اعجاب طبیعی آبشارهای سامویی با هاله ای مغناطیسی شما را جذب خود می کند. در آبشار بی بدیل نامونگ (Namuang Waterfall) که به دلیل رنگ بنفش موجود در آن به آبشار بنفش هم شناخته می شود، شما می توانید در استخرهای طبیعی آن به استراحت و ریلکس کردن، بپردازید. همینطور از آبشارهای مشهور دیگر می توان، به آبشار هین لاد (Hin Lad) در معرفی شهر سامویی اشاره کرد.

مشهورترین سواحل جزیره سامویی

بهترین سواحل سامویی در نواحی شمالی و غربی سامویی قرار گرفته اند، هر یک از این جزایر امکانات رفاهی زیادی دارند به طوری که هر کدام به تنهایی یک شهر به حساب می آیند. هتل ها، رستوران ها و مراکز تفریحی در هر یک از این سواحل فراهم شده است.

ساحل چاونگ

دو ساحل به نام های چاونگ و چانگ نوی کنار هم قرار دارند که ساحل چاونگ را تشکیل می دهند. این ساحل جز محبوب ترین مناطق طبیعی در جزیره سامویی به شمار می رود و گردشگران بسیاری به سمت خود جذب می کند. در ساحل چاونگ رستوران و کافه هایی وجود دارد که غذاهای محلی سامویی را سرو می کنند. طبیعت بکر این ساحل را از دست ندهید.

ساحل منام

ساحل منام در بخش شمالی و در نزدیکی جزیره پانگان واقع شده است. این ساحل به علت عمق بیشتری که دارد اکثر گردشگران جزیره سامویی این ساحل را برای شنا انتخاب می کنند. حتی در فصل زمستان هم این ساحل طرفدار دارد و بسیار از گردشگران ساحل منام را برای اقامت انتخاب می کنند.

ساحل باپت

این ساحل در شمال جزیره سامویی قرار گرفته است. در آنجا می توان رستوران های تایلندی و مغازه های محلی زیادی را مشاهده کرد. آب در این ساحل معمولا در فصول مختلف سال، آرام باقی می ماند.

شهر سامویی

بهترین زمان برای سفر کردن به جزیره فوق العاده سامویی

سامویی از اواخر اکتبر تا اواخر دسامبر باران می‌بارد، اما تجربه نشان می‌دهد که شب کریسمس و عید باران نمی‌بارد. بنابراین زمان خوبی برای سفر به این جزیره زیبا است آوریل گرم‌ترین و خشک‌ترین هوای جزیره است و بهترین زمان برای سفر به سامویی است. گردشگران دو بار در سال در سامویی سفر می‌کنند. اولی از اواخر دسامبر تا مارس است، و دومی تعطیلات اروپایی است که از جولای آغاز می‌شود و تا آگوست ادامه دارد.

سامویی تقریباً در تمام ماه‌های سال خوش آب و هوا است و هر فصلی از آن می‌تواند تجربه شیرینی برای شما گردشگران خوب به ارمغان آورد.

نظرات در مورد معرفی شهر سامویی

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *