هزینه‌های سفر به استانبول سال 1402

هزینه‌های سفر به استانبول سال 1402

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

استانبول شهری بسیارزیباست که در هر فصلی می توانید به این پایتخت گردشگری ترکیه و شهر محبوب ایرانیان سفر نمایید. البته لازم به ذکر است در فصل تابستان امکان استفاده از تفریحات بیشتری را در استانبول خواهید داشت و همچنین قیمت تور استانبول از تهران و سایر مسیرها بسیار بالاتر است.

تور های استانبول به طور کلی شامل هزینه پرواز رفت و برگشت + هزینه اقامت در هتل با صبحانه + هزینه ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی + هزینه گشت شهری همراه با یک وعده ناهار می باشند.

هزینه ارزان ترین سفر به استانبول 1402:

اگر شما نیز از آن دسته مسافرانی هستید که بیشتر زمان سفر خود را در خارج از هتل می گذرانید، اقامت در هتل های 3 ستاره را به شما پیشنهاد می نماییم. با اقامت در این هتل ها می توانید خرید بیشتری در طول سفر خود انجام دهید و هزینه بیشتری بابت تفریحات بپردازید.

هزینه اقامت 4 روزه  در هتل 3 ستاره همراه با صبحانه، پرواز رفت و برگشت و بیمه، لیدر، ترانسفروگشت شهری در آذر ماه 1402 برابر با 9 میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.

استانبول

تور استانبول اقتصادی در هتل 4 ستاره :

اگر به استانبول سفر کرده باشید احتمالا متوجه شده اید که هتل های 3 ستاره در استانبول کیفیت پایینی را ارائه می دهند و با کمی هزینه بیشتر می توانید در هتل های 4 ستاره این شهر با خدمات بهتر اقامت داشته باشید و یا تور لحظه آخری استانبول را انتخاب نمایید.

هزینه اقامت 4 روزه  در هتل 4 ستاره همراه با صبحانه، پرواز رفت و برگشت و بیمه، لیدر، ترانسفروگشت شهری در آذر ماه 1402 برابر با 11 میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.

هزینه تورلوکس استانبول سال 1402:

اگر قصد سفر به لوکس ترین هتل ها و تجربه بهترین خدمات و اقامت در هتل هایی با کیفیت را دارید؛ بهتر است تور خود را در هتل های 5 ستاره استانبول رزرو نمایید؛ تا بی نظیر ترین اقامت خود را در این هتل ها تجربه نمایید.

شروع قیمت تور های 4روزه استانبول در هتل 5 ستاره همراه با پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه و لیدر فارسی زبان در آذر ماه 1402 از 12 میلیون و هفتصد هزار تومان آغاز می شود.

هزینه تفریحات و ورودی های مکان های دیدنی استانبول:

چه در فصل تابستان و چه در فصل های سرد به استانبول سفر نمایید، می توانید از تفریحات این شهر استفاده نمایید، در فصل تابستان امکان استفاده از تفریحات آبی و در فصل زمستان می توانید از مکان های دیدنی جذاب این شهر به صورت رایگان و یا با هزینه لذت ببرید. همچنین لازم به ذکر است برای تفریحات کودکان هزینه کمتری می توانید بپردازید.

  • قیمت بلیط موزه باستان شناسی: 100 لیر
  • آب انبار بازیلیکا: 190 لیر
  • کاخ بیلربی: 130 لیر
  • موزه موزاییک قصر بزرگ 60 لیر
  • کاخ دولما باغچه: 450 لیر
  • عمارت دریایی فلوریا آتاتورک : 20 لیرو رایگان برای کودکان زیر 6 سال
  • قلعه اروپا روملی حصاری: قیمت بلیط 100لیر و رایگان برای کودکان زیر 12 سال
  • قلعه هفت برج: 100 لیر
  • برج گالاتا: 350 لیر

همچنین خوب است بدانید؛ برای بازدید از بازار بزرگ کاپالی چارشی، مسجد آبی سلطان احمد کامی،  پارک امیرگان کوروسو، بازار مصر یا ادویه، مسجد ایاصوفیه وغرفه چادر نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

هزینه حمل‌ونقل  در استانبول:

در استانبول اگر هزینه های رنت ماشین برایتان بالا است و قصد دارید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایید؛ می توانید از اتوبوس، تاکسی، قایق و کشتی استفاده نمایید. در ادامه با بررسی هزینه هر یک از این موارد می توانید وسیله حمل و نقل  عمومی خود را در طول سفر انتخاب نمایید.

تاکسی‌های زرد رایج‌ترین نوع تاکسی‌ها در استانبول می باشند، اما تاکسی‌های آبی  و مشکی لوکس‌تر و در عین حال گران‌ قیمت تر نیز هستند. قیمت فعلی تاکسی، برای کمترین مسافت40 لیر می باشد. قیمت تاکسی متر برای هر کیلومتر در حال حاضر 8.5 لیر تخمین زده شده می باشد و هزینه تاکسی شهری 13 لیر به ازای هر کیلومتر می باشد.

بلیط تک نفره مترو برای هر نفر حدودا 20 لیر می باشد و در شلوغی استانبول یکی از بهترین و ارزان ترین وسایل حمل و نقل به شمار می آید و هزینه بلیت‌های 2 طرفه 2530 لیره می باشد.

اگر قصد دارید از قسمت آسیایی به قسمت اروپایی بروید؛ کشتی های تندرو در تنگه بسفرکه فرابر نام دارند از 12.99 تا 30 لیره هزینه برای هر نفر دارند.

در پایان خوب است بدانید با خرید استانبول کارت با هزینه حدود 50 لیره می توانید به راحتی با شارژ آن از تمامی وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایید.

هزینه های حمل و نقل در استانبول

هزینه خورد و خوراک برای ناهار و شام در استانبول در سال 1402:

اگر تمایل داشته باشید که در رستوران‌های محلی ترکیه غذا نوش جان نمایید. با توجه به لوکیشن، قیمت آن بسیار نوسان خواهد داشت. اما به طور کلی، می‌‌توانید برای یک غذای ترکی دونفره حدودا بین 300 تا 450 لیره هزینه نمایید.

به طور کلی هزینه خورد و خوراک در رستوران‌های متنوع استانبول به سه نوع تقسیم می‌شود:

  • صرف غذا در رستوران ارزان و اقتصادی استانبول: حدودا 180 لیره
  • صرف غذا در رستوران گران قیمت و لوکس استانبول: 600 لیره
  • فست فودهای زنجیره‌ای مانند مک دونالد و کینگ برگر: به طور میانگین 150 لیره

غذاهای استانبول

نظرات در مورد هزینه‌های سفر به استانبول سال 1402

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *