مقایسه پرواز ترک و ایرانی تور آنتالیا

مقایسه پرواز ترک و ایرانی تور آنتالیا

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

اگر شما هم عاشق سفرهای تابستانی و سفر به سواحل بی نظیر مدیترانه هستید؛ آنتالیا یکی از بهترین مقصدهای مسافرتی برای شما می باشد. هنگام رزرو تور آنتالیا با عبارت تور آنتالیا با نام پرواز ایرانی و ترک مواجه خواهید شد. در ادامه با بیست گشت آریا همراه باشید تا با تفاوت های دو پرواز و مزایا و معایب هر یک آشنا شوید.

برای مشاوره و رزرو تور آنتالیا با پرواز مستقیم و غیر مستقیم با ما در ارتباط باشید.

پرواز ترک به آنتالیا با پرواز ایرانی به آنتالیا چه تفاوتی دارد؟

تورهای آنتالیا با پرواز ایرانی و با با پرواز ترک برگزار می شوند. همین مساله سبب می شود تا بسیاری از سفردوستان ایرانی برای سفر به مقصد آنتالیا بین دو راهی بمانند. مهمترین تفاوتی که پروازهای ایرانی و ترک در سفر به آنتالیا دارند، فرودگاه های آن می باشد. پروازهای ترک تنها به مقصد فرودگاه آنتالیا انجام می شوند و در مقابل، هواپیماهای پروازهای ایرانی در فرودگاه های دیگری در اطراف آنتالیا فرود می آیند که از مرکز آنتالیا فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا تنها 12 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و در نزدیکی خیلی از مناطق توریستی و گردشگری آنتالیا مانند کمر، بلک و لارا قرار گرفته شده است.

بهترین پرواز آنتالیا

پروازهای ایرانی به مقصد آنتالیا به فرودگاه های دنیزلی، اسپارتا، قاضی پاشا، دالامان انجام می شوند که دارای بعد مسافتی های متفاوتی از آنتالیا هستند.

  • ایرانیان در سفر به آنتالیا قسمتی از راه را از فرودگاه اسپارتا که حدود 126 کیلومتر و حدودا 3 ساعت است را باید به وسیله اتوبوس و تاکسی و از راه زمینی طی نمایند.
  • فرودگاه دنیزلی و فاصله آن تا آنتالیا حدودا ۱۷۴ کیلومتر، معادل دو ساعت و نیم رانندگی است. اغلب گردشگران برای طی این مسافت از تاکسی، خودروهای کرایه‌ای یا اتوبوس استفاده می نمایند.
  • اگر با پرواز دالامان تور آنتالیا را رزرو می‌کنید، خوب است بدانبد که پروازهای دالامان بیشتین فاصله را از آنتالیا دارند. یعنی حدودا 163 کیلومتر که بیشتر از اسپارتا و دنیزلی به طول می انجامد ولی قیمت مناسب تری دارد.
  • فرودگاه قاضی پاشا آلانیا در جنوب کشور ترکیه در منطقه‌ای خوش آب و هوا در فاصله ۱۸۰ کیلومتری از شهر آنتالیا واقع شده و با مرکز شهر آلانیا حدود ۴۰ کیلومتر فاصله دارد، مسافرانی که از فرودگاه آلانیا قصد رفتن به شهر آنتالیا را دارند باید حدود از این فرودگاه حدود ۳ ساعت رانندگی کنند تا به شهر ساحلی آنتالیا برسند.

پرواز مستقیم به آنتالیا

معرفی ایرلاین های ایرانی و ترک در مسیر آنتالیا

ایرلاین های مختلفی وجود دارند که به مقصد آنتالیا پرواز دارند و در نتیجه دست شما برای انتخاب بلیط هواپیما آنتالیا کاملا باز است. شما می توانید بلیط یک پرواز ترک مانند ترکیش، کرندون، سان اکسپرس، تیلویند، ساوث ویند، فری برد، پگاسوس و یا بلیط یک پرواز ایرانی مثل ماهان را به مقصد آنتالیا رزرو کنید تا به راحتی و بدون طی کردن این مسافت 3 ساعته به هتل خود برسید.

تور آنتالیا با چه پروازی ارزان تر است؟

مساله ای که خیلی از ایرانیان را به خرید بلیط آنتالیا پرواز ایرانی متمایل می کند، این است که قیمت بلیط پرواز ایرانی از پرواز ترک ارزانتر است. اگر مقرون به صرفه تمام شدن تور برایتان دارای اهمیت است و برایتان مهم نیست که فاصله 160 کیلومتری فرودگاه اسپارتا یا دیگر فرودگاه ها تا آنتالیا را با اتوبوس طی کنید، انتخاب بهتر برای شما این است که با پرواز ایرانی به آنتالیا سفر نمایید.

نظرات در مورد مقایسه پرواز ترک و ایرانی تور آنتالیا

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *